Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сегментація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-48 
1.

Маркетинг в Україні - 2007г.,N 1 (Введено оглавление)
2.

Швиданенко О.А. Внутрішня природа та сучасна конфігурація глобального ринку/О. А. Швиданенко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2007,N N 2.-С.143-149
3.

Мізюк Б.М. Стратегічне управління/Б. М. Мізюк. - 2006
4.

Гірченко Т. Д. Маркетинг/Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - 2007
5.

Актуальні проблеми економіки - 2007г.,N 11 (Введено оглавление)
6.

Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг/Н. В. Куденко. - 2006
7.

Шевченко О.М. Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції/О. М. Шевченко // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 11.-С.32-38
8.

Долгополова О.В. Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки/О. В. Долгополова // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 11.-С.54-60
9.

Гаврилова І. Ринок косметики: сегментація перемагає/І. Гаврилова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 1.-С.30-31
10.

Грішнова О. А. Економіка праці та соціально-трудові відносини/О. А. Грішнова. - 2007
11.

Шканова О. М. Маркетинг послуг/О. М. Шканова. - 2003
12.

Маркетинг туризму. Ч. 2
13.

Вачевський М.В. Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики/М. В. Вачевський, В. Г. Скотний, О. М. Вачевський. - 2004
14.

Маркетинговий менеджмент/Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт.. - 2008
15.

Маркетинг/Р. П. Дудяк [та ін.]. - 2003
16.

Зозулёв А. В. Поведение потребителей/А. В. Зозулёв. - 2004
17.

Жуков С. А. Маркетинг в банку/Жуков Святослав Августович. - 2008
18.

Бородкіна Н. О. Маркетинг/Н. О. Бородкіна ; [за ред. Г. В. Осовської]. - 2007
19.

Близнюк С. В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку/С. В. Близнюк. - 2009
20.

Зозульов О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку/О. Зозульов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.21-23
 1-20    21-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)