Пошуковий запит: <.>K=споживчий ринок<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20 |
>1.
| Грищенко О.М. Прогнозування комерційного підприємництва на локальному ринку/О. М. Грищенко, Ю. В. Білан // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 5.-С.95-98
|
>2.
| Гринченко Н.О. Модель розвитку споживчого ринку і оцінки його впливу на рівень життя населення/Н. О. Гринченко, Г. В. Басько, Ю. С. Алєксєєв // Економіка та держава, 2006,N N Авг..-С.59-64
|
>3.
| Фактори макроекономічної нестабільності в системі моделей економічного розвитку/[В. М. Геєць та ін.] ; за ред. М. І. Скрипниченко. - 2012
|
>4.
| Мицак О. В. Розвиток споживчого ринку як об'єкту державного регулювання/О. В. Мицак, Л. Я. Бублик // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2017,N N 18.-С.44-46
|
>5.
| Меньшиков С. М. Советская экономика: катастрофа или катарсис?/Станислав Меньшиков. - 1990
|
>6.
| Система регулювання внутрішньої торгівлі України/[І. М. Апопій та ін.] ; за ред.: В. В. Апопія, І. М. Копича. - 2012
|
>7.
| Бублик Л. Я. Сучасний стан споживчого ринку як передумова реалізації державної підтримки регулювання споживчого кредитування/Л. Я. Бублик // Економіка та держава, 2017,N N 12.-С.120-123
|
>8.
| Статистичний бюлетень/Держкомстат України, Житомир. обл. упр. статистики № 1. - 1999
|
>9.
| Статистичний бюлетень/Держкомстат України, Житомир. обл. упр. статистики. - 1999
|
>10.
| Котикова О. І. Аналіз особливостей функціонування регіонального ринку праці в умовах євроінтеграції/О. І. Котикова, І. А. Дерезюк, А. О. Семененко // Економіка та держава, 2018,N N 2.-С.36-41
|
>11.
| Чужиков А. В. Комунікаційна підтримка глобальної екологізації споживання/А. В. Чужиков, К. А. Лещенко // Економіка та держава, 2020,N N 7.-С.99-104
|
>12.
| Щербань В.М. Товарна інноваційна політика/В. М. Щербань, Л. Д. Козубенко. - 2006
|
>13.
| Папоян А. Маркетингове управління базами даних споживачів/А. Папоян // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.40-44
|
>14.
| Динаміка роздрібних цін на товари тривалого користування/Держ. ком. статистики України, Голов. упр. статистики у Житомир. обл.. - 2007
|
>15.
| Павленко А.Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика/А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, Т. О. Примак. - 2005
|
>16.
| Близнюк С. В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку/С. В. Близнюк. - 2009
|
>17.
| Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. Вип. 3 (53) ч. 1. - 2010
|
>18.
| Зозульов О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку/О. Зозульов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.49-52
|
>19.
| Яковлєв Ю. П. Економіка торгівлі/Ю. П. Яковлєв. - 2009
|
>20.
| Економіка та держава - 2006г.,N 8 (Введено оглавление)
|
|