Пошуковий запит: <.>K=соціальні цінності<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
| Міщенко М. Досвід застосування методики дослідження психологічного віку в Україні: вплив психологічного віку на соціально-політичні орієнтації/М. Міщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.57-71
|
>2.
| Москаленко В. В. Економічна культура особистості: соціально-психологічний аспект/Валентина Москаленко, Юрій Шайгородський, Олена Міщенко. - 2012
|
>3.
| Дьякова С. И. Концептуализация субъектом основных ценностей культуры общества в конструировании отношения к труду/С. И. Дьякова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2012,N N 8.-С.55-61
|
>4.
| Стегній О. Методологічні засади емпіричного дослідження екоатрибутних практик/О. Стегній // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 3.-С.24-26
|
>5.
| Гриньов В. Б. Нова Україна: якою я її бачу/В. Б. Гриньов ; [за ред. В. П. Недашківського]. - 1995
|
>6.
| Основи громадянського суспільства/[ Н. Г. Джинчарадзе [та ін.]]. - 2006
|
>7.
| Казарина-Волшебная Е. К. Парадоксы трансформации ценностных ориентаций российской молодежи/Е. К. Казарина-Волшебная, И. Г. Комиссарова, В. Н. Турченко // Социологические исследования. -М.:Наука, 2012,N N 6.-С.121-126
|
>8.
| Вовк Д. О. Право і релігія: загальнотеоретичні проблеми співвідношення/Д. О. Вовк. - 2009
|
>9.
| Андреева Г. М. Психология социального познания/Г. М. Андреева. - 2000
|
>10.
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>11.
| Осипов Г. В. Социология и социализм/Г. В. Осипов. - 1990
|
|