Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальна система<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Лукашевич М. П. Соціологія. Загальний курс/М. П. Лукашевич, М. В. Туленков. - 2011
2.

Соціальне залучення в Україні: європейский вибір та інституції соціального сектору/[Елла Лібанова та ін.]. - 2010
3.

Казаринова Н. В. Социология/Н. В. Казаринова, О. Г. Филатова, А. Е. Хренов ; под общ. ред. проф. Г. С. Батыгина. - 2000
4.

Береговой В. Формування і місце пасіонарного класу в соціальній системі/В. Береговой // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 3.-С.63-72
5.

Шубрт И. Никлас Луман: проблемы коммуникации в рамках функционально-дифференцированного общества/И. Шубрт // Социологические исследования. -М.:Наука, 2013,N N 1.-С.5-14
6.

Музиченко-Козловська О. В. Соціально-економічний розвиток регіону/О. В. Музиченко-Козловська, А. В. Симак, І. А. Франів ; [за ред. О. В. Музиченко-Козловської]. - 2018
7.

Бобирь О. І. Концептуальні засади корпоративної соціальної відповідальності як стабілізаційного інструменту державної фінансової політики/О. І. Бобирь // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2018,N N 12.-С.27-31
8.

Крамар Т. Природа індивідуального: історико-філософський вимір/Т. Крамар // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2020,N N 1.-С.42-54
9.

Соболєва Н. Соціальний активізм у суспільстві нестійкої інституціональності: агенти впливу та агенти змін/Н. Соболєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.138-141
10.

Пилипенко В. ЦІннісно-орієнтовані проблеми в розвитку соціологічної теорії/В. Пилипенко, Г. Чепурко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 4.-С.147-160
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)