Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сегментація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-48 
1.
339.138(075.8)
М47


    McCarthy, E. Jerome.
    Basing marketing. A global-managerial approach [Текст] / E. J. McCarthy, W. D. Perreault. - 12th ed. - Chicago ; Bogota ; Boston : Irwin, 1996. - XXVI, 833, I-22, G-13 p. : ill. - Текст: англ. - Notes: p. 783-829. - Ill. Credits: p. 831-833. - Author ind.: p. I-1-I-22. - Gloss.: p. G-1-G-G-13. - ISBN 0-256-13990-3 : 15.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- глобальна економіка -- роль маркетингу у фірмі -- сегментація ринку -- маркетингове середовище -- ділові клієнти -- управління продуктами -- замовник з логістики та дистрибуції -- маркетингові комунікації
Анотація: Perreault and McCarthy's book pioneered the "4Ps" approach for organizing marketing strategy decisions. THia clear approach has worked well in the first marketing course for millions of marketing dtudents. And it continues as the innovative leader in both content and by using technology for learning about marketing.This book offers a thorough integration of the latest marketing themes, topics and examples blended with the traditional strengths of communication and a focus on management decision-making in marketing.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Perreault, William D.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
338.47:[658.8:656.07](477)
А42


    Аксьонов, Іван Михайлович.
    Теоретичні й практичні аспекти маркетингу транспортних послуг [] : навч. посіб. / І. М. Аксьонов, В. І. Копитко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. транспорту ім. акад. В. Лазаряна. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 336, [4] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 329-333. - Дод.: с. 334-336. - ISBN 978-966-418-205-5 : 230.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)37
Рубрики: Транспорт--Маркетинг--Послуги--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
розвиток маркетингу -- ринок транспортних послуг -- інструменти маркетингу -- нормативно-правова база маркетингу -- маркетингові дослідження -- аналіз ринку транспортних послуг -- дослідження транспортних послуг -- формування попиту -- конкурентоспроможність транспортних послуг -- кон'юктура ринку транспортних послуг -- сегментація ринку транспортних послуг -- управління маркетингом -- маркетингова цінова політика -- комунікаційна політика -- ефективність маркетингових заходів -- показники комерційної ефективності
Анотація: Транспортний ринок його аспекти, суб'єкти, об'єкти, інструменти, описано фактори, цілі та функції маркетингу на ринку транспортних послуг.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Копитко, Василь Іванович; Дніпропетровський національний університет залізничого транспорту ім. академіка В. Лазаряна
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
Шифр: apek/2007/11
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текст] : наук. економ. журнал. - К. : Нац. акад. управління, 2000 - . - ISSN 19936788
2007р. N 11
Зміст:
Дем"яненко, І. В. Інвестиційно- інноваційний чинник економічного зростання / І. В. Дем"яненко, А. В. Буряк. - С.3-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваноньків, О. О. Політика держави щодо інвестиційної діяльності в Україні та перспективи прямого іноземного інвестування / О. О. Іваноньків. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Лігоненко, Л. О. Нові стратегічні завдання державної політики щодо розвитку підприємництва в Україні / Л. О. Лігоненко. - С.18-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Пенькова, О. Г. Конкурентоспроможність національної економіки в умовах глобалізації / О. Г. Пенькова ; 26-31
Шевченко, О. М. Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції / О. М. Шевченко. - С.32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Білошапка, В. А. Сучасні пріоритети наукових досліджень професійного розвитку менеджерів у міжнародному бізнесі / В. А. Білошапка, Ю. Є. Кулик. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищенко, І. М. Системний підхід до проблем управління посередницькими організаціями / І. М. Грищенко. - С.46-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Долгополова, О. В. Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки / О. В. Долгополова. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Лисенко, Н. О. Методи оцінки конкурентоспроможності продукції м"ясопереробних підприємств / Н. О. Лисенко. - С.61-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Парсяк, В. Н. Визначення змісту та типологія корпорацій у контексті поширення корпоративних відносин на невиробничу сферу / В. Н. Парсяк, І. М. Драгомирова. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Роговий, А. В. Оцінка використання фінансового планування в діяльності акціонерних товариств Чернігівського регіону / А. В. Роговий. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Ситнік, О. Д. Оцінка персоналу в системі мотивації / О. Д. Ситнік, О. А. Ковальчук. - С.84-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Солопенко, Р. І. Методика забезпечення обгрунтування управлінських рішень у системі міжнародного маркетингового менеджменту авіаційного підприємства / Р. І. Солопенко. - С.88-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Дочинець, Н. М. Методика вимірювання розвитку консьюмеризму в регіоні / Н. М. Дочинець. - С.95-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінчук, Т. О. Нова парадигма сільського розвитку Європейського Союзу: перспективи для України / Т. О. Зінчук. - С.104-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кампо, Г. М. Дослідження зовнішнього середовища функціонування суб*єктів малого бізнесу в Закарпатській області / Г. М. Кампо. - С.115-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Волкова, О. М. Молодіжне житлове кредитування як метод стимулювання позитивних демографічних процесів в Україні / О. М. Волкова. - С.125-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Дем*янишин, В. Г. Концептуальні засади бюджетної доктрини України / В. Г. Дем*янишин. - С.133-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпінський, Б. А. Реалізація ресурсного потенціалу податкових органів як метод нарощування податкових надходжень до бюджету держави / Б. А. Карпінський, Н. С. Залуцька. - С.141-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Мамонтенко, Н. С. Метод эффективного использования инвестиций в инновации / Н. С. Мамонтенко. - С.150-156. - Библиогр. в конце ст.
Ніконова, М. В. Механізм часткової компенсації як складова активізації використання аграріями векселів / М. В. Ніконова. - С.157-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Рибалка, О. О. Підходи до управління прибутком банку / О. О. Рибалка. - С.161-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимошенко, О. П. Особливості капіталізації банківської системи в умовах трансформаціної економіки / О. П. Тимошенко. - С.167-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткачук, Н. М. Капітал банку як економічна категорія / Н. М. Ткачук. - С.173-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, В. І. Порівняльний аналіз основних показників капіталізації банківських систем України та Росії / В. І. Шевченко. - С.179-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевчук, Л. П. Механізм наповнення соціальних фондів коштами / Л. П. Шевчук. - С.184-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Дутка, С. М. Формування агроенергетичного технопарку на порушених землях і забезпечення його економічності та надійності / С. М. Дутка. - С.189-198. - Бібліогр. в кінці ст.
Михайловська, О. В. Глобальне інформаційне середовище інвестиційної діяльності: сутність і структура / О. В. Михайловська. - С.199-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
004.8:004.932.4(07)
А64


   
    Аналіз та обробка потоків даних засобами обчислювального інтелекту [] : монографія / [Є. В. Бодянский та ін.] ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2016. - 235, [1] с. : рис. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Л-ра: с. 216-233. - ISBN 978-617-607-902-6 : 175.00 грн
УДК
ББК 32.973.1.7
Рубрики: Інтелектуальні системи програмування--Штучний інтелект--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване оцінювання відеорядів -- кластеризація-сегментація зображень -- комп'ютерне моделювння -- моделі представлення зображення -- фільтрація набору зображень -- адаптивні методи прогнозування -- самоорганізовані мапи Кохонена -- модифікована мапа Кохонена -- ідентифікація рухомих об'єктів -- повторна ідентифікація об'єктів -- супровід об'єктів -- багатокамерний супровід рухомих об'єктів -- модель геометричної форми об'єкта -- класифікація рухомих об'єктів
Анотація: Підходи та методи обчислювального інтелекту на основі гібридизації відомих напрямів та надання їм адаптивних властивостей.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бодянский , Є. В.; Пелешко, Д. Д.; Винокурова, О. А.; Машталір, С. В.; Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівіська політехніка"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.


    Білявська, Юлія.
    Забезпечення товарною категорією в ритейлі [] / Ю. Білявська // Логистика: проблемы и решения : международ. науч.-практ. журнал. - 2020. - N 4. - С. 36-41 : рис. - Джерела: с. 41
Рубрики: Роздрібна торгівля--Менеджмент
Кл.слова (ненормовані):
категорійний менеджмент -- імідж підприємств торгівлі -- структура ринку -- сегментація

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

6.
005.334.3
Б28


    Батра, Раджив.
    Рекламный менеджмент [] = Advertising Management : пер. с англ. / Р. Батра, Д. Дж. Майерс, Д. А. Аакер ; [ред. Я. В. Заблоцкий] . - 5-е изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2000. - 784 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 766-773. - ISBN 5-8459-0018-2 : 40.85 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Реклама--Управлінські рішення--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
коммуникационный менеджмент -- управленческие решения -- планирование рекламы -- планування реклами -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- постановка целей рекламы -- постановка цілей реклами -- сегментация -- сегментація -- позиционирование -- позиціонування -- стратегия сообщения -- стратегія повідомлення -- отношение потребителя -- відношення споживача -- трансформирующая реклама -- трансформуюча реклама -- торговая марка -- торгова марка -- тактики сообщений -- тактики повідомлень -- рациональный творческий подход -- раціональний творчий підхід -- тестирование -- тестування -- оценка рекламных объявлений -- оцінка рекламних об'яв -- реализация рекламы -- реалізація реклами -- стратегия рекламы -- стратегія реклами -- тактика рекламы -- тактика реклами -- регулирование рекламной деятельности -- регулювання рекламної діяльності -- глобальный маркетинг -- глобальний маркетинг
Анотація: Аспекты управления современной рекламы: результаты исследований и теоретические выводы, некоторые фундаментальные принципы маркетинга и его взаимосвязь с рекламой.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Майерс, Джон Дж.; Аакер, Дэвид А.; Заблоцкий , Я. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
658.8
Б 69


    Близнюк, Станіслав Васильович.
    Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : [наук. видання] / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : табл. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- стратегічний маркетинг -- стратигический менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- стратегічне планування маркетингу -- стратигическое планирование маркетинга -- маркетинговые информационные системы -- маркетинговые информационные системы
Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

8.
658.8(075.8)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посіб. / Н. О. Бородкіна ; [за ред. Г. В. Осовської]. - Київ : Кондор, 2007. - 362 с. : табл. - Бібліогр. в кінці теми. - ISBN 978-966-351-050-7 : 55.00 грн, 49.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- сегментація ринку покупців -- маркетингова діяльність підприємства -- торговельна марка -- конкурентоздатність товару -- маркетингова цінова політика -- маркетингова логістика -- маркетингові комунікації
Анотація: Розглядаються теоретичні основи маркетингу. Особлива увага приділяється окремим видам маркетингових політик та стратегіям розвитку підприємства в ринкових умовах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Осовська, Г. В. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

9.


    Бутенко, Н. В.
    Сегментація ринку товарів промислового призначення [] / Н. В. Бутенко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - N 2. - С. 3-9. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Товари--Ринок--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.


    Варецька, О.
    Сегментація персоналу: стратегічний вибір [] / О. Варецька // Україна: аспекти праці. - 2010. - N 8. - С. 36-43
Рубрики: Персонал--Управління--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

11.
339.138(075.8)
В 22


    Вачевський, М. В.
    Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики [] : навч. посібник / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний, О. М. Вачевський. - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 256 с. : рис., табл. - Реком. покажч.: с. 196-201. - ISBN 966-8568-18-4 : 018.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
промисловий ринок -- промышленный рынок -- товарна політика -- товарная политика -- ціноутворення -- ценообразование -- фінансовий маркетинг послуг -- финансовый маркетинг услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- некомерційні організації -- некомерческие организации -- ємність та сегментація ринку -- емность и сигментация рынка -- рекреаційна індустрія -- рекреационная индустрия -- туризм Карпатського регіону -- туризм Карпатского региога -- маркетингова культура -- етика маркетингу -- этика маркетинга
Анотація: Викладено теоретичні і практичні основи промислового маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Скотний, В.Г.; Вачевський, О.М.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

12.
339.138(075.8)
Г11


    Гірченко, Тетяна Дмитрівна.
    Маркетинг [] / Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - Київ : ІНКОС, 2007. - 255 с. - ISBN 966-8347-46-3 : 37.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- управління маркетингом -- маркетингові дослідження -- сегментація ринку -- цільові ринки -- конкуренція -- товар -- життєвий цикл товарів -- цінова політика -- збутова політика -- комунікаційна політика
Анотація: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дубовик, Олена Вікторівна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.


    Гаврилова, І.
    Ринок косметики: сегментація перемагає [] / І. Гаврилова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 30-31 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Хімічна промисловість
   
Кл.слова (ненормовані):
парфумерно- косметический ринок -- побутова хімія -- декоративна косметика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

14.
331.101.26(477)(075)
Г 85


    Грішнова, Олена Антонівна.
    Економіка праці та соціально-трудові відносини [] / О. А. Грішнова. - 3-тє вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2007. - 559 с. : табл. - Бібліогр. в кінці глав; Словник: с.530-559. - ISBN 966-620-222-0 : 058.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)24я73
Рубрики: Економіка праці
   Соціально-трудові відносини

   
Кл.слова (ненормовані):
трудовий потенціал -- трудовой потенциал -- відтворення населення -- воспроизведение населения -- людський потенціал -- человеческий потенциал -- ринок праці -- рынок труда -- кон'юнктура ринку -- коньюнктура рынка -- інфраструктура ринку -- инфраструктура рынка -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- зайнятість населення -- занятость населения -- безробіття -- безработица -- соціальний захист -- социальная защита -- регулювання зайнятості -- регулирование занятости -- самомаркетинг -- професійне резюме -- профессиональное резюме -- трудова кар'єра -- трудовая карьера -- трудовиий контракт -- трудовой контракт -- трудове життя -- трудовая жизнь -- соціальне партнерство -- социальное партнерство -- наймані працівники -- наемные работники -- об'єднання роботодавців -- объединение работодателей -- колективні договори -- коллективные договора -- колективні угоди -- коллективные соглашения -- оплата праці -- оплата труда -- охорона праці -- охрана труда -- організація праці -- организация труда -- соціально-демографічні процеси -- социально-демографические процессы -- міграційні процеси -- миграционные процессы -- доходи населення -- доходы населения -- рівень життя -- уровень жизни -- поділ праці -- разделение труда -- кооперувння праці -- кооперирование труда -- трудовий процес -- трудовой процесс -- раціоналізація -- рационализация -- дисципліна праці -- дисциплина труда -- нормування праці -- нормирование труда -- режим праці -- режим работы -- ефективність праці -- эффективность труда -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- рентабельність -- рентабельность -- заробітна плата -- зароботная плата -- тарифна система -- тарифная система -- безтарифна оплата -- безтарифная оплата -- мінімальна зарплата -- минимальная зарплата -- планування праці -- планирование труда -- трудові показники -- трудовые показатели -- бізнес-план -- бизнес-план -- економічний аналіз -- экономический анализ -- аудит -- міжнародна організація праці -- международная организация труда -- кодекс праці -- трудовой кодекс -- інтелектуальний потенціал -- интелектуальный потенциал
Анотація: Питання формування, розподілу та використання трудових ресурсів, механізм функціонування ринку праці, державного регулювання зайнятості населення і соціального захисту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Знайти схожі

15.


    Долгополова, О. В.
    Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки [Текст] / О. В. Долгополова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 11. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка та управління підприємствами
   
Кл.слова (ненормовані):
сегментація -- сегмент ринку -- макросегментація

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

17.
336.71(477)(075.8)
Ж 86


    Жуков, Святослав Августович.
    Маркетинг в банку [] : опорний конспект: навч. посібник / Жуков Святослав Августович. - К. : Кондор, 2008. - 180, [1] с. : табл. - Бібліогр.: 179-180 с. - ISBN 978-966-351-153-5 : 27.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)262.10я73
Рубрики: Банки--Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
банківська система України -- банковская система Украины -- Национальний банк Украины -- Національний банк України -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- товарна політика -- товарная политика -- банківські операції -- банковские операции -- цінова політика банку -- ценовая политика банка -- збутова політика -- политика сбыта -- комуникационная политика банка -- комунікаційна політика банку -- реклама у банку -- контроль маркетингу в банку -- контроль маркетинга в банке -- депозитний ринок -- депозитный рынок -- платіжний баланс -- платежный баланс -- банковский менеджмент -- банківський менеджмент
Анотація: Основні засади маркетингової діяльності в банках.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.


   
    Застосування психографічної сегментації для налагодження комунікації у сфері підготовки лікарів [] / Ю. В. Вороненко [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 4. - С. 68-75 . - ISSN 1681-2786
Рубрики: Лікарі--Фахова підготовка--Комунікаційний маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
безперервний професійний розвиток -- кадрові ресурси -- соціальний маркетинг -- психографічна сегментація

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вороненко, Ю. В.; Гульчій, О. П.; Захарова, Н. М.; Балашов, К. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВСМЛ (1)
Вільні: ВСМЛ (1)

Знайти схожі

19.
658.8(075.8)
З-78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв, С. А. Солнцев. - М. : Рыбари ; К. : Знання, 2008. - 643 с. : табл., рис. - (Высшее образование ХХІ века). - Прил.: с. 293-635. - Лит.: с. 636-643. - ISBN 978-966-346-311-7 (Знання). - ISBN 978-5-93763-007-0 (Рыбари) : 77.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація маркетингових досліджень -- классификация маркетинговых исследований -- методи маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- ринкові запити -- рыночные запросы -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- споживацька мотивація -- потребительская мотивация -- статистична перевірка гіпотез -- статистическая проверка гипотез -- стратегія збуту -- стратегия сбыта
Анотація: Теоретические и практические наработки ведущих зарубежных и отечественных специалистов в области маркетинговых исследований: вопросы теории и методологии планирования, организации и проведения маркетинговых исследований и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Солнцев, Сергей Алексеевич
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
366.1(075.8)
З-78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Поведение потребителей [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв. - К. : Знання, 2004. - 364 с. : табл., рис. - Лит.: с. 357-364. - ISBN 966-8148-31-2 : 022.30 грн
УДК
ББК 65.9(4Укр)421.2-803я73
Рубрики: Торгівля--Споживачі--Поведінка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
факторы поведения -- фактори поведінки -- этапы принятия решений -- етапи прийняття рішень -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- покупці -- покупатели -- споживачі -- потребители
Анотація: Основные культурные, социальные, личностные и психологические факторы, влияющие на поведение потребителей на рынке, модели потребительського поведения и принятия решений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

21.


    Зозульов, О.
    Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку [] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 21-23. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
сегментація ринку

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Знайти схожі

22.
658(075.8)
К41


    Кіндрацька, Галина Іванівна.
    Стратегічний менеджмент [] : навч. посібник / Г. І. Кіндрацька. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 406 с. : табл. - Дод.: с. 339-392. - Л-ра: с. 393-399. - Предм. покажч.: с. 400-407. - ISBN 978-966-346-495-4 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
концепція управління організацією -- концепция управления организацией -- визначення місії -- определение миссии -- цілі організації -- цели организации -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- стратегічна діагностика -- стратегическая диагностика -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- методи генерації -- методы генерации -- аналіз стратегічних альтернатив -- анализ стратегических альтернатив -- вибір стратегії організації -- выбор стратегии организации -- управління реалізацією стратегії -- управление реализацией стратегии -- стратегічні зміни -- стратегические изменения -- портфельний аналіз -- портфельный анализ -- аналіз галузевої привабливості -- анализ отрастевой привлекательности -- оцінка вибраної стратегії -- оценка выбраной стратегии -- аналіз макрооточення -- анализ макроокружения
Анотація: Формування місії та цілей, стратегічного менеджменту організації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

23.
339.138(075.8)
К77


    Крамаренко, В. І.
    Маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Крамаренко ; [під ред. В. І. Крамаренка, Б. І. Холода]. - Київ : ЦУЛ, 2003. - 258 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-584-129-7 : 16.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
соціально-етичний маркетинг -- функції маркетингу -- маркетинг і культура підприємництва -- маркетингові дослідження -- сегментація ринків -- дослідження товарних ринків -- внутріщнє середовище підприємства -- товар і товарна політика -- реалізація товару -- конкуренція -- ціни у маркетингу -- реклама -- планування маркетингу -- маркетинг у торгівлі -- екологічний маркетинг -- маркетинг індустрії гостинності -- маркетинг в будівництві
Анотація: Теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності сучасного підприємства та особливості маркетингу в різних сферах діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крамаренко, В. І. \ред.\; Холод, Б. І. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

24.
339.138(075.8)
К88


    Куденко, Наталія Володимирівна.
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Куденко. - 2-ге вид., без змін. - К. : КНЕУ, 2006. - 151 с. : рис., табл. - (До 100-річчя Київського національного економічного університету). - Бібліогр.: с. 150-151. - ISBN 966-574-061-X : 29.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- стратегія росту -- стратегия роста -- управління портфелем -- управление портфелем -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- стратегія диференціації -- стратегия дифференциации -- стратегія позиціонування -- стратегия позиционирования -- стратегический маркетинг -- маркетингове стратегічне планування -- маркетинговое стратегическое планирование -- стратегія диверсифікації -- стратегия диверсификации -- стратегія ринкового лідера -- стратегия рыночного лидера -- стратегія послідовників -- стратегия последователей -- стратегія нішерів -- стратегия нишеров -- стратегія челенджерів -- стратегия челенджеров
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

25.
331.5(477)(075.8)
Л55


    Лібанова, Елла Марленівна.
    Ринок праці в економічній системі [] : навч. посіб. / Е. М. Лібанова, Д. П. Мельничук ; М-во освіти і науки України. - Житомир : ЖІТІ, 2002. - 260 с. : рис., табл. - Літ.: с. 184. - Дод.: с. 185-260. - ISBN 966-683-056-6 : 23.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)24я73
Рубрики: Ринкова економіка--Праця--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
пропозиція товару -- вартість робочої сили -- попит-пропозиція -- зайнятість населення -- природне безробіття -- вимушене безробіття -- критичний рівень безробіття -- інфляція -- сегментація ринку праці -- пасивна політика зайнятості -- управління персоналом -- кадрова політика -- відбір персоналу -- місцеві видання
Анотація: Теоретичні, методологічні та практичні питання ринку праці та його регулювання в контексті загальної соціальної політики та системи управління персоналом підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельничук, Дмитро Петрович; Організація і розвиток науки у краї 11.02Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (2)
Знайти схожі

26.
658(075.8)
М 58


    Мізюк, Б. М.
    Стратегічне управління [] : підручник / Б. М. Мізюк. - 2-ге вид., переробл. і допов. - Л. : Магнолія плюс, 2006. - 392 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 966-8340-57-4 : 042.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегії -- стратегии -- планування -- планирование -- стратегія підприємства -- стратегия предприятия -- управління ризиком -- управление риском -- інформаційні технології -- информационные технологии -- конкуренция -- конкуренція -- стратегічна сегментація -- стратегическая сегментация -- стратегічні інвестиції -- стратегические инвестиции
Анотація: Становлення та розвиток стратегічного управління, основні процеси формування та реалізації стратегії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

27.
Шифр: mvuk/2007/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 1
Зміст:
Зав'ялова, Г. В. Практика оподаткування транспортного засобу / Г. В. Зав'ялова. - С.8-9
Яковлева, М. Програми лояльності бренду SKODA в Україні / М. Яковлева. - С.10-11
Сокол, М. Стратегія просуваня автомобілів HYUNDAI в Україні / М. Сокол. - С.11-16
Омельчук, О. Ефективний продавець-консультант як чинник зростання продажу в автосалонах / О. Омельчук. - С.17-20
Масієнко, Ю. Автомобіль - елемент стилю життя? Мотивація та бар"єри у виборі автомобілів київськими споживачами / Ю. Масієнко. - С.21-22
Раупов, Р. Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України / Р. Раупов. - С.23-27
Гаврилова, І. Ринок косметики: сегментація перемагає / І. Гаврилова. - С.30-31
Ажнюк, Ю. Інтернет для оптимального вибору пасажирських залізничних подорожей / Ю. Ажнюк, І. Чучка. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Шумейко, В. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно- жирових підприємств / В. Шумейко. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладунов, О. Регіональний аспект інноваційної діяльності / О. Гладунов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Добривечір, А. Незалежний аудит як спосіб переконання в об"єктивності медіадосліджень / А. Добривечір. - С.44-45
Дочинець, Н. Дослідження конс"юмеристських настроїв та ставлення громадян до державних органів із захисту прав споживачів у Закарпатській області / Н. Дочинець. - С.46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипчук, В. Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу / В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик. - С.52-59
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

28.
338.487:659.1](075.8)
М27


   
    Маркетинг міжнародного туризму [] : навч. посіб. / [Я. С. Ларіна [та ін.] ; за ред. Я. С. Ларіної]. - Херсон : Гельветика, 2018. - 411, [1] с. : рис. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-916-691-3 : 320.00 грн
УДК
ББК 65.433я3
Рубрики: Міжнародний туризм--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- міжнародний туризм -- сегментація ринків -- поведінка споживача -- товарна політика -- брендинг -- ціноутворення -- інформаційні технології -- інтернет-реклама -- аграрний туризм
Анотація: Розглядаються зміст та особливості міжнародного туризму, основні завдання туристичних компаній, що вийшли за межі національних ринків, використовуючи маркетинг як філософію бізнесу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ларіна, Я. С.; Бабічева, О. І.; Забуранна, Л. В.; Антофій, Н. М.; Ларіна, Я. С. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

29.
658.8
М25


   
    Маркетинг технічних інновацій [] : навч. посібник / М. К. Сукач [та ін. ; за ред. М. К. Сукача]. - К. : Ліра-К, 2013. - 412[2] с. : табл. - Л-ра: с. 408-412. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 180.00 грн
УДК
ББК 65.291.551-21я73
Рубрики: Маркетинг--Інновації--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний процес -- инновационный процесс -- інтелектуальна власність -- интелектуальная собственность -- інноваційний проект -- инновационный проект -- маркетингове середовище інновацій -- маркетинговая среда инноваций -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- керування якістю інновацій -- управление качеством инноваций -- експертиза інноваційних проектів -- экспертиза инновационных проектов -- оцінка ефективності інновацій -- оценка эффективности инноваций -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- інноваційні ризики -- инновационные риски
Анотація: Джерела, сутність та структура інноваційного процесу: питання інформаційного забезпечення інновацій, захист і ліцензування об'єктів інтелектуальної власності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сукач, Михайло Кузьмич; Ніколенко, Ілля Вікторович; Оборський, Геннадій Олександрович; Федоркін, Сергій Іванович; Сукач, Михайло Кузьмич \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

30.
338.486(075.8)
М 26


    Маркетинг туризму [Текст] : навч. посібник : у 2 ч. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. - К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2006. - ISBN 966-301-051-7.
   Ч. 2. - 427 с. : табл. - Дод.: с. 345-354. - Терм. слов.: с. 355-419. - Л-ра: с. 420-426. - ISBN 966-301-084-3 : 42.00 грн
УДК
ББК 75.814я73 + 65.433я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Економіка--Туризм--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові інформаційні системи -- маркетинговые информационные системы -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- сегментація туристичного ринку -- сегментация туристического рынка -- турпродукт -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- туристичний брендинг -- туристический брендинг
Анотація: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, розробка стратегії маркетингу, продуктова й цінова політика, політика просування та продажу турпродукту, комунікаціна політика тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Мунін, Георгій Благоєвич; Тимошенко, Зоя Іванівна; Самарцев, Євген Вікторович; Змійов, Андрій Олексійович; Європейський університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-30    31-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)