Пошуковий запит: <.>K=сегментація<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Маркетинг в Україні - 2007г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Швиданенко О.А. Внутрішня природа та сучасна конфігурація глобального ринку/О. А. Швиданенко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2007,N N 2.-С.143-149
|
>3.
| Мізюк Б.М. Стратегічне управління/Б. М. Мізюк. - 2006
|
>4.
| Гірченко Т. Д. Маркетинг/Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - 2007
|
>5.
| Актуальні проблеми економіки - 2007г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>6.
| Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг/Н. В. Куденко. - 2006
|
>7.
| Шевченко О.М. Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції/О. М. Шевченко // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 11.-С.32-38
|
>8.
| Долгополова О.В. Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки/О. В. Долгополова // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 11.-С.54-60
|
>9.
| Гаврилова І. Ринок косметики: сегментація перемагає/І. Гаврилова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 1.-С.30-31
|
>10.
| Грішнова О. А. Економіка праці та соціально-трудові відносини/О. А. Грішнова. - 2007
|
>11.
| Шканова О. М. Маркетинг послуг/О. М. Шканова. - 2003
|
>12.
| Маркетинг туризму. Ч. 2
|
>13.
| Вачевський М.В. Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики/М. В. Вачевський, В. Г. Скотний, О. М. Вачевський. - 2004
|
>14.
| Маркетинговий менеджмент/Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт.. - 2008
|
>15.
| Маркетинг/Р. П. Дудяк [та ін.]. - 2003
|
>16.
| Зозулёв А. В. Поведение потребителей/А. В. Зозулёв. - 2004
|
>17.
| Жуков С. А. Маркетинг в банку/Жуков Святослав Августович. - 2008
|
>18.
| Бородкіна Н. О. Маркетинг/Н. О. Бородкіна ; [за ред. Г. В. Осовської]. - 2007
|
>19.
| Близнюк С. В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку/С. В. Близнюк. - 2009
|
>20.
| Зозульов О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку/О. Зозульов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.21-23
|
|
|