Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ринок банковських послуг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33.009.12(477)/К64
Автор(и) : Герасименко, Анжеліка Григорівна, Головко, Людмила Степанівна, Дідківська, Любов Іванівна, Дворак, Марія Степанівна
Назва : Конкурентна політика держави в умовах трансформації національної економіки : монографія
Вихідні дані : К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2008
Кільк.характеристики :307, [1] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний торговельно-економічний університет
Примітки : Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Ціна 966-629-351-X: 115.00 грн
УДК : 33.009.12(477)
ББК : 65.9(4УКР)-14
Предметні рубрики: Конкуренція (екон.)-- Державна політика --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: У книзі розглянуто теоретичні аспекти конкуренції, конкурентного середовища та концентрації суб'єктів господарювання на товарних ринках. Важливу увагу приділено аналізу регулювання конкурентних відносин на ринку фінансових послуг, у сфері міжнародних економічних відносин та внутрішньої торгівлі. Показано особливості регулювання діяльності суб'єктів природних монополій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/С28
Автор(и) : Севрук, Велислава Т.
Назва : Банковский маркетинг
Вихідні дані : М.: "Дело ЛТД", 1994
Кільк.характеристики :128 с
Серія: Банки и реальность
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
ISBN, Ціна 5-86461-147-6: 1040000.00 крб
УДК : 336.71
ББК : 65.262.10 + 65.050.24
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): банківський маркетинг--теория маркетинга--теорія маркетингу--виды маркетинговой деятельности--види маркетингової діяльності--товар--рынок банковских услуг--ринок банковських послуг--цена и прибыль--ціна і прибуток--маркетинговая информация--маркетингова інформація--планирование маркетинга--планування маркетингу--организация маркетинга--організація маркетингу--маркетинговый контроль--маркетинговий контроль--перший рівень маркетинга--другий рівень маркетинга--первый уровень маркетинга--второй уровень маркетинга--принципы компьютеризации банков--принципи комп'ютерізації банків
Анотація: Рассмотрена теория банковского маркетинга, история его развития. Проанализированы основные аспекты функционирования рынка банковских услуг в условиях активной маркетинговой политики.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)