Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламне звернення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.113(075.8)/К56
Автор(и) : Ковальчук, Світлана Володимирівна, Бойко, Руслан Васильович, Корюгін, Андрій Валерійович
Назва : Рекламний менеджмент : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Новий Світ - 2000, 2018
Кільк.характеристики :269, [1] с.: табл., рис.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ.: с. 251-258. - Дод.: с. 259-267
ISBN, Ціна 978-617-7519-12-5: 230.00 грн
УДК : 659.113(075.8)
ББК : 65.42-803.8
Предметні рубрики: Реклама
Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сутність рекламного менеджменту--законодавча база рекламної діяльності--класифікація реклами--рекламний бюджет--моделі рекламних комунікацій--рекламне звернення--комунікативний простір--копірайтинг--ефект рекламних комунікацій--класична реклама--рекламні повідомлення--засоби масової інформації--медіа-планування--моделі викорстання рекламоносіїв--планування рекламної кампанії
Анотація: Положення, котрі розкривають сутність, завдання рекламного менеджменту, які доводится вирішувати рекламістам та маркетологам на всіх етапах даного процесу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Примак Т.
Назва : Рекламний креатив в Україні: учора, сьогодні, завтра
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 6. - С. 27-35. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/6). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Комунікації: реклама, public relations
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.42-80я73/Р69
Автор(и) : Ромат, Евгений Викторович
Назва : Реклама. История. Теория. Практика . -5-е изд.
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер , 2002
Кільк.характеристики :544 с.: рис., табл.
Серія: Учебники для вузов
Примітки : Лит.: с. 496-499. - Глосса: с. 500-530. - Указ. имен: с. 531-532. - Алф.-предм. указ.: с. 533-542
ISBN, Ціна 5-94723-211-1: 25.00 грн
ББК : 65.42-80я73
Предметні рубрики: Торгова реклама-- Історія-- Теорія-- Практика
Географіч. рубрики:
Анотація: Изучаются рекламные коммуникации, процесс формирования и каналы распространения рекламного обращения, проблемы и перспективы рекламного менеджмента.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)