Пошуковий запит: <.>K=сурдопедагогіка<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Якщо дитина погано чує/[Зінкевич В. П. [та ін.] ; ред. рада: Т. Шаповал [та ін.]. - 2010
|
>2.
| Hearing Impairment and Language Disorders. - 1994
|
>3.
| Заяц Н. В. Розвиток творчих здібностей дітей з вадами слуху/Н. В. Заяц // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2010,N N 6.-С.63-67
|
>4.
| Лубеннікова С. Індивідуальний підхід при проведенні занять з розвитку слухового сприймання/С. Лубеннікова, Н. Горіна, Л. Лящук // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 5(трав.).-С.16-18
|
>5.
| Ряболус Н. Дидактичні вправи до уроків корекції вад розвитку слабозорих учнів у 1-му класі/Н. Ряболус // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 5(трав.).-С.34-48
|
>6.
| Максименко Л. Про мову жестів і не тільки.../Л. Максименко // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 4(квіт.).-С.22-24
|
>7.
| Дудко Л. Свято мови в системі корекційної роботи школи/Л. Дудко // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2013,N N 9(верес.).-С.14-19
|
>8.
| Зайцева Г. Л. Дактилология. Жестовая речь/Г. Л. Зайцева. - 1991
|
>9.
| Луценко Л. "Стіна нерозуміння" для людини з вадами слуху - проблема всього суспільства/Л. Луценко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.23
|
>10.
| Коморна В. Основне питання інклюзії - врегулювання нормативно-правової бази/В. Коморна // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.26
|
>11.
| Трібушіна С. Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії/С. Трібушіна // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 12.-С.48-51
|
>12.
| Задворнова О. М. Обстеження мовлення дитини в разі порушень слуху/О. М. Задворнова // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 4.-С.20-23
|
>13.
| Марков А. Ю. Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприйняття та формування вимови/А. Ю. Марков // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 3.-С.16-17
|
>14.
| Досінчук О. В. Особливості розвитку діалогічного мовлення дітей з вадами слуху/О. В. Досінчук, С. М. Тищенко // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 5.-С.11-16
|
>15.
| Машковська О. С. Особливості виховання незрячих дітей/О. С. Машковська // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 5.-С.17-22
|
>16.
| Перфільєва Т. О. Особливості опанування лексичного змісту текстів математичних задач та арифметичних операцій дітьми з вадами слуху/Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 10.-С.2-7
|
>17.
| Мавроді М. Х. Індивідуальне заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання учнів початкової школи/М. Х. Мавроді // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 10.-С.15-17
|
>18.
| Іващенко В. В. Тестування як засіб перевірки слухового розвитку дітей з порушенням слуху/В. В. Іващенко // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2018,N N 1.-С.25-31,N № 2.-С.28-31
|
>19.
| Іващенко В. В. Тестування як засіб перевірки слухового розвитку дітей з порушенням слуху/В. В. Іващенко // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2018,N N 2.-С.28-31
|
>20.
| Гудзенко Н. Формування вимови в глухих дітей/Н. Гудзенко // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2018,N N 5(трав.).-С.25-29
|
|
|