Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сегментація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-48 
1.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2007р.,N 1
Цікаві статті :
Зав'ялова Г.В. Практика оподаткування транспортного засобу/ Г. В. Зав'ялова (стр.8-9)
Яковлева М. Програми лояльності бренду SKODA в Україні/ М. Яковлева (стр.10-11)
Сокол М. Стратегія просуваня автомобілів HYUNDAI в Україні/ М. Сокол (стр.11-16)
Омельчук О. Ефективний продавець-консультант як чинник зростання продажу в автосалонах/ О. Омельчук (стр.17-20)
Масієнко Ю. Автомобіль - елемент стилю життя? Мотивація та бар"єри у виборі автомобілів київськими споживачами/ Ю. Масієнко (стр.21-22)
Раупов Р. Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України/ Р. Раупов (стр.23-27)
Гаврилова І. Ринок косметики: сегментація перемагає/ І. Гаврилова (стр.30-31)
Ажнюк Ю. Інтернет для оптимального вибору пасажирських залізничних подорожей/ Ю. Ажнюк, І. Чучка (стр.32-35)
Шумейко В. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно- жирових підприємств/ В. Шумейко (стр.36-39)
Гладунов О. Регіональний аспект інноваційної діяльності/ О. Гладунов (стр.40-43)
Добривечір А. Незалежний аудит як спосіб переконання в об"єктивності медіадосліджень/ А. Добривечір (стр.44-45)
Дочинець Н. Дослідження конс"юмеристських настроїв та ставлення громадян до державних органів із захисту прав споживачів у Закарпатській області/ Н. Дочинець (стр.46-51)
Пилипчук В. Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу/ В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик (стр.52-59)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Швиданенко О.А.
Назва : Внутрішня природа та сучасна конфігурація глобального ринку
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. - К.: НДЕІ, 2007. - N 2. - С. 143-149 (Шифр frvv/2007/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики:
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/М 58
Автор(и) : Мізюк Б.М.
Назва : Стратегічне управління : підручник . -2-ге вид., переробл. і допов.
Вихідні дані : Л.: Магнолія плюс, 2006
Кільк.характеристики :392 с.: рис., табл.
Серія: Вища освіта в Україні
ISBN, Ціна 966-8340-57-4: 042.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Стратегічний менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: Становлення та розвиток стратегічного управління, основні процеси формування та реалізації стратегії.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Г11
Автор(и) : Гірченко, Тетяна Дмитрівна, Дубовик, Олена Вікторівна
Назва : Маркетинг
Вихідні дані : Київ: ІНКОС, 2007
Кільк.характеристики :255 с
ISBN, Ціна 966-8347-46-3: 37.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Актуальні проблеми економіки -2007р.,N 11
Цікаві статті :
Дем"яненко І.В. Інвестиційно- інноваційний чинник економічного зростання/ І. В. Дем"яненко, А. В. Буряк (стр.3-11)
Іваноньків О.О. Політика держави щодо інвестиційної діяльності в Україні та перспективи прямого іноземного інвестування/ О. О. Іваноньків (стр.12-17)
Лігоненко Л.О. Нові стратегічні завдання державної політики щодо розвитку підприємництва в Україні/ Л. О. Лігоненко (стр.18-25)
Пенькова О.Г. Конкурентоспроможність національної економіки в умовах глобалізації/ О. Г. Пенькова ; 26-31
Шевченко О.М. Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції/ О. М. Шевченко (стр.32-38)
Білошапка В.А. Сучасні пріоритети наукових досліджень професійного розвитку менеджерів у міжнародному бізнесі/ В. А. Білошапка, Ю. Є. Кулик (стр.39-45)
Грищенко І.М. Системний підхід до проблем управління посередницькими організаціями/ І. М. Грищенко (стр.46-53)
Долгополова О.В. Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки/ О. В. Долгополова (стр.54-60)
Лисенко Н.О. Методи оцінки конкурентоспроможності продукції м"ясопереробних підприємств/ Н. О. Лисенко (стр.61-68)
Парсяк В.Н. Визначення змісту та типологія корпорацій у контексті поширення корпоративних відносин на невиробничу сферу/ В. Н. Парсяк, І. М. Драгомирова (стр.69-76)
Роговий А.В. Оцінка використання фінансового планування в діяльності акціонерних товариств Чернігівського регіону/ А. В. Роговий (стр.77-83)
Ситнік О.Д. Оцінка персоналу в системі мотивації/ О. Д. Ситнік, О. А. Ковальчук (стр.84-87)
Солопенко Р.І. Методика забезпечення обгрунтування управлінських рішень у системі міжнародного маркетингового менеджменту авіаційного підприємства/ Р. І. Солопенко (стр.88-94)
Дочинець Н.М. Методика вимірювання розвитку консьюмеризму в регіоні/ Н. М. Дочинець (стр.95-103)
Зінчук Т.О. Нова парадигма сільського розвитку Європейського Союзу: перспективи для України/ Т. О. Зінчук (стр.104-114)
Кампо Г.М. Дослідження зовнішнього середовища функціонування суб*єктів малого бізнесу в Закарпатській області/ Г. М. Кампо (стр.115-124)
Волкова О.М. Молодіжне житлове кредитування як метод стимулювання позитивних демографічних процесів в Україні/ О. М. Волкова (стр.125-132)
Дем*янишин В.Г. Концептуальні засади бюджетної доктрини України/ В. Г. Дем*янишин (стр.133-140)
Карпінський Б.А. Реалізація ресурсного потенціалу податкових органів як метод нарощування податкових надходжень до бюджету держави/ Б. А. Карпінський, Н. С. Залуцька (стр.141-149)
Мамонтенко Н.С. Метод эффективного использования инвестиций в инновации/ Н. С. Мамонтенко (стр.150-156)
Ніконова М.В. Механізм часткової компенсації як складова активізації використання аграріями векселів/ М. В. Ніконова (стр.157-160)
Рибалка О.О. Підходи до управління прибутком банку/ О. О. Рибалка (стр.161-172)
Тимошенко О.П. Особливості капіталізації банківської системи в умовах трансформаціної економіки/ О. П. Тимошенко (стр.167-172)
Ткачук Н.М. Капітал банку як економічна категорія/ Н. М. Ткачук (стр.173-178)
Шевченко В.І. Порівняльний аналіз основних показників капіталізації банківських систем України та Росії/ В. І. Шевченко (стр.179-183)
Шевчук Л.П. Механізм наповнення соціальних фондів коштами/ Л. П. Шевчук (стр.184-188)
Дутка С.М. Формування агроенергетичного технопарку на порушених землях і забезпечення його економічності та надійності/ С. М. Дутка (стр.189-198)
Михайловська О.В. Глобальне інформаційне середовище інвестиційної діяльності: сутність і структура/ О. В. Михайловська (стр.199-210)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/К88
Автор(и) : Куденко, Наталія Володимирівна
Назва : Стратегічний маркетинг : навч. посібник . -2-ге вид., без змін
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2006
Кільк.характеристики :151 с.: рис., табл.
Серія: До 100-річчя Київського національного економічного університету
Примітки : Бібліогр.: с. 150-151
ISBN, Ціна 966-574-061-X: 29.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Стратегічний маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко О.М.
Назва : Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал. - К.: ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 11. - С. 32-38 (Шифр apek/2007/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Економіка та управління національним господарством
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Долгополова О.В.
Назва : Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал. - К.: ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 11. - С. 54-60 (Шифр apek/2007/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Економіка та управління підприємствами
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаврилова І.
Назва : Ринок косметики: сегментація перемагає
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 1. - С. 30-31. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/1). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Хімічна промисловість
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 331.101.26(477)(0/Г 85-385729
Автор(и) : Грішнова, Олена Антонівна
Назва : Економіка праці та соціально-трудові відносини . -3-тє вид., випр. і допов.
Вихідні дані : К.: Знання, 2007
Кільк.характеристики :559 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці глав; Словник: с.530-559
ISBN, Ціна 966-620-222-0: 058.60 грн
УДК : 331.101.26(477)(075)
ББК : 65.9(4УКР)24я73
Предметні рубрики: Економіка праці
Соціально-трудові відносини
Географіч. рубрики:
Анотація: Питання формування, розподілу та використання трудових ресурсів, механізм функціонування ринку праці, державного регулювання зайнятості населення і соціального захисту.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), АБ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), АБ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Ш 66
Автор(и) : Шканова О. М.
Назва : Маркетинг послуг
Вихідні дані : К.: Кондор, 2003
Кільк.характеристики :304 с
Примітки : Бібліогр.: с.298-299 . Дод.: с.266-290. Термін. слов.: 291-297
ISBN, Ціна 966-7982-23-8: 039.60 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні поняття маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, вибір підприємством маркетингових стратегій.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 338.486(075.8)/М 26
Автор(и) :
Назва : Маркетинг туризму: навч. посібник : у 2 ч./ Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. Ч. 2
Вихідні дані : К.: Вид-во Європейського ун-ту, 2006 - 2006
Кільк.характеристики :427 с.: табл.
Колективи : Європейський університет
Примітки : Дод.: с. 345-354. - Терм. слов.: с. 355-419. - Л-ра: с. 420-426
ISBN, Ціна 966-301-084-3: 42.00 грн
УДК : 338.486(075.8)
ББК : 75.814я73 + 65.433я73
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг
Економіка-- Туризм
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, розробка стратегії маркетингу, продуктова й цінова політика, політика просування та продажу турпродукту, комунікаціна політика тощо.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/В 22
Автор(и) : Вачевський М.В., Скотний В.Г., Вачевський О.М.
Назва : Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2004
Кільк.характеристики :256 с.: рис., табл.
Примітки : Реком. покажч.: с. 196-201
ISBN, Ціна 966-8568-18-4: 018.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Промисловий маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретичні і практичні основи промислового маркетингу.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М27
Автор(и) : Котлер, Філіп, Келлер, Кевін Лейн
Назва : Маркетинговий менеджмент : [підручник] . -Перше укр. адапт. вид.
Паралельн. назви :Marketing management
Вихідні дані : К.: Хімджест, 2008
Кільк.характеристики :720 с.: рис., табл., фото. кольор.
Примітки : Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717
ISBN, Ціна 978-966-8537-56-1: 187.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М27
Автор(и) : Дудяк Р.П., Липчук В.В., Микитюк В.М., Мельник С.І.
Назва : Маркетинг : навч. посібник . -Вид. 2-ге випр. і допов.
Вихідні дані : Житомир: Волинь, 2003
Кільк.характеристики :320 с.: табл.
Колективи : Державний агроекологічний університет
Примітки : Л-ра: с. 316-318
ISBN, Ціна 966-690-029-7: 18.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Примірники : всього : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 366.1(075.8)/З-78
Автор(и) : Зозулёв, Александр Викторович
Назва : Поведение потребителей : учеб. пособие
Вихідні дані : К.: Знання, 2004
Кільк.характеристики :364 с.: табл., рис.
Примітки : Лит.: с. 357-364
ISBN, Ціна 966-8148-31-2: 022.30 грн
УДК : 366.1(075.8)
ББК : 65.9(4Укр)421.2-803я73
Предметні рубрики: Торгівля-- Споживачі-- Поведінка
Географіч. рубрики:
Анотація: Основные культурные, социальные, личностные и психологические факторы, влияющие на поведение потребителей на рынке, модели потребительського поведения и принятия решений.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71(477)(075.8/Ж 86-803266
Автор(и) : Жуков, Святослав Августович
Назва : Маркетинг в банку : опорний конспект: навч. посібник
Вихідні дані : К.: Кондор, 2008
Кільк.характеристики :180, [1] с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: 179-180 с.
ISBN, Ціна 978-966-351-153-5: 27.00 грн
УДК : 336.71(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)262.10я73
Предметні рубрики: Банки-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні засади маркетингової діяльності в банках.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б83
Автор(и) : Бородкіна, Наталія Олександрівна
Назва : Маркетинг : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2007
Кільк.характеристики :362 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці теми
ISBN, Ціна 978-966-351-050-7: 55.00, 49.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: Розглядаються теоретичні основи маркетингу. Особлива увага приділяється окремим видам маркетингових політик та стратегіям розвитку підприємства в ринкових умовах.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Б 69
Автор(и) : Близнюк, Станіслав Васильович
Назва : Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку : [наук. видання] . -2-ге вид., випр. і допов.
Вихідні дані : К.: Політехніка, 2009
Кільк.характеристики :400 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 373-379
ISBN, Ціна 966-622-122-5: 55.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна
Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О.
Назва : Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2010. - N 1. - С. 21-23. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2010/1). - ISSN 1606-3732
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)