Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стимулирование сбыта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Гаркавенко С.С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2007
2.

Маркетинговий менеджмент/Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт.. - 2008
3.

Дурович А. П. Маркетинг гостиниц и ресторанов/А. П. Дурович. - 2006
4.

Балабанова Л. В. Управління збутовою політикою/Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - 2011
5.

Божкова В. В. Реклама та стимулювання збуту/В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - 2010
6.

Холловей Дж. К. Туристический маркетинг/Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 2008
7.

Пирогова Т. Ивент-маркетинг как инструмент бренд-коммуникаций (классика жанра от Red Bull)/Т. Пирогова // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 5.-С.60-65
8.

Ромат Е. В. Реклама. История. Теория. Практика/Е. В. Ромат. - 2002
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)