Пошуковий запит: <.>K=соціальні науки<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
| Библиотечно-библиографическая классификация. Вып. 1:60/63 Социальные науки в целом. Обществознание. История. Исторические науки. - 2002
|
>2.
| Той, хто відродив Могилянку/[редкол.: Іван Дзюба та ін. ; упоряд.: Володимир Моренець, Володимир Панченко, Тетяна Ярошенко]. - 2007
|
>3.
| Булгаков С. Н. Философия хозяйства/С. Н. Булгаков. - 1990
|
>4.
| Мартинов А. Ю. Історична соціологія (циклічна парадигма)/А. Ю. Мартинов ; за наук. ред. Е. А. Афоніна. - 2004
|
>5.
| Шульга О. Чому "феноменологічна соціологія" неможлива/О. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2013,N N 1.-С.46-57
|
>6.
| Щербина В. В. Социальные технологии: история появления термина, трансформация содержания, современное состояние/В. В. Щербина // Социологические исследования. -М.:Наука, 2014,N N 7.-С.113-124
|
>7.
| Савчинський Р. Проект аналітичної соціології, або у пошуках відповіді на питання "чому?"/Р. Савчинський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2018,N N 1.-С.46-64
|
>8.
| Папава В. Про кризу в економічній науці та шляхи виходу з неї/В. Папава // Економіка України. -К.:Преса України, 2018,N N 10.-С.32-52
|
>9.
| Пилипенко В. Соціологічне метатеоретизування у 1980-1990-х роках: філософські аспекти деяких альтернатив позитивістській специфікації/В. Пилипенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 2.-С.121-142
|
>10.
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>11.
| Пилипенко В. Метатеорії на початку XXI століття: модернізаційний вектор соціології/В. Пилипенко, Г. Чепурко, Ю. Привалов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 3.-С.82-101
|
|