Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламні комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Юзик, Людмила Олександрівна
Назва : Рекламний менеджмент : підручник
Вихідні дані : Київ: Центр учбов. літ., 2013
Кільк.характеристики :391, [1] с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Бібліогр.: с. 351-357. - Предм. покажч.: с. 358-362. - Ім. покажч.: с. 363. - Дод.: с. 364-388
ISBN, Ціна 978-611-01-0396-1: 72.00 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Рекламний менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламний менеджмент підприємства--рекламный менеджмент предприятия--реклама в системі менеджменту--реклама в системе менеджмента--рекламні комунікації--рекламные коммуникации--засоби поширення реклами--средства распространения рекламы--система рекламного менеджмента--система рекламного менеджмента--контроль рекламної діяльності--контроль рекламной деятельности--реклама--рекламна діяльность--рекламная деятельность
Анотація: Розкрито становлення та розвиток рекламного менеджменту, сутність і функції реклами , наведено характеристику процесу рекламної комунікації, каналів розповсюдження рекламних повідомлень, основних засобів розповсюдження реклами, рекламного звернення, планування рекламної діяльності, контроль рекламної діяльності, оцінка ефективності рекламної діяльності.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хельде А.
Назва : Противоречивость рекламных коммуникаций
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 9. - С. 52-59 (Шифр mire/2016/9)
Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Реклама-- Комунікації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламні комунікації--рекламные коммуникации--психологія рекламної діяльності--психология рекламной деятельности--соціальна орієнтованість--социальная ориентированность
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)