Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сегментация<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-26 
1.
658.8(075.8)
З-78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв, С. А. Солнцев. - М. : Рыбари ; К. : Знання, 2008. - 643 с. : табл., рис. - (Высшее образование ХХІ века). - Прил.: с. 293-635. - Лит.: с. 636-643. - ISBN 978-966-346-311-7 (Знання). - ISBN 978-5-93763-007-0 (Рыбари) : 77.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація маркетингових досліджень -- классификация маркетинговых исследований -- методи маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- ринкові запити -- рыночные запросы -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- споживацька мотивація -- потребительская мотивация -- статистична перевірка гіпотез -- статистическая проверка гипотез -- стратегія збуту -- стратегия сбыта
Анотація: Теоретические и практические наработки ведущих зарубежных и отечественных специалистов в области маркетинговых исследований: вопросы теории и методологии планирования, организации и проведения маркетинговых исследований и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Солнцев, Сергей Алексеевич
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
007.51:621.865.8
П 64


    Потапова, Родмонга Кондратьевна.
    Речевое управление роботом [] / Р. К. Потапова. - М. : Радио и связь, 1989. - 248 с. : рис., табл. - Лит.: с. 242-246. - ISBN 5-256-00267-8 : 2.30 р.
УДК
ББК 32.816
Рубрики: Робототехніка--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
робототехнические системы -- робототехнічні системи -- речевая информация -- мовна інформація -- лингвистическая информация -- лінгвістична інформація -- синтезирующие устройства -- синтезуючі пристрої -- лингвостатистические правила -- лінгвостатистичні правила -- экспертные устройства -- експертні пристрої -- речевой диалог -- мовний діалог -- автоматическое распознавание речи -- автоматичне розпізнавання мови -- сегментация речи -- сегментація мови
Анотація: Постановка и развитие робототехнических задач с использованием речевой связи "человек-машина", представлена классификация роботов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
007.52:681.5
Т 38


   
    Техническое зрение роботов [] / В. И. Мошкин [и др.] ; под общ. ред. Ю. Г. Якушенкова. - М. : Машиностроение, 1990. - 272 с. : рис., табл. - Лит.: с. 261-264. - ISBN 5-217-00467-3 : 1.20 р.
УДК
ББК 32.816
Рубрики: Робототехніка--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
видеоинформация -- відеоінформація -- сегментация изображений -- сегментація зображень -- источники оптического излучения -- джерела оптичного випромінювання -- приемники оптического излучения -- приймачі оптичного випромінювання -- мозаичные преобразователи -- мозаїчні перетворювачі -- фотореле -- спектроанализаторы -- спектроаналізатори -- видеопроцессоры -- відеопроцесори -- системы автоматического наведения -- системи автоматичного наведення -- мобильные роботы -- мобільні роботи
Анотація: Принципы построения и выбора структуры аппаратных, программных и аппаратно-программных средств систем технического зрения промышленных роботов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мошкин, Владимир Иванович; Петров, Андрей Александрович; Титов, Виталий Семенович; Якушенков, Юрий Григорьевич
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.
658.7(075.8)
Ч-96


    Чухрай, Наталія.
    Логістичне обслуговування [] : підручник для вищ. навч. закл. / Наталія Чухрай. - Л. : Львів. політехніка, 2006. - 292 с. : табл., граф. - Дод.: с. 269-275. - Тести: с. 276-284. - Л-ра: с. 285-290. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-553-568-4 : 84.00 грн
УДК
ББК 65.40я73
Рубрики: Логістика --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- потребители -- аутсорсинг -- партнерський маркетинг -- партнерский маркетинг -- лояльні клієнти -- лояльные клиенты -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- стантарти обслуговування -- стандарты обслуживания -- диференціація стандартів -- дифференциация стандартов -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- страховий запис -- страховая запись -- рівень обслуговування клієнтів -- уровень обслуживания клиентов -- стратегії логістичного обслуговування -- стратегии логистического обслуживания -- якість логістичного обслуговування -- качество логистического обслуживания
Анотація: Обслуговування клієнтів та роль логістики у цьому процесі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

6.
658(075.8)
К41


    Кіндрацька, Галина Іванівна.
    Стратегічний менеджмент [] : навч. посібник / Г. І. Кіндрацька. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 406 с. : табл. - Дод.: с. 339-392. - Л-ра: с. 393-399. - Предм. покажч.: с. 400-407. - ISBN 978-966-346-495-4 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
концепція управління організацією -- концепция управления организацией -- визначення місії -- определение миссии -- цілі організації -- цели организации -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- стратегічна діагностика -- стратегическая диагностика -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- методи генерації -- методы генерации -- аналіз стратегічних альтернатив -- анализ стратегических альтернатив -- вибір стратегії організації -- выбор стратегии организации -- управління реалізацією стратегії -- управление реализацией стратегии -- стратегічні зміни -- стратегические изменения -- портфельний аналіз -- портфельный анализ -- аналіз галузевої привабливості -- анализ отрастевой привлекательности -- оцінка вибраної стратегії -- оценка выбраной стратегии -- аналіз макрооточення -- анализ макроокружения
Анотація: Формування місії та цілей, стратегічного менеджменту організації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

7.
007.52
Х 79


    Хорн, Бертольд Клаус Поль.
    Зрение роботов [] = Robot Vision / Б. К. П. Хорн ; пер. с англ. И. М. Бродской, Е. Ю. Зуевой, А. Ю. Каргашина ; под ред. Е. И. Кугушева, Ю. А. Садова. - М. : Мир, 1989. - 487 с. : рис. - Прил.: с. 441-458. - Лит.: с. 459-482. - Предм. указ.: с. 483-487. - ISBN 5-03-000570-6 : 2.80 р.
УДК
ББК 32.816
Рубрики: Робототехніка--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
бинарные изображения -- бінарні зображення -- сегментация изображений -- сегментація зображень -- дискретные изображения -- дискретні зображення -- карта отражательной способности -- карта відбивної здатності -- оптические потоки -- оптичні потоки -- сферические образы -- сферичні образи -- пассивная навигация -- пасивна навігація -- мондрианы -- мондріани -- стереофотометрия -- стереофотометрія -- фотограмметрия -- фотограмметрія -- стереовидения -- стереобачення
Анотація: Принципы построения и методы проектирования визуальных средств робототехнических систем, методы анализа зрительной информации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бродская, И. М. \пер.\; Зуева, Е. Ю. \пер.\; Каргашин, А. Ю. \пер.\; Кугушев, Е. И. \ред.\; Садов, Ю. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

8.
004.43=93
С24


    Сван, Том.
    Освоение Turbo Assembler [] = Mastering Turbo Assembler / Том Сван ; [пер. с англ.: Ю. И. Корниенко, А. М. Цветкова ; ред. К. Э. Островского]. - 2-е изд. - Киев ; Москва ; Санкт-Петербург : Диалектика, 1996. - 544 с. : рис., табл. - (Советы специалиста). - Библиогр.: с. 541-542. - ISBN 5-7707-9254-X : 24.00 грн
УДК
ББК 32.973.2-018
Рубрики: Turbo Assembler--Алгоритмічні мови--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
двоичные биты -- бінарні біти -- сегментация памяти -- сегментація пам'яті -- простые структуры данных -- прості структури даних -- сложные структуры данных -- складні структури даних -- условное ассемблирование -- умовне асемблювання -- дисковые файлы -- дискові файли -- программирование -- програмування -- программирование для Windows -- програмування для Windows
Анотація: Введение в программирование на языке ассемблера, вопросы средней и повышенной сложности, сотни работающих примеров кода резюме в конце глав.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Корниенко, Ю. И. \пер.\; Цветков, А. М. \пер.\; Островский, К. Э. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

9.
004.2
Ш15


    Шагурин, Игорь Иванович.
    Процессоры семейства Intel P6 Pentium II, Pеntium III, Celeron и др. [] : архитектура, программирование, интерфейс : [справочник] / И. И. Шагурин, Е. М. Бердышев. - Москва : Горячая линия - Телеком Грааль, 2000. - 248 с. : рис., табл. - ISBN 5-93517-010-8 : 18.10 грн
УДК
ББК 32.973.26
Рубрики: Мікропроцесори--Архітектура--Довідкові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
микропроцессоры -- архитектура -- компьютеры персональные -- комп'ютери персональні -- процессоры -- процесори -- операции MMX -- операції MMX -- операции SSE -- операції SSE -- сегментация памяти -- сегментація пам'яті -- реализация энергосберегающих режимов -- реалізація енергозберігаючих режимів
Анотація: Семейство процессоров P6, продолжающих линию 32-разрядных процессоров, основанную на архитектуре IA-32 фирмы Intrl.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бердышев , Евгений Михайлович
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

10.
005.334.3
Б28


    Батра, Раджив.
    Рекламный менеджмент [] = Advertising Management : пер. с англ. / Р. Батра, Д. Дж. Майерс, Д. А. Аакер ; [ред. Я. В. Заблоцкий] . - 5-е изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2000. - 784 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 766-773. - ISBN 5-8459-0018-2 : 40.85 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Реклама--Управлінські рішення--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
коммуникационный менеджмент -- управленческие решения -- планирование рекламы -- планування реклами -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- постановка целей рекламы -- постановка цілей реклами -- сегментация -- сегментація -- позиционирование -- позиціонування -- стратегия сообщения -- стратегія повідомлення -- отношение потребителя -- відношення споживача -- трансформирующая реклама -- трансформуюча реклама -- торговая марка -- торгова марка -- тактики сообщений -- тактики повідомлень -- рациональный творческий подход -- раціональний творчий підхід -- тестирование -- тестування -- оценка рекламных объявлений -- оцінка рекламних об'яв -- реализация рекламы -- реалізація реклами -- стратегия рекламы -- стратегія реклами -- тактика рекламы -- тактика реклами -- регулирование рекламной деятельности -- регулювання рекламної діяльності -- глобальный маркетинг -- глобальний маркетинг
Анотація: Аспекты управления современной рекламы: результаты исследований и теоретические выводы, некоторые фундаментальные принципы маркетинга и его взаимосвязь с рекламой.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Майерс, Джон Дж.; Аакер, Дэвид А.; Заблоцкий , Я. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

11.
339.138(73)
К18


    Капустина, Нина Евгеньевна.
    Теория и практика маркетинга в США [] / Н. Е. Капустина. - М. : Экономика, 1981. - 158 с. : рис., табл. - Библиогр. в примеч. - 0.85 р.
УДК
ББК 65.9(7СПО)
Рубрики: Маркетинг--США--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
промислові компанії -- промышленные компании -- конкуренція -- конкуренция -- реклама -- стимулювання попиту -- стимулирование спроса -- консьюмеризм -- рыночная сегментация -- рыночная сегментация -- монополії -- монополии
Анотація: Теоретические и практические вопросы изучения рынка, организации рекламы, формирования рыночного спроса и приспособления к нему производства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
658.8
М25


   
    Маркетинг технічних інновацій [] : навч. посібник / М. К. Сукач [та ін. ; за ред. М. К. Сукача]. - К. : Ліра-К, 2013. - 412[2] с. : табл. - Л-ра: с. 408-412. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 180.00 грн
УДК
ББК 65.291.551-21я73
Рубрики: Маркетинг--Інновації--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний процес -- инновационный процесс -- інтелектуальна власність -- интелектуальная собственность -- інноваційний проект -- инновационный проект -- маркетингове середовище інновацій -- маркетинговая среда инноваций -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- керування якістю інновацій -- управление качеством инноваций -- експертиза інноваційних проектів -- экспертиза инновационных проектов -- оцінка ефективності інновацій -- оценка эффективности инноваций -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- інноваційні ризики -- инновационные риски
Анотація: Джерела, сутність та структура інноваційного процесу: питання інформаційного забезпечення інновацій, захист і ліцензування об'єктів інтелектуальної власності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сукач, Михайло Кузьмич; Ніколенко, Ілля Вікторович; Оборський, Геннадій Олександрович; Федоркін, Сергій Іванович; Сукач, Михайло Кузьмич \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

13.
339.138(075)
Л88


   
    Маркетинг: основи теорії та практики [] : навч. посібник / [В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 3-тє вид., допов. і випр. - Л. : Магнолія плюс, 2005. - 288 с. : іл. - (Вища освіта в Україні). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Термін. слов.: с. 281-285. - Бібліогр.: с. 286-287. - ISBN 966-8340-01-9 : 28.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
управління ринком -- управление рынком -- товар -- цінова політика -- ценовая политика -- дистрибуція -- дистрибуция -- посредническая деятельность -- посередницька діяльність -- торговельна інфраструктура -- торговая инфраструктура -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингова конкуренція -- маркетинговая конкуренция -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование
Анотація: Розглядаються сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Липчук, Василь Васильович; Дудяк, Роман Петрович; Бугіль, Світлана Ярославівна; Липчук, Василь Васильович \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
331.101.26(477)(075)
Г 85


    Грішнова, Олена Антонівна.
    Економіка праці та соціально-трудові відносини [] / О. А. Грішнова. - 3-тє вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2007. - 559 с. : табл. - Бібліогр. в кінці глав; Словник: с.530-559. - ISBN 966-620-222-0 : 058.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)24я73
Рубрики: Економіка праці
   Соціально-трудові відносини

   
Кл.слова (ненормовані):
трудовий потенціал -- трудовой потенциал -- відтворення населення -- воспроизведение населения -- людський потенціал -- человеческий потенциал -- ринок праці -- рынок труда -- кон'юнктура ринку -- коньюнктура рынка -- інфраструктура ринку -- инфраструктура рынка -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- зайнятість населення -- занятость населения -- безробіття -- безработица -- соціальний захист -- социальная защита -- регулювання зайнятості -- регулирование занятости -- самомаркетинг -- професійне резюме -- профессиональное резюме -- трудова кар'єра -- трудовая карьера -- трудовиий контракт -- трудовой контракт -- трудове життя -- трудовая жизнь -- соціальне партнерство -- социальное партнерство -- наймані працівники -- наемные работники -- об'єднання роботодавців -- объединение работодателей -- колективні договори -- коллективные договора -- колективні угоди -- коллективные соглашения -- оплата праці -- оплата труда -- охорона праці -- охрана труда -- організація праці -- организация труда -- соціально-демографічні процеси -- социально-демографические процессы -- міграційні процеси -- миграционные процессы -- доходи населення -- доходы населения -- рівень життя -- уровень жизни -- поділ праці -- разделение труда -- кооперувння праці -- кооперирование труда -- трудовий процес -- трудовой процесс -- раціоналізація -- рационализация -- дисципліна праці -- дисциплина труда -- нормування праці -- нормирование труда -- режим праці -- режим работы -- ефективність праці -- эффективность труда -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- рентабельність -- рентабельность -- заробітна плата -- зароботная плата -- тарифна система -- тарифная система -- безтарифна оплата -- безтарифная оплата -- мінімальна зарплата -- минимальная зарплата -- планування праці -- планирование труда -- трудові показники -- трудовые показатели -- бізнес-план -- бизнес-план -- економічний аналіз -- экономический анализ -- аудит -- міжнародна організація праці -- международная организация труда -- кодекс праці -- трудовой кодекс -- інтелектуальний потенціал -- интелектуальный потенциал
Анотація: Питання формування, розподілу та використання трудових ресурсів, механізм функціонування ринку праці, державного регулювання зайнятості населення і соціального захисту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Знайти схожі

15.
339.138(075.8)
Ш 66


    Шканова, О. М.
    Маркетинг послуг [] / О. М. Шканова. - К. : Кондор, 2003. - 304 с. - Бібліогр.: с.298-299 . Дод.: с.266-290. Термін. слов.: 291-297. - ISBN 966-7982-23-8 : 039.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація послуг -- классификация услуг -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація -- сегментация -- екстраполяція -- экстраполяция -- стратегії підприємства -- стратегии предприятия -- бренд-стратегії -- бренд-стратегии -- торгівельний маркетинг -- торговый маркетинг -- сервісний маркетинг -- сервисный маркетинг -- готельний маркетинг -- гостиничный маркетинг -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- транспортний маркетинг -- транспортный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- консалтинговий маркетинг -- консалтинговый маркетинг
Анотація: Основні поняття маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, вибір підприємством маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

16.
338.486(075.8)
М 26


    Маркетинг туризму [Текст] : навч. посібник : у 2 ч. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. - К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2006. - ISBN 966-301-051-7.
   Ч. 2. - 427 с. : табл. - Дод.: с. 345-354. - Терм. слов.: с. 355-419. - Л-ра: с. 420-426. - ISBN 966-301-084-3 : 42.00 грн
УДК
ББК 75.814я73 + 65.433я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Економіка--Туризм--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові інформаційні системи -- маркетинговые информационные системы -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- сегментація туристичного ринку -- сегментация туристического рынка -- турпродукт -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- туристичний брендинг -- туристический брендинг
Анотація: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, розробка стратегії маркетингу, продуктова й цінова політика, політика просування та продажу турпродукту, комунікаціна політика тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Мунін, Георгій Благоєвич; Тимошенко, Зоя Іванівна; Самарцев, Євген Вікторович; Змійов, Андрій Олексійович; Європейський університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
658(075.8)
М 58


    Мізюк, Б. М.
    Стратегічне управління [] : підручник / Б. М. Мізюк. - 2-ге вид., переробл. і допов. - Л. : Магнолія плюс, 2006. - 392 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 966-8340-57-4 : 042.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегії -- стратегии -- планування -- планирование -- стратегія підприємства -- стратегия предприятия -- управління ризиком -- управление риском -- інформаційні технології -- информационные технологии -- конкуренция -- конкуренція -- стратегічна сегментація -- стратегическая сегментация -- стратегічні інвестиції -- стратегические инвестиции
Анотація: Становлення та розвиток стратегічного управління, основні процеси формування та реалізації стратегії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

19.
339.138(075.8)
К88


    Куденко, Наталія Володимирівна.
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Куденко. - 2-ге вид., без змін. - К. : КНЕУ, 2006. - 151 с. : рис., табл. - (До 100-річчя Київського національного економічного університету). - Бібліогр.: с. 150-151. - ISBN 966-574-061-X : 29.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- стратегія росту -- стратегия роста -- управління портфелем -- управление портфелем -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- стратегія диференціації -- стратегия дифференциации -- стратегія позиціонування -- стратегия позиционирования -- стратегический маркетинг -- маркетингове стратегічне планування -- маркетинговое стратегическое планирование -- стратегія диверсифікації -- стратегия диверсификации -- стратегія ринкового лідера -- стратегия рыночного лидера -- стратегія послідовників -- стратегия последователей -- стратегія нішерів -- стратегия нишеров -- стратегія челенджерів -- стратегия челенджеров
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

20.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)