Пошуковий запит: <.>K=сегментування ринку<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15 |
>1.
| Ілляшенко С. М. Маркетингові дослідження/С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - 2006
|
>2.
| Гаркавенко С.С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2007
|
>3.
| Оснач О.Ф. Промисловий маркетинг/О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - 2009
|
>4.
| Бойко И. И. Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки/И. И. Бойко. - 2008
|
>5.
| Чухрай Н. Логістичне обслуговування/Наталія Чухрай. - 2006
|
>6.
| Петруня Ю. Є. Маркетинг/Ю. Є. Петруня. - 2010
|
>7.
| Оснач О. Ф. Промисловий маркетинг/О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - 2011
|
>8.
| Балабанова Л. В. Управління збутовою політикою/Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - 2011
|
>9.
| Балабанова Л. В. Стратегічний маркетинг/Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. - 2012
|
>10.
| Маркетинг у галузях і сферах діяльності/[І. Буднікевич та ін. ; за ред. Буднікевича І. М.]. - 2013
|
>11.
| Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика/В. Я. Кардаш. - 1997
|
>12.
| Котлер Ф. Основы маркетинга/Филип Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - 1992
|
>13.
| Котлер Ф. Основы маркетинга/Филип Котлер ; пер с англ. В. Б. Боброва ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - 1996
|
>14.
| Манжос Т. В. Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку/Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 4.-С.401-407
|
>15.
| Маркетинг промислового підприємства/[А. І. Яковлєв та ін.] ; за ред.: А. І. Яковлєва, М. І. Ларки. - 2019
|
|