Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціально-етичний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/К77
Автор(и) : Крамаренко В. І.
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: ЦУЛ, 2003
Кільк.характеристики :258 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-584-129-7: 16.50 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності сучасного підприємства та особливості маркетингу в різних сферах діяльності.
Примірники : всього : ЧЗ(1), АБ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), АБ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельникович, Олена, Юсупова, Ольга
Назва : Благодійні акції - інструмент маркетингових комунікацій
Місце публікування : Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - К.: КНТЕУ, 2018. - N 5. - С. 83-97. - ISSN 1727-9313 (Шифр vknt/2018/5). - ISSN 1727-9313
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Торговельні підприємства-- Благодійність --Україна
Інформаційний маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--стимулювання продажу--соціально-етичний маркетинг
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ільченко Н., Войнілович В.
Назва : Холістичний маркетинг у фешн-індустрії України
Місце публікування : Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - К.: КНТЕУ, 2020. - N 5. - С. 68-76. - ISSN 1727-9313 (Шифр vknt/2020/5). - ISSN 1727-9313
Примітки : Текст англ. - Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Мода-- Індустрія-- Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фешн-індустрія--маркетинг взаємовідносин--інтегрований маркетинг--внутрішній маркетинг--соціально-етичний маркетинг--роздрібна мережа--корпоративна соціальна відповідальність
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)