Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Народицька ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сприймання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 109
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Мавроді, М. Х.
    Звуки [а], [е], [ж]. Конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання і формування вимови дитини [] / М. Х. Мавроді // Дитина з особливими потребами. - 2020. - N 3. - С. 8-10
Рубрики: Мовлення--Розвиток--Діти з обмеженими можливостями

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: dzop/2020/3
   Журнал

Дитина з особливими потребами [Текст]. - Х. : Основа, 2002 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 3
Зміст:
Мельніченко, О. О. Визначення мети та основних завдань уроку в інклюзивних класах / О. О. Мельніченко. - С.2-4
Лянченко, Н. Л. Повітря та його властивості : заняття з ознайомлення з навколишнім середовищем (для вихованців дитячого будинку-інтернату, молодшої групи з вадами інтелекту) / Н. Л. Лянченко. - С.5-7
Мавроді, М. Х. Звуки [а], [е], [ж]. Конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання і формування вимови дитини / М. Х. Мавроді. - С.8-10
Гінчук, Д. С. Мій клас - моя сім'я : виховна година для учнів 5-го класу зі зниженим зором / Д. С. Гінчук, Н. В. Тарасенко. - С.11-12
Перфільєва, Т. О. Практико-орієнтовані вправи для роботи над голосом : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.13-15
Перфільєва, Т. О. Робота над звуками : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.16-26
Жданова, О. Метлін Марлі / О. Жданова. - С.21
Вовк, О. А. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами методами арт-терапії / О. А. Вовк. - С.22-24
Озимківська, Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками / Р. Ф. Озимківська. - С.25-29
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Маркова, Л. Г.
    Сприймання та розрізнення на слух тексту "Дерева - обереги" [] : конспект групового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів 7-го класу / Л. Г. Маркова // Дитина з особливими потребами. - 2020. - N 8. - С. 11-12
Рубрики: Діти з обмеженими можливостями--Корекційна педагогіка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: ІЧЗ

Знайти схожі

4.
Шифр: dzop/2020/8
   Журнал

Дитина з особливими потребами [Текст]. - Х. : Основа, 2002 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 8
Зміст:
Косаренко, О. В. Нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладах освіти України / О. В. Косаренко. - С.2-4
Косаренко, О. В. Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі / О. В. Косаренко. - С.5-10
Маркова, Л. Г. Сприймання та розрізнення на слух тексту "Дерева - обереги" : конспект групового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів 7-го класу / Л. Г. Маркова. - С.11-12
Одарченко, М. М. Я люблю своє місто : конспект корекційного заняття для дітей третього року навчання з порушеннями зору / М. М. Одарченко. - С.13-15
Бібік, З. А. Осінь пахне дощами : урок української мови для дітей 4-го класу з мовленнєвими порушеннями / З. А. Бібік. - С.16-17
Заруба, Д. В. Учимося спілкуватися : виховне заняття для дітей 3 - 4-х класів із порушенням зору / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко. - С.18-19
Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку / В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька. - С.20-23
Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання / Л. С. Волкова. - С.24-31
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: ІЧЗ

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Дзьоба, О.
    Вірш як засіб сприймання нового матеріалу [] / О. Дзьоба // Початкова школа. - 2019. - N 5. - С. 34-35 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Читання --Методика викладання--Початкова школа

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: posh/2019/5
   Журнал

Початкова школа [Текст]. - К. : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2019р. N 5
Зміст:
Мацковська, Т. Імідж педагога - запорука професійного успіху : (з досвіду роботи) / Т. Мацковська. - С.1-3. - Бібліогр. в кінці ст.
Буклів, І. Фізкультурно-оздоровча та спортивно-масова робота в Самбірському педагогічному коледжі ім. І. Филипчака / І. Буклів. - С.4-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Рондяк, Л. Дорога до дитячих сердець / Л. Рондяк, Г. Гнип. - С.7-9
Тимчак, М. Позааудиторна робота як засіб формування іншомовної компетентності студентів / М. Тимчак. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Гузь, О. Актуальні шляхи удосконалення читацької компетентності учнів в умовах НУШ / О. Гузь. - С.14-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кацубо, Я. Урок літературного читання в 3 класі з елементами гуманної педагогіки Ш. О. Амонашвілі / Я. Кацубо. - С.16-19
Лютко, І. Тести для уроків літературного читання (3 - 4 класи) / І. Лютко. - С.19-21
Крюкова, О. Урок української мови, 2 клас / О. Крюкова. - С.22-24
Лаврів, Н. Квест "Мандрівка країною знань" / Н. Лаврів. - С.24-26
Стрілець, С. Вміння творити добро / С. Стрілець. - С.26-30
Мартисенко, Т. Добро, як сонце, завжди гріє : (інтегрований урок: літературне читання, християнська етика, музика, 4 клас) / Т. Мартисенко. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Дзьоба, О. Вірш як засіб сприймання нового матеріалу / О. Дзьоба. - С.34-35
Сукманова, В. Формування гуманного ставлення до природи у молодших школярів / В. Сукманова. - С.36-37
Васютіна, Т. Дидактичні можливості атласу з природознавства до курсу "Я досліджую світ" (1 - 2 класи) для навчання молодших школярів / Т. Васютіна, І. Іщук, В. Остроух. - С.38-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Ушакова, К. Ранкова зустріч "Весна у житті тварин" / К. Ушакова. - С.43-45
Федорченко, О. Фізичні вправи на уроках з основ здоров'я у 2 класі / О. Федорченко. - С.45-48
Кучеренко, Л. Розвиток емоційного інтелекту для психологічного комфорту учнів у позаурочних та позашкільних заходах / Л. Кучеренко. - С.49-50
Голибард, Є. Знання, вади і чесноти. Пиха (гординя) / Є. Голибард. - С.51-52
Карнаухова, Т. Турнір знань "Свої знання дарую мамі дорогенькій" / Т. Карнаухова. - С.53-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Красоткіна, Н. Свято української вишиванки / Н. Красоткіна. - С.55-58
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Клочек, Григорій.
    Інтертекстуальність як чинник художньої енергії літературного твору (вірш Василя Голобородька "Кривий танець") [] / Григорій Клочек // Слово і час. - 2019. - N 1. - С. 12-24. - Літ.: с. 24 . - ISSN 0236-1477
Рубрики: Літературознавство українське, 20 - 21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
теорія літературного твору -- рецептивна поетика -- психологія художнього сприймання -- українське літературознавство

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Голобородько, Василь Іванович (письменник ; 1945)

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.98:316.454.52
Е69


    Еріксон, Томас.
    В оточенні ідіотів, або Як зрозуміти тих, кого неможливо зрозуміти [] = Surrounded by idiots how to understandt those who cannot be understood / Томас Еріксон ; [пер. з англ. В. Махоніна ; худож.-оформлювач М. С. Мендор]. - Харків : Фоліо, 2019. - 251, [5] с. : рис., табл. - ISBN 978-966-03-8307-4 : 150.00 грн
УДК
ББК 88.492
Рубрики: Спілкування--Науково-популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- поведінка людини -- типи поведінки -- моделі поведінки -- темперамент -- сприймання -- соціальні комунікації -- біхевіоризм -- стрес -- детектор брехні -- адаптація
Анотація: Розглянуто різні типи темпераментів та моделей поведінки людей, їх комунікативні особливості та адаптацію в суспільстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Махоніна, В. \пер.\; Мендор, М. С. \худож.\
Примірників всього: 4
ІЧЗ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1)
Свободны: ІЧЗ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

9.


    Кобильченко, В.
    Зорове сприймання та його порушення в дитячому віці [] / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - N 4. - С. 46-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з порушенням зору

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: odnv/2019/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : наук., навч., інформ. журнал. - К. : Пед. преса, 2014 - . - ISSN 23122781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 4
Зміст:
Адамюк, Н. Освітній перекладач жестової мови: кадрове забезпечення комунікативних потреб жестомовних здобувачів освіти / Н. Адамюк. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевцов, А. Психологічний механізм соціальної адаптації молоді з обмеженнями життєдіяльності / А. Шевцов, І. Чухрій. - С.15-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Литовченко, С. Діяльність ІРЦ у системі підтримки дітей з особливими освітніми потребами: актуальні питання / С. Литовченко. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярмола, Н. Компетентнісний підхід до соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу / Н. Ярмола. - С.37-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кобильченко, В. Зорове сприймання та його порушення в дитячому віці / В. Кобильченко. - С.46-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Костенко, Т. Психодіагностичні методики для дітей із порушеннями зору: адаптація та модифікація / Т. Костенко. - С.60-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Чебатарьова, О. Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ / О. Чебатарьова. - С.68-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)