Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Маркетинг: бакалаврський курс/за заг. ред. С. М. Ілляшенка. - 2009
2.

Новітній маркетинг/[Є. В. Савельєв та ін.] ; за ред. Є. В. Савельєва. - 2008
3.

Сербан К. Інноваційні стратегії в онлайн-середовищі: планування соціальної діяльності некомерційних організацій/К. Сербан, О. -Ы. Маковей // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 4.-С.440-448
4.

Сербан К. Значення кампаній з благочинного маркетингу: за даними Румунії/К. Сербан, Г. Ф. Грігоре, А. Станку // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 6.-С.442-449
5.

Менеджмент громадських організацій. Вибрані питання теорії та практики/[О. Ф. Балацький та ін.] ; за заг. ред.: О. Ф. Балацького, О. М. Теліженка, О. А. Лук'янихіної. - 2013
6.

Застосування психографічної сегментації для налагодження комунікації у сфері підготовки лікарів/Ю. В. Вороненко [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України. -Тернопіль:ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського, 2020,N N 4.-С.68-75
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)