Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=теорії маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Парсяк В.Н. Маркетинг: від теорії до практики/В. Н. Парсяк. - 2007
2.

Парсяк В. Н. Маркетингові дослідження/В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - 2004
3.

Маркетинг: бакалаврський курс/за заг. ред. С. М. Ілляшенка. - 2009
4.

Парсяк В. Н. Маркетинговые исследования/В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - 2000
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)