Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стратегии маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(076)/О-75
Автор(и) : Котлер, Филип, Армстронг , Гари, Сондерс, Джон, Вонг, Вероника
Назва : Основы маркетинга : пер. с англ. . -2-е европ. изд.
Паралельн. назви :Principles of marketing
Вихідні дані : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2002
Кільк.характеристики :944 с.: рис., табл.
Примітки : Предм. указ.: с. 936-943
ISBN, Ціна 5-8459-0088-3: 32.12 грн
УДК : 339.138(076)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління-- Ринок --США
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управление--этика маркетинга--етика маркетинга--стратегическое планирование маркетинга--стратегічне планування маркетинга--маркетинговая среда--маркетингове середовище--глобальный рынок--глобальний ринок--покупательское поведение--поведінка покупця--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--сегментирование--сегментування--выбор целевых рынков--вибір цільових ринків--позиционирование--позиціювання--конкурентные преимущества--конкурентні переваги--стратегии маркетинга--стратегії маркетингу--маркетинг услуг--маркетинг послуг--ценообразование--ціноутворення--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--управление сбытом--управління збутом--управление каналами распределения--управління каналами розподілу
Анотація: Истинный смысл философии и практики маркетинга, навыки, которые помогут адаптироваться в компании в которых они работают, к потребностям рынка.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б61
Автор(и) : Біловодська, Олена Анатоліївна
Назва : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2010
Кільк.характеристики :332, [4] с.: граф., табл.
Примітки : Глосарій: с. 323-329. - Л-ра: с. 330-332. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Ціна 978-966-346-657-6: 72.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Мененджмент-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингового менеджменту, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності промислового підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П81
Автор(и) : Вачевський М. В., Мадзігон В. М., Прокопенко І. Ф., Левченко Г. Є.
Назва : Промисловий маркетинг. Формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів : підручник для студ. вищ. навч. закладів
Вихідні дані : К.: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :486 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 459-463. - Дод.: с. 464-479. - Предм. покажч.: с. 480
ISBN, Ціна 978-966-351-264-8: 90.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Промисловий маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретичні та практичні основи промислового маркетингу.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)