Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сегментирование рынка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Ілляшенко С. М. Маркетингові дослідження/С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - 2006
2.

Бойко И. И. Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки/И. И. Бойко. - 2008
3.

Петруня Ю. Є. Маркетинг/Ю. Є. Петруня. - 2010
4.

Балабанова Л. В. Управління збутовою політикою/Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - 2011
5.

Балабанова Л. В. Стратегічний маркетинг/Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. - 2012
6.

Маркетинг у галузях і сферах діяльності/[І. Буднікевич та ін. ; за ред. Буднікевича І. М.]. - 2013
7.

Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика/В. Я. Кардаш. - 1997
8.

Котлер Ф. Основы маркетинга/Филип Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - 1992
9.

Котлер Ф. Основы маркетинга/Филип Котлер ; пер с англ. В. Б. Боброва ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - 1996
10.

Манжос Т. В. Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку/Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 4.-С.401-407
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)