Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламне повідомлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії/[Т. А. Марочко та ін.]. - 2007
2.

Слюсар В. М. Субстанційний підхід до визначення поняття "реклама": філософсько-комунікативний аспект/В. М. Слюсар, Л. Л. Шкіль, М. В. Слюсар // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філософські науки. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2021,N N 2(90).-С.104-112
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)