Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламна компанія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.176/К 82
Автор(и) : Кривчук Виктор Иванович
Назва : Продовольственный магазин с нуля. Что и как нужно далать, если вы задумали открыть гастроном
Вихідні дані : СПб.: Питер, 2007
Кільк.характеристики :192 с.: ил.
Серія: С нуля
ISBN, Ціна 978-5-91180-193-9: 021.00 грн
УДК : 339.176
ББК : 65.421.2
Предметні рубрики: Економіка торгівельного підприємства
Продовольчий магазин
Анотація: Советы по открытию продовольственного магазина: выбор помещения, интерьер, оборудование, подбор ассортимента.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.113(075.8)/Т31
Автор(и) : Тєлєтов, Олександр Сергійович
Назва : Рекламний менеджмент : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2009
Кільк.характеристики :365 с.: табл.
Примітки : Глосарій: с. 271-274. - Л-ра: с. 275-278. - Дод.: с. 279-364
ISBN, Ціна 978-966-680-468-9: 60.00, 67.20, грн
УДК : 659.113(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама-- Менеджмент
Анотація: Сутність завдань рекламного процесу, які доводиться роз'язувати маркетологам, рекламістам.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Р55
Автор(и) : Ромат, Евгений Викторович
Назва : Реклама : учебник . -3-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : Киев: Студцентр, 2000
Кільк.характеристики :480 с.: табл., .
Примітки : Библиогр. в конце разд.
ISBN, Ціна 966-7530-12-4: 21.11 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--бизнес--бізнес--маркетинг--рекламный менеджмент--рекламний менеджмент--рекламная коммуникация--рекламна комунікація--паблик рилейшнз--паблік рилейшнз--история рекламы--історія реклами--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--брендинг--креатив--печатная реклама--друкована реклама--экранная реклама--екранна реклама--наружная реклама--зовнішня реклама--компьютерная реклама--комп'ютерна реклама--рекламная кампания--рекламна компанія
Анотація: Проблемы рекламы в системе маркетинговой деятельности, процессы рекламного менеджмента.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.113(042.3)/О-24
Автор(и) : Обрытько, Борис Абрамович
Назва : Рекламный менеджмент : конспект лекций
Вихідні дані : Київ: МАУП, 2000
Кільк.характеристики :120 с.: рис., табл.
Колективи : Межрегиональная академия управления персоналом
Примітки : Лит.: с. 117
ISBN, Ціна 966-608-061-3: 7.50 грн
УДК : 659.113(042.3)
ББК : 65.42-803 + 76.006.5
Предметні рубрики: Реклама-- Менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламное исследование--рекламне дослідження--рекламная кампания --рекламна компанія--рекламные средства--рекламні засоби
Анотація: Освещены все этапы рекламного процесса - от исследования рынка до разработки планов рекламной кампании.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), АБ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), АБ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П14
Автор(и) : Палеха, Юрій Іванович, Палеха, Ольга Юріївна
Назва : Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Ліра-К, 2013
Кільк.характеристики :478[2] с.: граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примітки : Л-ра: с. 459-475
ISBN, Ціна 978-966-2609-07-3: 165.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.31я73
Предметні рубрики: Інформаційний маркетинг-- Прийняття рішень-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні продукти--информационные продукты--інформаційні послуги--информационные услуги--маркетингове середовище підприємства--маркетинговая среда предприятия--маркетингова інформаційна система--маркетинговая информационная система--маркетингові рішення--маркетинговые решения--управління рекламною діяльністю--управление рекламной деятельностью--рекламна компанія--рекламная компания--рекламна політика--рекламная политика--бенчмаркетинг--консультативна діяльність--консультативная деятельность--консалтінгова діяльність--консалтинговая деятельность--електронна комерція--электронная коммерция
Анотація: Категорії маркетингу інформаційних продуктів і послуг, їх особливості, побудова ефективно діючої організації на їх основі.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.738.5:339.138/М75
Автор(и) : Молодов, Владимир Владимирович
Назва : Жми на деньги! Активные продажи в социальных сетях
Вихідні дані : М.; СПб.; Нижний Новгород: Питер, 2014
Кільк.характеристики :160 с.: ил.
Серія: іБизнес
ISBN, Ціна 978-5-496-00683-5: 187.00 грн
УДК : 004.738.5:339.138
ББК : 32.973я73
Предметні рубрики: Інтернет-- Соціальні відносини-- Інформаційні послуги
Малий бізнес-- Ком'ютерні технології-- Використання
Географіч. рубрики:
Анотація: Социальные сети главный маркетинговый тренд малого бизнеса, с помощью которого сможете не только отбить напор конкурентов, но и пойти в атаку, получив высокие продажи.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)