Пошуковий запит: <.>K=рефлексия<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Вестник Московского университета - 2010г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>2.
| Вестник Московского университета - 2010г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>3.
| Вопросы психологии - 2009г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>4.
| Вестник Московского университета - 2011г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>5.
| Вестник Московского университета - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>6.
| Философские науки - 2010г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>7.
| Психологический журнал - 2007г. т.28,N 5 (Введено оглавление)
|
>8.
| Кравців О. Рефлексивний тренінг/О. Кравців // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 3.-С.145-148
|
>9.
| Демський В. Про співвідношення понять "управлінська діяльність" і "рефлексія офіцера-прикордонника"/В. Демський // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 3.-С.138-144
|
>10.
| Бутерко Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання/Я. Бутерко // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 1.-С.128-135
|
>11.
| Фурман Вікторія Проблематика особстісної рефлексії студента в аналітичному висвітленні/Вікторія Фурман // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2008,N N 4.-С.116-121
|
>12.
| Бугерко Я. Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності/Я. Бугерко // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2008,N N 3.-С.67-92
|
>13.
| Бутерко Я. Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості/Я. Бутерко // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2008,N N 1.-С.93-105
|
>14.
| Ульяніч І. В. Розвиток рефлексивної компетентності вчителів-початківців (Програма семінару-тренінгу)/І. В. Ульяніч // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2010,N N 8.-С.35-39
|
>15.
| Ульяніч І. В. Розвиток рефлексивноі компетентності вчителів-початківців/І. В. Ульяніч // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2010,N N 9.-С.14-28
|
>16.
| Краєва О. А. Програма тренінгового курсу "Подолання кризи ідентичності підлітків 7-8 класів (13-14 років)"/О. А. Краєва // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2012,N N 4.-С.46-50
|
>17.
| Музика О. Л. Ціннісна підтримка: теорія і практика сприяння особистісному зростанню/О. Л. Музика // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2010,N N 7.-С.1-6
|
>18.
| Місечко О. Є. Європейські орієнтири в розробці стандартів професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов/О. Є. Місечко // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2012,N N 1.-С.19-23
|
>19.
| Скороходько К. В. Децентрація як механізм міжособистісного пізнання/К. В. Скороходько // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2010,N N 12.-С.18-20
|
>20.
| Філософія. Культура. Життя. Вып. 40
|
|
|