Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламні матеріали<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крепак А.
Назва : Класифікація ротаційних кампаній у зовнішній рекламі
Місце публікування : Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - К.: КНТЕУ, 2016. - N 1. - С. 71-79. - ISSN 1727-9313 (Шифр vknt/2016/1). - ISSN 1727-9313
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зовнішня реклама--наружная реклама--ротація--ротация--адресна програма--адресная программа--рекламні матеріали--рекламные материалы--рекламні площини--рекламные площади
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.6:659/Г38
Автор(и) : Гермогенова Л. Ю.
Назва : Как сделать рекламу магазина. (Магазин, реклама, товар. Стимулирование сбыта : методы торговли, формы продажи)
Вихідні дані : Москва: РусПартнер Лтд, 1994
Кільк.характеристики :288 с.: рис.
Серія: Практика бизнеса; Вып. 2
Примітки : Прил.: с. 238-281
ISBN, Ціна 5-900733-03-3: 500.000 крб
УДК : 658.6:659
ББК : 65.421
Предметні рубрики: Магазини (установи)-- Реклама
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): магазины--методы торговли--методи торгівлі--формы розничной торговли--форми розрібної торгівлі--оптовая торговля--оптова торгівля--реклама гипермаркета--реклама гіпермаркета--ассоциированный магазин--асоційований магазин--посылочная торговля--посилкова торгівля--рекламная политика--рекламна політика--виды и формы рекламы--види і форми реклами--рекламная стратегия--рекламна стратегія--внемагазинная реклама--позамагазинна реклама--реклама в прессе--реклама в пресі--наружная реклама--зовнішня реклама--радио- и телереклама--радіо- і телереклама--презентация магазина--презентація магазина--рекламные материалы--рекламні матеріали--дизайн магазина--персонал магазина--контроль эффективности рекламы--контроль за ефективністю реклами
Анотація: [Реклама товаров это естественный инструмент экономики. Книги серии "Практика бизнеса" посвящены рекламе магазина, фирменному стилю].
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070.41:655.254.22/Т41-451726
Автор(и) : Тимошик, Микола Степанович
Назва : Основи редагування : підруч. для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Наша культура і наука, 2019
Кільк.характеристики :559, [1] с
Примітки : Предм. покажч.: с. 545-547. - Літ.: с. 550-555
ISBN, Ціна 978-966-7821-70-8: 180.00 грн
УДК : 070.41:655.254.22:808.2](075.8)
ББК : 76.170.54я73
Предметні рубрики: Редагування
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційні аспекти редагування--редактор як професія--функціональні обов'язки--редакторська діяльність--процес редагування--термінологічні аспекти--техніка правки--коректура в редагуванні--методика редагування--редакторський аналіз--літературне редагування--художнє редагування--технічне редагування--журналістські матеріали--рекламні матеріали--навчальні видання--літературно-художні твори--наукові тексти--науково-популярні тексти--довідкові тексти--інформаційні тексти--переклади--перевидання--заголовки--цитати
Анотація: Це перший в Україні нормативний підручник, у якому всебічно розглядаються організаційні та творчі основи редакторської підготовки призначених для оприлюднення різних видів текстів. Він докорінно відрізняється від донедавна програмного курсу "Літературне редагування", змістове наповнення якого вкрай обмежене і базувалося суто на радянській (російській) теорії редагування. Автор логічно і вмотивовано накладає кращі традиції західної школи на українську національну традицію. За кожною темою подаються конкретні приклади і рекомендації, обумовлені практикою реальної журналістики та видавничої справи. Виклад матеріалу та верстка базуються на зразках навчальних видань, які усталилися в Західній Європі та Америці.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)