Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сегментація ринку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.

Гірченко Т. Д. Маркетинг/Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - 2007
2.

Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг/Н. В. Куденко. - 2006
3.

Грішнова О. А. Економіка праці та соціально-трудові відносини/О. А. Грішнова. - 2007
4.

Маркетинговий менеджмент/Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт.. - 2008
5.

Маркетинг/Р. П. Дудяк [та ін.]. - 2003
6.

Зозулёв А. В. Поведение потребителей/А. В. Зозулёв. - 2004
7.

Жуков С. А. Маркетинг в банку/Жуков Святослав Августович. - 2008
8.

Зозульов О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку/О. Зозульов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.21-23
9.

Дурович А. П. Маркетинг гостиниц и ресторанов/А. П. Дурович. - 2006
10.

Кіндрацька Г. І. Стратегічний менеджмент/Г. І. Кіндрацька. - 2010
 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)