Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сегментація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-48 
1.
339.138(075.8)
М47


    McCarthy, E. Jerome.
    Basing marketing. A global-managerial approach [Текст] / E. J. McCarthy, W. D. Perreault. - 12th ed. - Chicago ; Bogota ; Boston : Irwin, 1996. - XXVI, 833, I-22, G-13 p. : ill. - Текст: англ. - Notes: p. 783-829. - Ill. Credits: p. 831-833. - Author ind.: p. I-1-I-22. - Gloss.: p. G-1-G-G-13. - ISBN 0-256-13990-3 : 15.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- глобальна економіка -- роль маркетингу у фірмі -- сегментація ринку -- маркетингове середовище -- ділові клієнти -- управління продуктами -- замовник з логістики та дистрибуції -- маркетингові комунікації
Анотація: Perreault and McCarthy's book pioneered the "4Ps" approach for organizing marketing strategy decisions. THia clear approach has worked well in the first marketing course for millions of marketing dtudents. And it continues as the innovative leader in both content and by using technology for learning about marketing.This book offers a thorough integration of the latest marketing themes, topics and examples blended with the traditional strengths of communication and a focus on management decision-making in marketing.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Perreault, William D.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: apek/2007/11
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текст] : наук. економ. журнал. - К. : Нац. акад. управління, 2000 - . - ISSN 19936788
2007р. N 11
Зміст:
Дем"яненко, І. В. Інвестиційно- інноваційний чинник економічного зростання / І. В. Дем"яненко, А. В. Буряк. - С.3-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваноньків, О. О. Політика держави щодо інвестиційної діяльності в Україні та перспективи прямого іноземного інвестування / О. О. Іваноньків. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Лігоненко, Л. О. Нові стратегічні завдання державної політики щодо розвитку підприємництва в Україні / Л. О. Лігоненко. - С.18-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Пенькова, О. Г. Конкурентоспроможність національної економіки в умовах глобалізації / О. Г. Пенькова ; 26-31
Шевченко, О. М. Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції / О. М. Шевченко. - С.32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Білошапка, В. А. Сучасні пріоритети наукових досліджень професійного розвитку менеджерів у міжнародному бізнесі / В. А. Білошапка, Ю. Є. Кулик. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищенко, І. М. Системний підхід до проблем управління посередницькими організаціями / І. М. Грищенко. - С.46-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Долгополова, О. В. Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки / О. В. Долгополова. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Лисенко, Н. О. Методи оцінки конкурентоспроможності продукції м"ясопереробних підприємств / Н. О. Лисенко. - С.61-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Парсяк, В. Н. Визначення змісту та типологія корпорацій у контексті поширення корпоративних відносин на невиробничу сферу / В. Н. Парсяк, І. М. Драгомирова. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Роговий, А. В. Оцінка використання фінансового планування в діяльності акціонерних товариств Чернігівського регіону / А. В. Роговий. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Ситнік, О. Д. Оцінка персоналу в системі мотивації / О. Д. Ситнік, О. А. Ковальчук. - С.84-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Солопенко, Р. І. Методика забезпечення обгрунтування управлінських рішень у системі міжнародного маркетингового менеджменту авіаційного підприємства / Р. І. Солопенко. - С.88-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Дочинець, Н. М. Методика вимірювання розвитку консьюмеризму в регіоні / Н. М. Дочинець. - С.95-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінчук, Т. О. Нова парадигма сільського розвитку Європейського Союзу: перспективи для України / Т. О. Зінчук. - С.104-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кампо, Г. М. Дослідження зовнішнього середовища функціонування суб*єктів малого бізнесу в Закарпатській області / Г. М. Кампо. - С.115-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Волкова, О. М. Молодіжне житлове кредитування як метод стимулювання позитивних демографічних процесів в Україні / О. М. Волкова. - С.125-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Дем*янишин, В. Г. Концептуальні засади бюджетної доктрини України / В. Г. Дем*янишин. - С.133-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпінський, Б. А. Реалізація ресурсного потенціалу податкових органів як метод нарощування податкових надходжень до бюджету держави / Б. А. Карпінський, Н. С. Залуцька. - С.141-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Мамонтенко, Н. С. Метод эффективного использования инвестиций в инновации / Н. С. Мамонтенко. - С.150-156. - Библиогр. в конце ст.
Ніконова, М. В. Механізм часткової компенсації як складова активізації використання аграріями векселів / М. В. Ніконова. - С.157-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Рибалка, О. О. Підходи до управління прибутком банку / О. О. Рибалка. - С.161-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимошенко, О. П. Особливості капіталізації банківської системи в умовах трансформаціної економіки / О. П. Тимошенко. - С.167-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткачук, Н. М. Капітал банку як економічна категорія / Н. М. Ткачук. - С.173-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, В. І. Порівняльний аналіз основних показників капіталізації банківських систем України та Росії / В. І. Шевченко. - С.179-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевчук, Л. П. Механізм наповнення соціальних фондів коштами / Л. П. Шевчук. - С.184-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Дутка, С. М. Формування агроенергетичного технопарку на порушених землях і забезпечення його економічності та надійності / С. М. Дутка. - С.189-198. - Бібліогр. в кінці ст.
Михайловська, О. В. Глобальне інформаційне середовище інвестиційної діяльності: сутність і структура / О. В. Михайловська. - С.199-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
004.8:004.932.4(07)
А64


   
    Аналіз та обробка потоків даних засобами обчислювального інтелекту [] : монографія / [Є. В. Бодянский та ін.] ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2016. - 235, [1] с. : рис. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Л-ра: с. 216-233. - ISBN 978-617-607-902-6 : 175.00 грн
УДК
ББК 32.973.1.7
Рубрики: Інтелектуальні системи програмування--Штучний інтелект--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване оцінювання відеорядів -- кластеризація-сегментація зображень -- комп'ютерне моделювння -- моделі представлення зображення -- фільтрація набору зображень -- адаптивні методи прогнозування -- самоорганізовані мапи Кохонена -- модифікована мапа Кохонена -- ідентифікація рухомих об'єктів -- повторна ідентифікація об'єктів -- супровід об'єктів -- багатокамерний супровід рухомих об'єктів -- модель геометричної форми об'єкта -- класифікація рухомих об'єктів
Анотація: Підходи та методи обчислювального інтелекту на основі гібридизації відомих напрямів та надання їм адаптивних властивостей.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бодянский , Є. В.; Пелешко, Д. Д.; Винокурова, О. А.; Машталір, С. В.; Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівіська політехніка"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.


    Швиданенко, О. А.
    Внутрішня природа та сучасна конфігурація глобального ринку [] / О. А. Швиданенко // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2007. - N 2. - С. 143-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
   
Кл.слова (ненормовані):
Глобалізація світового фінансового простору -- Сегментація фінансового ринку

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.


    Зозульов, О.
    Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку [] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 21-23. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
сегментація ринку

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
331.101.26(477)(075)
Г 85


    Грішнова, Олена Антонівна.
    Економіка праці та соціально-трудові відносини [] / О. А. Грішнова. - 3-тє вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2007. - 559 с. : табл. - Бібліогр. в кінці глав; Словник: с.530-559. - ISBN 966-620-222-0 : 058.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)24я73
Рубрики: Економіка праці
   Соціально-трудові відносини

   
Кл.слова (ненормовані):
трудовий потенціал -- трудовой потенциал -- відтворення населення -- воспроизведение населения -- людський потенціал -- человеческий потенциал -- ринок праці -- рынок труда -- кон'юнктура ринку -- коньюнктура рынка -- інфраструктура ринку -- инфраструктура рынка -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- зайнятість населення -- занятость населения -- безробіття -- безработица -- соціальний захист -- социальная защита -- регулювання зайнятості -- регулирование занятости -- самомаркетинг -- професійне резюме -- профессиональное резюме -- трудова кар'єра -- трудовая карьера -- трудовиий контракт -- трудовой контракт -- трудове життя -- трудовая жизнь -- соціальне партнерство -- социальное партнерство -- наймані працівники -- наемные работники -- об'єднання роботодавців -- объединение работодателей -- колективні договори -- коллективные договора -- колективні угоди -- коллективные соглашения -- оплата праці -- оплата труда -- охорона праці -- охрана труда -- організація праці -- организация труда -- соціально-демографічні процеси -- социально-демографические процессы -- міграційні процеси -- миграционные процессы -- доходи населення -- доходы населения -- рівень життя -- уровень жизни -- поділ праці -- разделение труда -- кооперувння праці -- кооперирование труда -- трудовий процес -- трудовой процесс -- раціоналізація -- рационализация -- дисципліна праці -- дисциплина труда -- нормування праці -- нормирование труда -- режим праці -- режим работы -- ефективність праці -- эффективность труда -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- рентабельність -- рентабельность -- заробітна плата -- зароботная плата -- тарифна система -- тарифная система -- безтарифна оплата -- безтарифная оплата -- мінімальна зарплата -- минимальная зарплата -- планування праці -- планирование труда -- трудові показники -- трудовые показатели -- бізнес-план -- бизнес-план -- економічний аналіз -- экономический анализ -- аудит -- міжнародна організація праці -- международная организация труда -- кодекс праці -- трудовой кодекс -- інтелектуальний потенціал -- интелектуальный потенциал
Анотація: Питання формування, розподілу та використання трудових ресурсів, механізм функціонування ринку праці, державного регулювання зайнятості населення і соціального захисту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Знайти схожі

7.


    Білявська, Юлія.
    Забезпечення товарною категорією в ритейлі [] / Ю. Білявська // Логистика: проблемы и решения : международ. науч.-практ. журнал. - 2020. - N 4. - С. 36-41 : рис. - Джерела: с. 41
Рубрики: Роздрібна торгівля--Менеджмент
Кл.слова (ненормовані):
категорійний менеджмент -- імідж підприємств торгівлі -- структура ринку -- сегментація

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

8.


   
    Застосування психографічної сегментації для налагодження комунікації у сфері підготовки лікарів [] / Ю. В. Вороненко [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 4. - С. 68-75 . - ISSN 1681-2786
Рубрики: Лікарі--Фахова підготовка--Комунікаційний маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
безперервний професійний розвиток -- кадрові ресурси -- соціальний маркетинг -- психографічна сегментація

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вороненко, Ю. В.; Гульчій, О. П.; Захарова, Н. М.; Балашов, К. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВСМЛ (1)
Вільні: ВСМЛ (1)

Знайти схожі

9.
007.52
Х 79


    Хорн, Бертольд Клаус Поль.
    Зрение роботов [] = Robot Vision / Б. К. П. Хорн ; пер. с англ. И. М. Бродской, Е. Ю. Зуевой, А. Ю. Каргашина ; под ред. Е. И. Кугушева, Ю. А. Садова. - М. : Мир, 1989. - 487 с. : рис. - Прил.: с. 441-458. - Лит.: с. 459-482. - Предм. указ.: с. 483-487. - ISBN 5-03-000570-6 : 2.80 р.
УДК
ББК 32.816
Рубрики: Робототехніка--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
бинарные изображения -- бінарні зображення -- сегментация изображений -- сегментація зображень -- дискретные изображения -- дискретні зображення -- карта отражательной способности -- карта відбивної здатності -- оптические потоки -- оптичні потоки -- сферические образы -- сферичні образи -- пассивная навигация -- пасивна навігація -- мондрианы -- мондріани -- стереофотометрия -- стереофотометрія -- фотограмметрия -- фотограмметрія -- стереовидения -- стереобачення
Анотація: Принципы построения и методы проектирования визуальных средств робототехнических систем, методы анализа зрительной информации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бродская, И. М. \пер.\; Зуева, Е. Ю. \пер.\; Каргашин, А. Ю. \пер.\; Кугушев, Е. И. \ред.\; Садов, Ю. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

10.
658.8(075.8)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посіб. / Н. О. Бородкіна ; [за ред. Г. В. Осовської]. - Київ : Кондор, 2007. - 362 с. : табл. - Бібліогр. в кінці теми. - ISBN 978-966-351-050-7 : 55.00 грн, 49.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- сегментація ринку покупців -- маркетингова діяльність підприємства -- торговельна марка -- конкурентоздатність товару -- маркетингова цінова політика -- маркетингова логістика -- маркетингові комунікації
Анотація: Розглядаються теоретичні основи маркетингу. Особлива увага приділяється окремим видам маркетингових політик та стратегіям розвитку підприємства в ринкових умовах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Осовська, Г. В. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

11.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
339.138(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посіб. / В. В. Липчук [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Липчука ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 455, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ. в кінці розд. - ISBN 978-617-574-053-8 : 280.00 грн
УДК
ББК 65.050.241я73 + 65.291.3я73
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання для вищої школи
   Ринкова економіка--Торгова інфраструктура--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
функції маркетингу -- ринкова атрибутика товарів -- маркетинг послуг -- ринок нових товарів -- цінова політика -- система товаропросування -- маркетинг торговельної струтури -- маркетинг комунікацій -- маркетингове дослідження -- аналіз ринкової ситуації -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг
Анотація: Сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій, теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Липчук, В. В.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.; Янишин, Я. С.; Липчук, В. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

13.
339.138(075.8)
Г11


    Гірченко, Тетяна Дмитрівна.
    Маркетинг [] / Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - Київ : ІНКОС, 2007. - 255 с. - ISBN 966-8347-46-3 : 37.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- управління маркетингом -- маркетингові дослідження -- сегментація ринку -- цільові ринки -- конкуренція -- товар -- життєвий цикл товарів -- цінова політика -- збутова політика -- комунікаційна політика
Анотація: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дубовик, Олена Вікторівна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
339.138(075.8)
К77


    Крамаренко, В. І.
    Маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Крамаренко ; [під ред. В. І. Крамаренка, Б. І. Холода]. - Київ : ЦУЛ, 2003. - 258 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-584-129-7 : 16.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
соціально-етичний маркетинг -- функції маркетингу -- маркетинг і культура підприємництва -- маркетингові дослідження -- сегментація ринків -- дослідження товарних ринків -- внутріщнє середовище підприємства -- товар і товарна політика -- реалізація товару -- конкуренція -- ціни у маркетингу -- реклама -- планування маркетингу -- маркетинг у торгівлі -- екологічний маркетинг -- маркетинг індустрії гостинності -- маркетинг в будівництві
Анотація: Теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності сучасного підприємства та особливості маркетингу в різних сферах діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крамаренко, В. І. \ред.\; Холод, Б. І. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

15.
336.71(477)(075.8)
Ж 86


    Жуков, Святослав Августович.
    Маркетинг в банку [] : опорний конспект: навч. посібник / Жуков Святослав Августович. - К. : Кондор, 2008. - 180, [1] с. : табл. - Бібліогр.: 179-180 с. - ISBN 978-966-351-153-5 : 27.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)262.10я73
Рубрики: Банки--Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
банківська система України -- банковская система Украины -- Национальний банк Украины -- Національний банк України -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- товарна політика -- товарная политика -- банківські операції -- банковские операции -- цінова політика банку -- ценовая политика банка -- збутова політика -- политика сбыта -- комуникационная политика банка -- комунікаційна політика банку -- реклама у банку -- контроль маркетингу в банку -- контроль маркетинга в банке -- депозитний ринок -- депозитный рынок -- платіжний баланс -- платежный баланс -- банковский менеджмент -- банківський менеджмент
Анотація: Основні засади маркетингової діяльності в банках.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
Шифр: mvuk/2007/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 1
Зміст:
Зав'ялова, Г. В. Практика оподаткування транспортного засобу / Г. В. Зав'ялова. - С.8-9
Яковлева, М. Програми лояльності бренду SKODA в Україні / М. Яковлева. - С.10-11
Сокол, М. Стратегія просуваня автомобілів HYUNDAI в Україні / М. Сокол. - С.11-16
Омельчук, О. Ефективний продавець-консультант як чинник зростання продажу в автосалонах / О. Омельчук. - С.17-20
Масієнко, Ю. Автомобіль - елемент стилю життя? Мотивація та бар"єри у виборі автомобілів київськими споживачами / Ю. Масієнко. - С.21-22
Раупов, Р. Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України / Р. Раупов. - С.23-27
Гаврилова, І. Ринок косметики: сегментація перемагає / І. Гаврилова. - С.30-31
Ажнюк, Ю. Інтернет для оптимального вибору пасажирських залізничних подорожей / Ю. Ажнюк, І. Чучка. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Шумейко, В. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно- жирових підприємств / В. Шумейко. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладунов, О. Регіональний аспект інноваційної діяльності / О. Гладунов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Добривечір, А. Незалежний аудит як спосіб переконання в об"єктивності медіадосліджень / А. Добривечір. - С.44-45
Дочинець, Н. Дослідження конс"юмеристських настроїв та ставлення громадян до державних органів із захисту прав споживачів у Закарпатській області / Н. Дочинець. - С.46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипчук, В. Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу / В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик. - С.52-59
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
658.8
Б 69


    Близнюк, Станіслав Васильович.
    Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : [наук. видання] / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : табл. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- стратегічний маркетинг -- стратигический менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- стратегічне планування маркетингу -- стратигическое планирование маркетинга -- маркетинговые информационные системы -- маркетинговые информационные системы
Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

18.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

19.
338.487:659.1](075.8)
М27


   
    Маркетинг міжнародного туризму [] : навч. посіб. / [Я. С. Ларіна [та ін.] ; за ред. Я. С. Ларіної]. - Херсон : Гельветика, 2018. - 411, [1] с. : рис. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-916-691-3 : 320.00 грн
УДК
ББК 65.433я3
Рубрики: Міжнародний туризм--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- міжнародний туризм -- сегментація ринків -- поведінка споживача -- товарна політика -- брендинг -- ціноутворення -- інформаційні технології -- інтернет-реклама -- аграрний туризм
Анотація: Розглядаються зміст та особливості міжнародного туризму, основні завдання туристичних компаній, що вийшли за межі національних ринків, використовуючи маркетинг як філософію бізнесу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ларіна, Я. С.; Бабічева, О. І.; Забуранна, Л. В.; Антофій, Н. М.; Ларіна, Я. С. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
339.138(075.8)
Ш 66


    Шканова, О. М.
    Маркетинг послуг [] / О. М. Шканова. - К. : Кондор, 2003. - 304 с. - Бібліогр.: с.298-299 . Дод.: с.266-290. Термін. слов.: 291-297. - ISBN 966-7982-23-8 : 039.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація послуг -- классификация услуг -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація -- сегментация -- екстраполяція -- экстраполяция -- стратегії підприємства -- стратегии предприятия -- бренд-стратегії -- бренд-стратегии -- торгівельний маркетинг -- торговый маркетинг -- сервісний маркетинг -- сервисный маркетинг -- готельний маркетинг -- гостиничный маркетинг -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- транспортний маркетинг -- транспортный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- консалтинговий маркетинг -- консалтинговый маркетинг
Анотація: Основні поняття маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, вибір підприємством маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)