Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=типы экологического маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:502.13](0/З-63-936542
Автор(и) : Зіновчук, Наталія Василівна, Ращенко, Анастасія Вікторівна
Назва : Екологічний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Житомир: ЖДПУ ім. І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :188, [2] с.: рис., табл., фот. кольор.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський національний агроекологічний університет
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Літ.: с.142-150. - Дод.: с.151
ISBN, Ціна 978-966-485-197-5: 35.00 грн
УДК : 339.138:502.13](075.8)*М
ББК : 65.28я73
Предметні рубрики: Екологічний маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): місцеві видання--местные издания--екологічні потреби--экологические потребности--типи екологічного маркетингу--типы экологического маркетинга--маркетингове середовище--маркетинговая среда--екологічні товари--экологические товары--еко-продукти--эко-продукты--споживачі екологічних товарів--потребители єкологических товаров--ціноутворення--ценообразование--комунікаційна система--комуникационная система
Анотація: Основні аспекти концепції екологічного маркетингу, зокрема його сутність та роль, ринок екологічних товарів, особливості поведінки споживачів екологічно безпечної продуції. Основні інструменти екологічного маркетингу, а саме: товар і товарна політика, цінова політика, особливості збуту продукції та комунікаційна система.
Примірники :КР(1)
Вільні : КР(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)