Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=социальный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Н73
Автор(и) : Савельєв Є. В., Чеботар С. І., Штефанич Д. А., Шевчик М. Г.
Назва : Новітній маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :420 с.: табл.
Серія: Вища освіта XXI століття
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Ціна 978-966-346-349-0: 55.00, 41.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Новітні підходи до маркетингу як науки і навчальної дисципліни.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М26
Назва : Маркетинг: бакалаврський курс : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2009
Кільк.характеристики :1134 с.: табл., граф.
Примітки : Дод.: с. 1077-1106. - Глосарій: с. 1107-1133. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-680-477-1: 150.00, 168.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: Теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у вищих навчальних закладах у рамках бакалавратури зі спеціальності "Маркетинг".
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 334.012.46(075.8)/М50
Автор(и) : Балацький О. Ф., Теліженко О. М., Мішенін Є. В., Соколов М. О.
Назва : Менеджмент громадських організацій. Вибрані питання теорії та практики : навч. посібник
Паралельн. назви :MANAGEMENT of NON-GOVERNMENTAL ORGANIZATIONS
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2013
Кільк.характеристики :364, [2] с.: табл., граф.
Примітки : Л-ра: с. 363-364. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-680-563-1: 95.00 грн
УДК : 334.012.46(075.8)
ББК : 66.79-2я73
Предметні рубрики: Громадські організації-- Менеджмент --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління громадською організацією--управления общественной организацией--стратегічне планування--стратегическое планирование--оперативне планування--оперативное планирование--управління людськими ресурсами--управление человеческими ресурсами--управління якістю послуг--управления качеством услуг--финансовий менеджмент--финансовый менеджмент--соціальний маркетинг--социальный маркетинг--рr-менеджмент--рr-менеджмент--управління проектами--управления проектами--інформаційні технології--информационные технологии--регіональний менеджмент--региональный менеджмент
Анотація: Розглянуто теоретичні та практичні аспекти управління громадськими організаціями. Наведено тести та завдання для формування систематизованого комплексу знань з управління громадською організацією.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)