Пошуковий запит: <.>K=соціологія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 1909
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - Журнал выходит с 1996г.
|
>2.
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2006г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>3.
| Вісник Книжкової палати - 2006г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>4.
| Яроцький Л. В. Соціологія релігії/Л. В. Яроцький. - 2004
|
>5.
| Reading Between the Lines/сomp. by Amanda Konradi, Martha Schmidt. - 2001
|
>6.
| Іванченко А. В. Соціалізація і соціальне виховання/А. В. Іванченко, А. А. Сбруєва, О. М. Дікова-Фаворська. - 2006
|
>7.
| Методичні рекомендації щодо підвищення соціальної активності місцевих спільнот/Ю. І. Саєнко [та ін.]. - 2006
|
>8.
| Бурлачок В. Ще раз стосовно: "Що таке суспільство?"/В. Бурлачок // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.5
|
>9.
| Суїменко Е. Соціальний та індивідуальний способи матеріально-виробничої життєдіяльності людей/Е. Суїменко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.20
|
>10.
| Рязанова Л. Феномен "зірки" в сучасній масовій культурі (функціональний аналіз)/Л. Рязанова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.54-70
|
>11.
| Хмелько В. Становлення громадян України до її вступу до Євросоюзу і НАТО і їхні оцінки своєї обізнаності стосовно цих організацій/В. Хмелько // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.71-87
|
>12.
| Даниленко О. Роль якісних методів у дослідженні соціальних конфліктів /О. Даниленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.110-123
|
>13.
| Горбачак О. Комп"ютерна обробка текстів у якісних та кількісних соціологічних дослідженнях/О. Горбачак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.124-133
|
>14.
| Мартинюк І. Академічна наука у громадській думці та в оцінках експертів/І. Мартинюк, Н. Соболева // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.134-152
|
>15.
| Пилипенко В. Людина за ринкових умов: вербальна поведінка та оцінка реформ/В. Пилипенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.153-165
|
>16.
| Арбеніна В. Над чим працюють соціологи України (за результатами контент-аналізу матеріалів "Харківських соціологічних читань")/В. Арбеніна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.166-176
|
>17.
| Злобіна О. Стиль життя і соціальні типи особистості/О. Злобіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.186-187
|
>18.
| Бойко Н. Процес інформатизації як демократична складова стилю життя сучасної молоді/Н. Бойко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.193-196
|
>19.
| Тарапатова Н. Про європейський вектор розвитку університетських організацій: на шляху до впровадження "європейської" моделі?/Н. Тарапатова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 1.-С.203-207
|
>20.
| Степанченко В. Громадянське суспільство як дискурс та соціальний нормативрий порядок у соціології Джефрі Александера/В. Степанченко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 2.-С.5-23
|
>21.
| Бурлачук В. Влада і тіло: історія кохання/В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 2.-С.24-37
|
>22.
| Резік В. Приватизація в Україні як соціально-економічний процес: об"єктивні показники та суб"єктивні оцінки/В. Резік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 2.-С.66-89
|
>23.
| Паращевін М. Теорія секуляризації в європейському науковому дискурсі/М. Паращевін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 2.-С.90-102
|
>24.
| Лавріненко Н. Про нові методологічні підходи до дослідження інституту гендеру/Н. Лавріненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 2.-С.103-115
|
>25.
| Чигрин В. Сільська молодь: методологічні аспекти дослідження /В. Чигрин // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 2.-С.116-132
|
>26.
| Свєженцева Ю. Що таке партнерство і як його вимірювати: концептуальні та операціональні аспекти соціального феномена/Ю. Свєженцева // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 2.-С.133-148
|
>27.
| Буко С. Корпоративна соціальна відповідальність як принцип ціннісно зорієнтованого менеджменту/С. Буко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 2.-С.149-158
|
>28.
| Бевзенко Л. Еврестичний потенціал поняття біфуркації/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 2.-С.159-176
|
>29.
| Злобіна О. Громадянський простір України: ступінь ідентифікації та чинники консолідації/О. Злобіна, О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 2.-С.177-194
|
>30.
| Тростановський Ж. Культура та інтеграція/Ж. Тростановський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 2.-С.201-204
|
|
|