Пошуковий запит: <.>K=рекламна кампанія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Джефкінс Ф. Реклама/Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 2001
|
>2.
| Кочкіна Н. Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики/Н. Кочкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.16-18
|
>3.
| Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії/[Т. А. Марочко та ін.]. - 2007
|
>4.
| Владимирська Г. О. Реклама/Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - 2006
|
>5.
| Бородкіна Н.О. Реклама та рекламна діяльність/Н. О. Бородкіна, О. Л. Фіщук. - 2007
|
>6.
| Владимирська Г.О. Реклама/Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - 2009
|
>7.
| Божкова В.В. Реклама та стимулювання збуту/В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - 2009
|
>8.
| Корж М.В. Маркетинг/М. В. Корж. - 2008
|
>9.
| Владимирская А. О. Как заработать на рекламе/Анна Владимирская, Петр Владимирский. - 2006
|
>10.
| Попова О. Ю. Метаеврістичний підхід як засіб мінімізації ризиків при розробці рекламної кампанії/О. Ю. Попова, Хасан Алі Аль-Абабнех // Економіка. Фінанси. Право. -К.:Аналітик, 2018,N N 1.-С.44-48
|
|
|