Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживач<.>
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-58 
1.


    Тищенко, Ю. В.
    Визначення поняття "споживач" у конституційному праві [] / Ю. В. Тищенко // Бюл. М-ва юстиції України. - 2011. - N 10. - С. 160-167. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Споживачі--Захист прав--Україна
Кл.слова (ненормовані):
фізична особа, громадянин, іноземна особа, особа без громадянства, юридична особа, споживач.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.


    Блащук, Т.
    Порядок визначення якості продукції (товару, роботи, послуги) у договорі [] / Т. Блащук // Підприємництво, господарство і право. - 2011. - N 6. - С. 38-40. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Договірне право--Україна
Кл.слова (ненормовані):
якість продукції, умови договору, цивільно-правовий договір, стандарт, споживач, зразок, опис, технічні умови.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.


    Тодорова, О.
    Сторителлинг как инновационный PR-инструмент [] / О. Тодорова // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 38-45. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Аналітичні дослідження--Україна
   Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- програми лояльності -- программы лояльности -- відносини "підприємство - споживач" -- отшошения "предприятие - потребитель"

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

4.
330.101.54(075.8)
Е45


   
    Економічна теорія: макро- і мікроекономіка [] : навч. посібник / [авт. кол.: З. Г. Ватаманюк [та ін.] ; за ред. Зіновія Ватаманюка та Степана Панчишина. - Київ : Альтернативи, 2001. - 606 с. : рис., табл. - Сл. екон. терм.: с. 553-606. - ISBN 966-7217-43-4 : 43.00 грн
УДК
ББК 65.01я73
Рубрики: Економічна теорія--Навчальні видання для вищої школи
   Макроекономіка--Навчальні видання для вищої школи

   Мікроекономіка--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
предмет економічної теорії -- економічні потреби -- виробничі ресурси -- економічні системи -- товарна форма виробництва -- ринковий механізм -- економічні суб'єкти -- макроекономіка як наука -- макроекономічні показники -- споживання -- інвестиції -- економічне зростання -- сукупні видатки -- сукупний попит -- сукупна пропозиція -- економічні коливання -- безробіття -- інфляція -- грошовий ринок -- монетарна політика -- фіскальна полцітика -- дефіцит бюджету -- державний борг -- світова економіка -- попит -- пропозиція -- споживач -- витрати фірми -- прибуток фірми -- конкуренція -- монополія -- олігополія -- економічні ресурси -- ціноутворення -- суспільний вибір
Анотація: Завдання пропонованого читачеві навчального курсу - злам отриманих у спадщину від радянських часів стереотипів і формування нового, економічного способу мислення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ватаманюк, Зіновій Григорович; Панчишин, Степан Михайлович; Реверчук, Сергій Корнілович; Крупка, Михайло Іванович; Ватаманюк, Зіновій Григорович \ред.\; Панчишин, Степан Михайлович \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

5.
330(075.8)
Э-40


   
    Экономика [] : учебник / под ред. А. С. Булатова. - М. : БЕК, 1997. - 785 с. : табл. - Бібліогр.: с. 756-785. - ISBN 5-85639-182-9. - ISBN 3-406-41135-5 : 30.00 грн
УДК
ББК 65я73
Рубрики: Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
економічні системи -- экономические системы -- перехідна економіка -- переходная экономика -- конкуренция -- конкуренція -- ринок -- рынок -- економічний кругообіг -- экономический кругооборот -- институционализм -- інституціоналізм -- теорія Кейнса -- теория Кейнса -- економічний лібералізм -- экономический либерализм -- эластичность спроса -- еластичність попиту -- споживач -- потребитель -- монополия -- монополія -- олигополия -- олігополія -- безработица -- безробіття -- ринок праці -- рынок труда -- научно-технический прогресс -- науково-технічний прогрес -- оборотний капітал -- оборотный капитал -- проектный анализ -- проектний аналіз -- инфляция -- інфляція -- деньги -- гроші -- фінансовий ринок -- финансовый рынок -- фондовая биржа -- фондова біржа -- бюджет -- податкова система -- налоговая система -- світова економіка -- мировая экономика
Анотація: Характеристика направлений и школ экономической теорий. Подробно изложены вопросы микроэкономики и экономики переходного периода, а также внешнеэкономических связей.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Булатов, А. С. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.


    Савич, С. С.
    Споживач у системі цивільно-правової охорони торговельних марок [] / С. С. Савич // Часопис Київського університету права. - 2011. - N 3. - С. 210-214. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Торговельна марка--Цивільно-правоваохорона--Україна--Польща
   Конкуренція (екон.)--Україна--Польща

Кл.слова (ненормовані):
торговельна марка, споживач, пересічний споживач, недобросовісна конкуренція, недобросовісні ринкові практики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

7.


    Сербова, Г. В.
    Способи укладення договору газопостачання споживачів [] / Г. В. Сербова // Часопис Київського університету права. - 2011. - N 1. - С. 200-203. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Договірне право--Україна--Європа
Кл.слова (ненормовані):
пропозиція, оферент, акцепт, акцептант, споживач, виконавець, газопостачальна організація, газопостачання, внутрішньобудинкові газові мережі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.


    Пустотин, В.
    Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей [] / В. Пустотин // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 36-39
Рубрики: Торгові марки--Управління
Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент -- бренд-менеджмент -- споживач -- потребитель -- довіра до бренду -- доверие к бренду

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

9.


    Радченко, Олена.
    Деякі правові проблеми судового захисту прав споживачів фінансових послуг [] / Олена Радченко // Підприємництво, господарство і право. - 2016. - N 9. - С. 86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Адміністративне судочинство--Україна
   Цивільне судочинство--Україна

Кл.слова (ненормовані):
судовий захист -- споживач фінансових послуг -- цивільний процес -- судовий збір -- альтернативна підсудність

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.


    Сергієнко, В. В.
    Відповідальність сторін за договором газопостачання побутового споживача [] / В. В. Сергієнко // Часопис Київського університету права. - 2011. - N 2. - С. 133-137. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Договірне право--Газопостачання--Відповідальність--Україна
Кл.слова (ненормовані):
споживач, газопостачальна організація, санкція, щтраф, пеня, природний газ, договір газопостачання, правопорушення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

11.


    Снигир, Д.
    Цифровой аппетит общества растет как в объеме, так и в иерархии потребностей [] / Д. Снигир // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 28-30
Рубрики: Рекламний бізнес
   Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
пошукові системи -- поисковые системы -- споживач -- потребитель

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

12.


    Блащук, Т.
    Поняття якості в праві України [] / Т. Блащук // Підприємництво, господарство і право. - 2011. - N 3. - С. 11-13. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Споживачі--Правовий захист--Україна
Кл.слова (ненормовані):
якість, право на якість, стандарт, показники якості, споживач.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
339.138(477)(075.8)
Л25


    Ларіна, Ярослава Степанівна.
    Поведінка споживача [] : навч. посібник / Я. С. Ларіна, А. В. Рябчик. - К. : Академія, 2014. - 222, [2] с. : табл. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 218-220. - Л-ра: с. 221-222. - ISBN 978-966-580-447-5 : 65.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)42я73
Рубрики: Споживачі--Прийняття рішень--Дослідження--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
культура споживання -- маркетингові рішення -- моделі поведінки споживачів -- індивідуальний споживач -- рівень зацікавленості споживача -- поведінкова реакція покупців -- процес прийняття рішень -- промисловий ринок -- індустріальний споживач -- типології споживчої поведінки -- політика розподілу
Анотація: Мотиваційні складники процесу прийняття споживачами рішень про купівлю, купівельної поведінки, методи та маркетингові інструменти їх дослідження та впливу на них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Рябчик, Алла Володимирівна
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

14.
330.101.54(075.8)
Б40


    Безугла, Вікторія Олександрівна.
    Мікроекономіка [] : навч. посібник / В. О. Безугла, І. І. Постіл. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2012. - 285, [3] с. : рис., граф., табл. - Покажч. позначень: с. 262-265. - Слов. основних термін.: с. 266-282. - Літ.: с. 283-285. - ISBN 978-966-364-530-8 : 23.00 грн
УДК
ББК 65.012.1я73
Рубрики: Мікроекономіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
економічні блага -- ординалістська теорія поведінки споживача -- поведінка споживача -- споживач -- попит -- пропозиція -- підприємство -- виробництво -- продуктивність -- витрати виробництва -- конкуренція -- монопольний ринок -- олігополія -- монополістична конкуренція -- ринок факторів виробництва -- ринкова рівновага -- економіка добробуту -- ринкове саморегулювання -- регулювання виробництва
Анотація: Закономірності поведінки та механізм прийняття рішень окремими економічними суб'єктами - мікросистемами, що прагнуть досягти мети за наявних обмежених ресурсів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Постіл, Інна Іванівна
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

15.
339.16
П32


    Пилдич, Джеймс.
    Путь к покупателю. О том, как преуспевающие компании делают товары, которые мы с удовольствием покупаем [] = Winning Ways: How' Winning' Companies Create the products We All Want to Buy / пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой ; [ред. О. Г. Радынова]. - Москва : Прогресс, 1991. - 256 с. : ил. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 0-06-318391-9 : 6.00 р.
УДК
ББК 65.884-3
Рубрики: Міжнародна торгівля--Популярні видання
Кл.слова (ненормовані):
конкуренція -- конкуренция -- якість товару -- качество товара -- споживач -- потребитель -- підприємництво -- предпринимательство -- ринок -- рынок -- дизайн -- постачальники -- поставщики -- споживче сприйняття -- потребительское восприятие -- навчання кадрів -- обучение кадров
Анотація: Автор рассматривает вопросы интенсификации производительности труда и выпуска товаров, способных выдержать натиск конкурентной борьбы на мировом рынке. Проиводительность труда и качество рассматривается на фоне промышленного дизайна.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бобров, Виктор Борисович \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред.\; Радынова, О. Г. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

16.


    Пироженко, Н.
    Очень важно строить долгосрочные отношения потребителя с брендом [] / Н. Пироженко // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 18-19
Рубрики: Відносини--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
бренд -- бренд -- споживач -- потребитель -- маркетинг відносин -- маркетинг отношений

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

17.


    Бойко, М.
    Суб'єктивні технології у готельному бізнесі [] / М. Бойко // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 4. - С. 104-113. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес
Кл.слова (ненормовані):
суб'єктні технології -- субъектные технологии -- споживач -- потребитель -- готельна послуга -- гостиничная услуга -- лояльність -- лояльность -- клієнтська база -- клиентская база -- європейський індекс -- европейский индекс

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

18.


    Микитенко, Л.
    Парадигма забезпечення права споживача на інформацію [] / Л. Микитенко // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2016. - N 1. - С. 47-55. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Інформаційне право--Україна
Кл.слова (ненормовані):
споживач -- потребитель -- право споживача -- право потребителя -- інформація про продукцію -- информация о продукции

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

19.
330.342.146
Д76


    Друкер, Питер Ф..
    Рынок: как выйти в лидеры. Практика и принципы [] = Innovation and Entrepreneurship. Practice and Principles / Питер Ф. Друкер ; [пер. с англ. А. Мкервали ; отв. ред. А. Рыбакова]. - М. : Book chamber international, 1992. - 350 с. - 120000.00 крб
УДК
ББК 65.050.1
Рубрики: Підприємництво--Інноваційна діяльність--США--Популярні видання
   Ринкова економіка--Інноваційна діяльність--США--Популярні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
підприємництво -- предпринимательство -- споживач -- потребитель -- інноваційні ідеї -- инновационные идеи -- сфера послуг -- сфера услуг
Анотація: Инновационность и предпринимательство как неотъемлемая составляющая деятельности руководителя организации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Рыбакова, А. \ред.\; Мкервали, А. \пер.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

20.
334.012.23(477)(075.8)
В49


    Виноградська , Алла Миколаївна.
    Основи підприємництва [] : навч. посібник / А. М. Виноградська. - К. : Кондор, 2005. - 541 с. : табл. - Л-ра: с. 539-541. - ISBN 966-8251-75-Х : 45.00 грн
УДК
ББК 65.9(4 УКР)09я73
Рубрики: Підприємництво--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
підприємницька діяльність -- предпринимательская деятельность -- види підприємництва -- виды предпринимательства -- державна підтримка підприємництва -- государственная поддержка предпринимательства -- державне регулювання підприємництва -- государственное регулирование предпринимательства -- споживач -- потребитель -- конкуренція -- конкуренция -- ризики -- риски -- бізнес-план -- бизнес-план -- ліцензування підприємництва -- лицензирование предпринимательства -- керівництво -- руководство
Анотація: Основи підприємницької діяльності, поетапна діяльність у бізнесі, логіка та схеми підприємницької діяльності, типологія підприємництва, державне регулювання підприємництва тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-58 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)