Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 25
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Д40
Автор(и) : Джефкінс, Френк
Назва : Реклама : практ. посіб. . -4-те вид.
Паралельн. назви :Advertising
Вихідні дані : Київ: Знання, 2001
Кільк.характеристики :455 с
Примітки : Літ.: с. 431-455
ISBN, Ціна 966-620-053-8: 19.11 грн.
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Анотація: Організація реклами, ринки збуту продукції, забезпечення і проведення рекламної кампанії.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(3), БГ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(3), БГ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 346(477)(075.8)/К 84
Автор(и) : Крупка, Юрій Миколайович
Назва : Правові основи підприємницької діяльності : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Юрінком Інтер, 2008
Кільк.характеристики :480 с
Примітки : Л-ра: с. 440-452. - Термінол. слов.: с. 453-473. - Предм. покажч.: с. 474-479
ISBN, Ціна 978-966-667-292-9: 045.00, 053.00, грн
УДК : 346(477)(075.8)
ББК : 67.9(4УКР)303.2я73
Предметні рубрики: Підприємництво-- Правове регулювання
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні правові інститути господарського права, які регулюють підприємницьку діяльність, правове регулювання окремих підприємницьких відносин.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.8(075.8)/Р32
Автор(и) : Реверчук, Сергій Корнійович, Сива Т. В., Реверчук Л. С.
Назва : Основи теорії економічної конкуренції : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2007
Кільк.характеристики :271 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-346-285-X: 34.00, 25.00, грн
УДК : 330.8(075.8)
ББК : 65.01я73
Предметні рубрики: Конкуренція (екон.)-- Теорія --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Основи теорії реального та фінансового секторів економіки, зарубіжний досвід регулювання економічної конкуренції та можливості його застосування в Україні.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)*M/Б83
Автор(и) : Бородкіна, Наталія Олександрівна, Фіщук, Олександр Леонідович
Назва : Реклама та рекламна діяльність : [навч.-метод. посібник]
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2007
Кільк.характеристики :210 с.: граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 189-210
Ціна : 026.80, 15.00, грн
УДК : 659.1(075.8)*M
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама-- Маркетинг-- Виставково-ярмаркова діяльність
Анотація: Теоретичні аспекти рекламної діяльності, етапи розвитку реклами, планування, маркетингові комунікації, рекламний менеджмент.
Примірники : всього : КР(1), ВВ(1)
Вільні : КР(1), ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.113(075.8)/Т31
Автор(и) : Тєлєтов, Олександр Сергійович
Назва : Рекламний менеджмент : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2009
Кільк.характеристики :365 с.: табл.
Примітки : Глосарій: с. 271-274. - Л-ра: с. 275-278. - Дод.: с. 279-364
ISBN, Ціна 978-966-680-468-9: 60.00, 67.20, грн
УДК : 659.113(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама-- Менеджмент
Анотація: Сутність завдань рекламного процесу, які доводиться роз'язувати маркетологам, рекламістам.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6(075.8)/О63
Автор(и) : Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна
Назва : Психологія управління : навч. посібник . -2-е вид., допов.
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2010
Кільк.характеристики :541, [3] с.: рис.
Серія: Серія "Альма-матер"
Примітки : Термін. слов.: с. 524-531. - Л-ра: с. 532-541
ISBN, Ціна 978-966-8226-94-6: 55.00, 57.50, 45.00, грн
УДК : 316.6(075.8) + 005.32(075.8)
ББК : 88.5я73
Предметні рубрики: Психологія-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: Психологічні основи, соціально-психологічна, соціокультурна і етнопсихологічна специфіка управлінської діяльності, чинники її ефективності, джерела керівництва і лідерства, причини конфліктів в управлінні, особливості і способи їх подолання, психологічні детермінанти діяльності керівників та стилів керівництва.
Примірники : всього : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 631.1(075.8)/М58
Автор(и) : Сіваченко І. Ю., Захарченко О. В., Семенов В. Ф., Побережний Д. В.
Назва : Міжнародний агробізнес : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. . -Вид. 2-ге, переробл. та допов.
Вихідні дані : Київ: Центр учбов. л-ри, 2008
Кільк.характеристики :264, [2] с.: табл.
Примітки : Термін. слов.: с. 241-256. - Дод.: с. 257-260. - Літ.: с. 261-264. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 978-966-364-757-9: 55.00 грн
УДК : 631.1(075.8)
ББК : 65.32я73
Предметні рубрики: Сільське господарство-- Міжнародні відносини
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні поняття продовольчого маркетингу, організаційної структури агробізнесу. Характеристика міжнародної агропродовольчої системи, визначення основних тенденцій розвитку світового продовольчого ринку.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(075.8)/С44
Автор(и) : Скопень, Микола Максимович, Сукач, Михайло Кузьмич
Назва : Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Каравела, 2010
Кільк.характеристики :336 с.: граф., табл.
Серія: Українська книга
Примітки : Глосарій: с. 330-332. - Тести: с. 333-335. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-2229-06-6: 56.00 грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.433я73
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність та характеристика інформаційних систем і технологій маркетингу, практика розв'язання задач.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Д40
Автор(и) : Джефкінс, Френк
Назва : Реклама : практ. посібник . -2-ге укр. вид., випр. і допов.
Паралельн. назви :Advertising
Вихідні дані : К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :566, [2] с.: рис., табл.
Примітки : Дод.: с. 544-565. - Л-ра: с. 545-548. - Cлов.-довід.: с. 549-562. - Покажч. термінів.: с. 563-565
ISBN, Ціна 978-966-346-459-6: 74.00 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Організація реклами, пошук ринків збуту продукції, забезпечення її просування на ринку і проведення рекламної кампанії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Л61
Автор(и) : Липчук, Василь Васильович, Погребняк, Людмила Володимирівна
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Магнолія 2006, 2012
Кільк.характеристики :352 с.: рис., табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347
ISBN, Ціна 978-617-574-037-8: 108.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Географіч. рубрики:
Анотація: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Купрейченко А. Б.
Назва : Психология доверия и недоверия личности к рекламе
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота. - К.: СОЦИС, 2011. - N 10. - С. 1-8 (Шифр ppts/2011/10)
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
Предметні рубрики: Комунікативна психологія-- Психологічний вплив реклами
Психолгія в рекламній діяльності-- Довіра або недовіра рекламі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламна діяльність--рекламная деятельность--довіра/недовіра особистості--доверие/недоверие личности--психологічна ефективність рекламного впливу--психологическая эффективность рекламного воздействия
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Купрейченко А. Б.
Назва : Психология доверия и недоверия к рекламе
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота. - К.: СОЦИС, 2011. - N 11. - С. 5-15 (Шифр ppts/2011/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: Економічна психологія
Реклама-- Соціальна психологія
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 332(73)/С97
Автор(и) : Сэндидж, Чарльз, Фрайбургер, Вернон, Ротцолл, Ким
Назва : Реклама: теория и практика
Паралельн. назви :Advertising Theory and Practice
Вихідні дані : М.: Прогресс, 1989
Кільк.характеристики :630 с.: рис., табл.
Примітки : Библиогр.: с. 591-597. - Слов.: с. 598-619. - Указ. имен: с. 620-622. - Предм. указ.: с. 623-627
ISBN, Ціна 5-01-001066-6: 3.30 р.
УДК : 332(73) + 659.1
ББК : 65.9 (7СПО)
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): види реклами--виды рекламы--споживач--потребитель--засоби реклами--средства рекламы--бюджет реклами--бюджет рекламы--рекламна діяльність--рекламная деятельность
Анотація: Технологии рекламной деятельности, рекомендации творческого подхода к созданию рекламных объявлений.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(042.4)/О-24
Автор(и) : Обритько, Борис Абрамович
Назва : Реклама і рекламна діяльність : курс лекцій
Вихідні дані : Київ: МАУП, 2002
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Міжрегіональна академія управління персоналом
Примітки : Л-ра: с. 236-239
ISBN, Ціна 966-608-200-4: 18.00 грн
УДК : 659.1(042.4)
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова політика комунікацій--класифікація реклами--історія реклами--рекламні звернення--рекламна діяльність--рекламне законодавство україни
Анотація: У пропонованому курсі лекцій розглянуто етапи рекламного процесу - від виникнення потреби в рекламному зверненні до його створення, публікації у засобах масової інформації та організації всього комплексу рекламної діяльності.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/П52
Автор(и) : Полторак В. А., Тараненко І. В., Красовська О. Ю.
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник . -3-тє вид., переробл. та допов.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2014
Кільк.характеристики :340, [1] с.: табл., граф.
Примітки : Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336
ISBN, Ціна 978-617-673-255-6: 72.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Дослідження-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005:339.138:658.8](477)/С89
Назва : Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі" 14-15 листопада 2013 року
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2013
Кільк.характеристики :198, [2] с.: табл.
Колективи : "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі", Всеукраїнська науково-практична конференція (2013;Житомир) , Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет, Вінницький торговельно-економічний інститут, Житомирський державний університет імені Івана Франка
Примітки : Літ. в кінці ст.
ISBN, Ціна 978-966-683-386-3: 20.00 грн
УДК : 005:339.138:658.8](477)
ББК : 65.9(4УКР)290-2
Предметні рубрики: Підприємства-- Економіка --Україна
Географіч. рубрики: Житомирська область-- Підприємства-- Економіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зовнішньоекономічна діяльність--внешнеэкономическая деятельность--підприємницька діяльнысть--предпринимательская деятельность--стратегічне планування--стратегическое планирование--конкурентоспроможність--конкурентоспособность--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--рекламна діяльність--рекламная деятельность--логістичні системи--логистические системы--страхова діяльність--страховая деятельность--інноваційна діяльність--инновационная деятельность--зайнятість населення--занятость населения--ринок праці--ринок праці--екологічний менеджмент--экологический менеджмент--управління якістю--управление качеством--місцеві видання--місцеві видання
Зміст : Удосконалення системи сервісного обслуговування споживачів на прикладі ПП "Бердичівспеценергобуд"/ І. П. Ярощук.
Анотація: Висвітлено теоретичні та практичні аспекти розвиткку менеджменту, маркетингу та логістики на підприємствах різного організаційно-правового статусу, в т.ч. на підприємствах Житомирщини.
Примірники : всього : КР(1), ВВ(1)
Вільні : КР(1), ВВ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.738.5:339.138/П14-095001
Автор(и) : Палеха, Юрій Іванович, Горбань, Юрій Іванович
Назва : Інформаційний бізнес : підручник
Вихідні дані : К.: Ліра-К, 2015
Кільк.характеристики :492 с.: мал., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний університет культури і мистецтв
Примітки : Л-ра: с. 471
ISBN, Ціна 978-966-2609-94-3: 165.00, 220.00, грн
УДК : 004.738.5:339.138(075)
ББК : 65.09я73
Предметні рубрики: Інформаційний бізнес-- Електронна торгівля
Інформаційний ринок
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модель інформаційного бізнесу--модель информационного бизнеса--маркетингове середовище підприємства--маркетинговая среда предприятия--інформаційні продукти--информационные продукты--інформаційні послуги--информационные услуги--обробка маркетингової інформації--обработка маркетинговой информации--конкурентне середовище--конкурентная среда--маркетингова інформаційна система--маркетинговая информационная система--маркетингові рішення--маркетинговые решения--рекламна діяльність--рекламная деятельность--рекламна політика--рекламная политика--бенчмаркетинг--інформаційно-консультативна діяльність--информационно-консультативная деятельность--інформаційний консалтинг--информационный консалтинг--міжнародна електронна комерція--международная элетронная коммерция
Анотація: Категорії інформаційного бізнесу, його модель, побудова та функції, особливості і механізм функціонування інформаційного ринку.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 657.471.1:659.1(0/Л63-408557
Автор(и) : Лисюк, Альона Василівна
Назва : Організація і методика бухгалтерського обліку операцій з рекламними продуктами : автореферат
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2015
Кільк.характеристики :21 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет
Ціна : 10.00 грн
УДК : 657.471.1:659.1(043.3)
ББК : 65.052
Предметні рубрики: Бухгалтерський облік
Географіч. рубрики:
Анотація: Визначено економічну сутність рекламного продукту та ідентифіковано об'єкти бухгалтерського обліку у розрізі форм його прояву.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 346(477)(075.8)/А43
Автор(и) : Горяєва О. С., Клепікова О. В., Кологойда О. В., Кравець І. М.
Назва : Актуальні проблеми господарського права (Особлива частина) : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2016
Кільк.характеристики :798, [2] с
Примітки : Бібліогр. в підрядковій прим. - Літ.: с. 797-798. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 978-617-7320-74-5: 360.00 грн
УДК : 346(477)(075.8)
ББК : 67.9(4УКР)303я73
Предметні рубрики: Господарське право --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): господарська діяльність--господарське право--господарсько-торгівельна діяльність--бартер--галузі економіки--ринки електричної енергії--електронна комерція--електронний документообіг--лізинг--біржова торгівля--складська діяльність--господарське посередництво--транспортна діяльність--капітальне будівництво--інноваційна діяльність--фінансова діяльність--фондовий ринок--клірингова діяльність--страхова діяльність--перестрахова діяльність--бухгалтерський облік--фінансова звітність--аудиторська діяльність--підприємницька діяльність--публічні закупівлі--рекламна діяльність--консалтингові послуги--зовнішньоекономічна діяльність--інвестиційна діяльність--спеціальні режими господарювання
Анотація: Розглядаються теоретичні і практичні аспекти Особливої частини курсу "Актуальні проблеми господарського права". Розкриваються особливості та проблеми правового регулювання окремих видів господарської діяльності, а також висвітлюються тенденції розвитку господарсько-правових досліджень в Україні.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.738.5:339.138/П14-873356
Автор(и) : Палеха, Юрій Іванович, Горбань , Юрій Іванович
Назва : Інформаційний бізнес : підручник
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2016
Кільк.характеристики :490, [2] с.: мал., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний університет культури і мистецтв
Примітки : Літ: с. 471-487
ISBN, Ціна 978-966-2609-94-3: 230.00 грн
УДК : 004.738.5:339.138(075.8)
ББК : 65.09я73
Предметні рубрики: Інформаційний бізнес
Географіч. рубрики:
Анотація: Мета підручника - розкрити суть основних категорій інформаційного бізнесу, розглянути його модель, побудову та функції.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П14
Автор(и) : Палеха, Юрій Іванович, Палеха, Ольга Юріївна
Назва : Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2017
Кільк.характеристики :478, [2] с.: табл., мал.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примітки : Літ.: с. 459-475
ISBN, Ціна 978-966-2609-07-3: 230.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.31я73
Предметні рубрики: Інформаційні послуги-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційний товар--інформаційна продукція--інформаційний ринок--інформаційний бізнес--маркетингова інформація--рекламна діяльність--бенчмаркетинг--консультативна діяльність--іт-консалтинг--інформаційний консалтинг--електронна комерція--інтернет-маркетинг
Анотація: Особливості маркетингу в інформаційному бізнесі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 76.120.7/Н19
Автор(и) : Назайкин, Александр Николаевич
Назва : Рекламная служба газеты. Структура. Принципы. Функции : учеб. пособие
Вихідні дані : Москва: Комсомольская правда, 1996
Кільк.характеристики :192 с.: ил.
ISBN, Ціна 5-87107-009-4: 6.58 р.
ББК : 76.120.7
Предметні рубрики: Засоби масової комунікації-- Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга рассчитана на сотрудников рекламных служб средств массовой информации, ориентированных на работу в условиях рыночной экономики.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

23.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 141.144(075.8)/Л63
Автор(и) : Лісовський, Петро Миколайович, Лісовська, Юлія Петрівна
Назва : Персонологія: специфіка, структура, механізм : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2018
Кільк.характеристики :313, [1] с.: портр.
Примітки : Бібліогр.: с. 306-313
ISBN, Ціна 978-617-7278-81-7: 185.00 грн
УДК : 141.144(075.8)
ББК : 87.3я73
Предметні рубрики: Персоналізм
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): людина--суспільство--суспільне життя--соціальні інститути--суспільні групи--територіальні спільності--духовна мобільність--етнічні спільності--історія реклами--компоненти реклами--рекламна діяльність--екологічне мислення--гуманізм--інформаційне право--мовна свідомість --класична персонологія--структура персонології--міжперсональні відносини
Анотація: В навчальному посібнику містяться матеріали, що розглядають актуальні питання персонології в сучасному інформаційному світі.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

24.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 027.54(477-25)/Н35
Автор(и) : Булахова Г.
Назва : Бібліотеки в соціальних мережах та блогосфері як засіб рекламування
Колективи : Національна академія наук України, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Асоціація бібліотек України
Місце публікування : Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського. Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: збірник/ Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; редкол.: О. С. Онищенко (голова) [та ін.]. - К.: НБУВ, 2013. - Вип. 36. - С. 192-199 (Шифр 027.54(477-25)/Н35-208226)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 027.54(477-25)
ББК : 78.34(4УКР-2К)751.1
Предметні рубрики: Бібліотеки-- Реклама --Україна
Соціальні мережі-- Бібліографічна інформація-- Використання --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онлайнові соціальні мережі--електронні технології--рекламна діяльність
Знайти схожі

25.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 67.9(4УКР)/C18
Автор(и) : Cаніахметова, Ніна Олексіївна
Назва : Правовий захист підприємництва в Україні : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Юрінком Інтер, 1999
Кільк.характеристики :333 с
Колективи : Одеська державна юридична академія
Примітки : Дод.: с. 252-330
ISBN, Ціна 966-7302-24-6: 20.00 грн
ББК : 67.9(4УКР) + 303.2Я73
Предметні рубрики: Підприємництво --Україна, 20 ст.
Географіч. рубрики:
Анотація: Проаналізовано правові засоби захисту суб'єктів підприємницької діяльності в Україні.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)