Пошуковий запит: <.>K=соціальний маркетинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Маркетинг: бакалаврський курс/за заг. ред. С. М. Ілляшенка. - 2009
|
>2.
| Новітній маркетинг/[Є. В. Савельєв та ін.] ; за ред. Є. В. Савельєва. - 2008
|
>3.
| Сербан К. Інноваційні стратегії в онлайн-середовищі: планування соціальної діяльності некомерційних організацій/К. Сербан, О. -Ы. Маковей // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 4.-С.440-448
|
>4.
| Сербан К. Значення кампаній з благочинного маркетингу: за даними Румунії/К. Сербан, Г. Ф. Грігоре, А. Станку // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 6.-С.442-449
|
>5.
| Менеджмент громадських організацій. Вибрані питання теорії та практики/[О. Ф. Балацький та ін.] ; за заг. ред.: О. Ф. Балацького, О. М. Теліженка, О. А. Лук'янихіної. - 2013
|
>6.
| Застосування психографічної сегментації для налагодження комунікації у сфері підготовки лікарів/Ю. В. Вороненко [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України. -Тернопіль:ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського, 2020,N N 4.-С.68-75
|
|