Пошуковий запит: <.>K=сурдопедагогіка<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Мавроді М. Х. Індивідуальне заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання учнів початкової школи/М. Х. Мавроді // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 10.-С.15-17
|
>2.
| Іващенко В. В. Тестування як засіб перевірки слухового розвитку дітей з порушенням слуху/В. В. Іващенко // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2018,N N 1.-С.25-31,N № 2.-С.28-31
|
>3.
| Іващенко В. В. Тестування як засіб перевірки слухового розвитку дітей з порушенням слуху/В. В. Іващенко // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2018,N N 2.-С.28-31
|
>4.
| Досінчук О. В. Особливості розвитку діалогічного мовлення дітей з вадами слуху/О. В. Досінчук, С. М. Тищенко // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 5.-С.11-16
|
>5.
| Машковська О. С. Особливості виховання незрячих дітей/О. С. Машковська // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 5.-С.17-22
|
>6.
| Перфільєва Т. О. Особливості опанування лексичного змісту текстів математичних задач та арифметичних операцій дітьми з вадами слуху/Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 10.-С.2-7
|
>7.
| Гудзенко Н. Формування вимови в глухих дітей/Н. Гудзенко // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2018,N N 5(трав.).-С.25-29
|
>8.
| Адамюк Н. Освітній перекладач жестової мови: кадрове забезпечення комунікативних потреб жестомовних здобувачів освіти/Н. Адамюк // Особлива дитина: навчання і виховання. -К.:Пед. преса, 2019,N N 4.-С.7-14
|
>9.
| Неповинних Г. С. Рекомендації щодо роботи з учнями, які мають вади слуху/Г. С. Неповинних, Н. В. Тарасенко // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2020,N N 5.-С.18
|
>10.
| Дериведмідь В. М. На город/В. М. Дериведмідь // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2020,N N 12.-С.16-18
|
>11.
| Губко О. І. Перегляд повоєнних договорів у 20-х рр. ХХ ст. Вашингтонська конференція/О. І. Губко // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2018,N N 8.-С.13-17
|
>12.
| Дробот О. Лінгводидактичні аспекти навчання української жестової мови/О. Дробот, А. Замша // Особлива дитина: навчання і виховання. -К.:Пед. преса, 2018,N N 3.-С.37-44
|
>13.
| Мінько І. Традиції та інновації у сурдопедагогіці/І. Мінько // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2019,N N 9.-С.4-8
|
>14.
| Лубеннікова С. Індивідуальний підхід при проведенні занять з розвитку слухового сприймання/С. Лубеннікова, Н. Горіна, Л. Лящук // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 5(трав.).-С.16-18
|
>15.
| Ряболус Н. Дидактичні вправи до уроків корекції вад розвитку слабозорих учнів у 1-му класі/Н. Ряболус // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 5(трав.).-С.34-48
|
>16.
| Максименко Л. Про мову жестів і не тільки.../Л. Максименко // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 4(квіт.).-С.22-24
|
>17.
| Якщо дитина погано чує/[Зінкевич В. П. [та ін.] ; ред. рада: Т. Шаповал [та ін.]. - 2010
|
>18.
| Hearing Impairment and Language Disorders. - 1994
|
>19.
| Заяц Н. В. Розвиток творчих здібностей дітей з вадами слуху/Н. В. Заяц // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2010,N N 6.-С.63-67
|
>20.
| Дудко Л. Свято мови в системі корекційної роботи школи/Л. Дудко // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 9(верес.).-С.14-19
|
|
|