Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стратегічний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71(075.8)/М 27
Автор(и) : Дубовик О.В., Бойко С.М., Вознюк М.А., Гірченко Т.Д.
Назва : Маркетинг у банку : навч. посібник . -2-ге вид., стер.
Вихідні дані : К.: Алерта, 2007
Кільк.характеристики :276 с.: рис., табл.
ISBN, Ціна 978-966-8533-59-4: 037.00 грн
УДК : 336.71(075.8)
ББК : 65.262.10я73
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Актуальні питання банківського маркетингу, особливості банківських продуктів та маркетингові технології, які їх враховують. Вміщено тестові та практичні завдання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М 27
Автор(и) :
Назва : Маркетинг для магістрів = Marketing : в 2 т./ за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. Т. 2
Вихідні дані : К.: Нац. акад. управління, 2007 - 2007
Кільк.характеристики :544 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-8406-19-5: 034.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71(075.8)/Н11
Автор(и) : Нікітін, Андрій Валерійович, Бортніков Г.П., Федорченко А.В.
Назва : Маркетинг у банку : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: КНЕУ, 2006
Кільк.характеристики :432 с
ISBN, Ціна 966-574-909-9: 86.50 грн
УДК : 336.71(075.8)
ББК : 65.262.1я73
Предметні рубрики: Банки-- Маркетинг
Анотація: Теоретичні основи, методологія досліджень та практичні завдання з банківського маркетингу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М 26
Назва : Маркетинг для магістрів
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2008
Кільк.характеристики :928 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Алф. покажч.: с. 907-927
ISBN, Ціна 978-966-680-367-5: 100.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні й методичні засади фахових дисціплін, які входять до навчальної програми підготовки фахівців з маркетингу освітньо-кваліфікаційних рівнів "спеціаліст" і "магістр".
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Б 69
Автор(и) : Близнюк, Станіслав Васильович
Назва : Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку : [наук. видання] . -2-ге вид., випр. і допов.
Вихідні дані : К.: Політехніка, 2009
Кільк.характеристики :400 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 373-379
ISBN, Ціна 966-622-122-5: 55.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна
Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П31
Автор(и) : Петруня, Юрій Євгенович
Назва : Маркетинг : навч. посібник . -2-ге вид., переробл. і допов.
Вихідні дані : К.: Знання, 2010
Кільк.характеристики :351 с.: граф., табл.
Серія: "Вища освіта XXI століття"
Примітки : Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351
ISBN, Ціна 978-966-346-671-2: 58.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71(477)(075.8/Р69-796292
Автор(и) : Романенко, Лариса Федорівна
Назва : Банківський маркетинг : підручник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2004
Кільк.характеристики :344 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Примітки : Л-ра: с. 331-343
ISBN, Ціна 966-8365-56-9: 27.50, 33.00, грн
УДК : 336.71(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)262.10я73
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг послуг--маркетинг услуг--банківський продукт--банковский продукт--стратегічний маркетинг --стратегический маркетинг--комунікаційна політика банку--комуникационная политика банка--контроль маркетингу--контроль маркетинга--аудиторський контроль--аудиторский контроль
Анотація: Методологія банкіського маркетингу, класифікація банківських продуктів, особливості проведення маркетингових дослідженьв банківській сфері, стратегії розвитку комерційного банку та контролю маркетингової діяльності.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна, Балабанова, Ірина Василівна
Назва : Стратегічний маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Кільк.характеристики :631, [1] с.: граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Бібліогр.: с. 606-611. - Предм. покажч.: с. 612-624. - Ім. покажч.: с. 625-626
ISBN, Ціна 978-611-01-0387-9: 117.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Стратегічний менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: Зміст підручника "Стратегічний маркетинг" складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині визначено сутність роль і завдання стратегічного маркетингу. У другій частині опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу.У третій частині охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Костинець В. В., Костинець Ю. В.
Назва : Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 12. - С. 199-205. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/12). - ISSN 19936788
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Туризм --Україна
Території-- Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг територій--маркетинг территорий--туристичний регіон--туристический регион--альтернативна стратегія--альтернативная стратегия--стратегічний маркетинг--стратегический маркетинг--брендинг
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.18+658.7(075./М27-078025
Автор(и) : Смерічевська С. В., Жаболенко М. В., Чернишева С. В.
Назва : Маркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішення : навч. посіб. у схемах і табл.
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2018
Кільк.характеристики :546, [6] с.: рис., табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ.: с. 516-528. - Ім. покажч.: с. 529-546
ISBN, Ціна 978-617-574-085-9: 300.00 грн
УДК : 339.18+658.7(075.8)
ББК : 65.291.3 + 65.40
Предметні рубрики: Маркетинг-- Прийняття рішень теорія-- Стратегії
Логістика-- Поставки-- Управління
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етапи розвитку маркетингу--маркетинг відносин--стратегічний маркетинг--альтернативи маркетингових стратегій--еволюція логістики--функціональні області логістики--стратегічна спрямованість логістики--логістичні системи--управління ланцюгами поставок--логістичне обслуговування--ризики поставок
Анотація: Процеси інтеграції маркетингу та логістики в умовах розвинених ринкових відносин, забезпечення ефективної взаємодії двох управлінських концепцій.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.5(075.8)/М73
Автор(и) : Мних, Микола Володимирович
Назва : Організація маркетингової політики на підприємстві : посіб. для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Знання України, 2004
Кільк.характеристики :262, [2] с.: рис., табл.
Колективи : Академія муніципального управління
Примітки : Дод.: с. 150-175. - Літ.: с. 176-177. - Слов.: с. 178-262
ISBN, Ціна 966-316-016-0: 12.00 грн
УДК : 658.5(075.8)
ББК : 65.290-80я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність підприємства--стратегічний маркетинг--цінова стратегія--директивний маркетинг--сегментація ринку--вивчення ринку--маркетингове планування--реклама--паблік-рілейшнз
Анотація: Суть основних понять маркетингу, маркетингова політика, маркетингова діяльность підприємств.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)