Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Радомишльська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживачі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 119
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: 20hv/2018/50
   Газета

20 хвилин [Текст]. - Житомир : Медіа Дім "РІА", 2005 - . - Виходить щотижня
2018р. N 50 (26 груд.)
Зміст:
Сідлецька, Ольга. "Народний бренд 2018": споживачі обрали кращих виробників товарів і послуг Житомира / О. Сідлецька. - С.14-15
Є примірники у відділах: всього 2 : КР (2)
Вільні: КР (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
94(73)
G78


    Grazia, Victoria de.
    Irresistible empire [Текст] : america's advance through twentieth-century Europe / Victoria de Grazia. - Cambridge, Mass. ; London : The Belknap press of Harvard univ. press, 2005. - 586 p. : phot. - Текст англ. - ISBN 978-0-674-02234-8 (pbk.) : 70.00 грн
Переклад назви: Чарівна імперія
УДК
ББК 63.3(7США)
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Історія--Європа, 20 ст.--Популярні видання
   США--Історія, 20 ст. -- Популярні видання
Кл.слова (ненормовані):
американська історія -- американская история -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- американські цінності -- американские ценности -- реклама -- супермаркети -- супермаккеты
Анотація: De Grazia describes how, as America's market empire advanced with confidence through Europe, spreading consumer-oriented capitalism, all alternative strategies fell before it--first the bourgeois lifestyle, then the Third Reich's command consumption, and finally the grand experiment of Soviet-style socialist planning.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

3.
330.101.542
М28


    Mansfield, Edwin.
    Microeconomics [Текст] : microeconomics, applications / Edwin Mansfield. - 6th ed. - New York ; London : W. W. Norton and co., 1988. - XVI, 599, A-72 p. : draw. - Текст: англ. - Gloss. of Terms: p. A-25-A-34. - Brief Answers of Odd-Numbered Questions and Problems: p. A-35-A-54. - Brief Answers to Analytical Questions in Cross-chapter Cases: p. A-55-A-57. - Ind.: p. A-59-A-72. - ISBN 0-393-95635-0 : 300000.00 крб.
УДК
ББК 65.012.1
Рубрики: Мікроекономіка--Теорія--Застосування--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
природа мікроекономіки -- споживачі -- ринковий попит -- структура ринку -- економіка добробуту -- політична економія
Анотація: Microeconomics is dynamic field with an expanding core of basic theory and a growing range of applications. In a textbook, as in the classroom, it is important that there be a proper balance between classic and more modern approches and ideas.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

4.
339.138(075.8)
O-58


    Onkvisit, Sak.
    Consumer behavior: strategy and analysis [Текст] / Sak Onkvisit, John J. Shaw. - New York : Macmillan college publ. co., 1994. - XVIII, 637 p. : iil. - Текст англ. - Ind.: p. 625-637. - ISBN 0-02-389353-2 : 50000.00 крб
Переклад назви: Поведінка споживача
Примітки про особливості:
Дарунок Ігоря Мухина, працівника Бібліотеки Конгресу США, 1994 рік
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання
   Маркетинг--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
потребители -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- субкультура
Анотація: Consumer behavior is one of the most popular and fastest-growing areas of marketing. This text provides a systematic and comprehensive scheme to describe, explain, and analyze consumer preference.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Shaw, John J.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

5.
65.050.24я73
P47


    Peter, J. Paul.
    Consumer Behavior and Marketing Strategy [Текст] / J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2002. - XXVI, 582 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ISBN 0-07-241064-7 : 065.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Поведінка споживача і стратегія маркетингу
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Споживачі--Поведінка--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- промоушн -- реклама -- електронна комерція -- электронная коммерция -- продаж -- продажи
Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Olson, Jerry C.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

6.
339.138
Z48


    Zeithaml, Valarie A..
    Services Marketing [Текст] : integrating Customer Focus Across the Firm / Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2003. - XX, 668 p. : ill. - Ind.: p. 661-668. - ISBN 0-07-247142-5 (alk. paper) : 075.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73339
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Навчальні видання
   Споживачі--Обслуговування--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
фірми -- фирмы -- компанії -- компании -- економіка -- экономика -- обслуговування споживачів -- обслуживание потребителей -- поведінка споживачів -- поведение потребителей
Анотація: The Third Edition of Services Marketing provides a comprehensive review and analysis of services marketing issues, practice, and strategy. This revision boasts many new features, including more technology coverage throughout the text and new business-to-business applications.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Bitner, Mary Jo
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

7.


    Євсейцева, О. С.
    Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача" [] / О. С. Євсейцева, Д. С. Потєха // Економіка та держава. - 2017. - N 4. - С. 52-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Споживачі--Обслуговування--Аналіз
Кл.слова (ненормовані):
купівля товарів

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Потєха, Д. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

8.


    Євтушевська, О. В.
    Внутрішні чинники поведінки споживачів на ринку [] / О. В. Євтушевська // Інвестиціі: практика та досвід. - 2017. - N 3. - С. 42-45. - Літ. в кінці ст.
Рубрики: Торгівля--Маркетинг--Україна
   Споживачі--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

9.


    Євтушевська, О. В.
    Комерціалізація інноваційних розробок у контексті сприйняття споживачами товарів-новинок [] / О. В. Євтушевська // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 2. - С. 38-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інноваційне підприємництво
   Науково-технічний прогрес

Кл.слова (ненормовані):
товари-новинки -- інноваційні розробки -- споживачі-новатори

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.


    Іващенко, О.
    Шляхи та методи подання скарг на послуги органів місцевої влади у Великій Британії [] / О. Іващенко // Підприємництво, господарство і право. - 2011. - N 2. - С. 98-101. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Адміністративний процес--Велика Британія
Кл.слова (ненормовані):
адміністративна послуга, типологія скарг, процедура оскарження адміністративних послуг, споживачі послуг.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)