Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=товарная политика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.


   
    Как грамотно продвигать компанию в соцсетях: шпаргалка для маркетолога. Компания STYLUS. UA [] // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 6. - С. 32--33 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг
   Соціальні мережі--Електронні технології

Кл.слова (ненормовані):
товарная политика -- социальные сети -- электронные технологии -- эффективные методы продвижения товара -- ефективні методи просування товару -- Facebook -- Instagram -- Telegram -- YouTube

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Коронкевич, Марта.
    Два или три слова, которые сразят клиента [] / М. Коронкевич // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 2(берез.-квіт.). - С. 20-25 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Товарна політика--Брендинг--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
стратегии позиционирования -- товарная политика -- глобальная система позиционирования -- глобальна система позиціонування -- информация о бренде -- інформація про бренд

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

3.
338.3
Я74


    Яркіна, Наталя Миколаівна.
    Економіка підприємства [] : навч. посібник / Н. М. Яркіна ; Керч. держ. морський технол. ун-т. - К. : Ліра, 2015. - 496[2] с. : табл. - Авт. зазн. на звороті тит. арк. - Предм. покажч.: с. 481-489. - Л-ра: с. 490-496. - ISBN 978-966-2609-44-8 : 170.00 грн
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Підприємства--Економіка--Управління--Організація--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
теорії підприємств -- теории предприятий -- організаційно-правові форми -- организационно-правовые формы -- середовище господарювання підприємств -- среда хозяйствования предприятий -- структура підприємств -- структура предприятия -- управління підприємством -- управление предприятием -- ринок -- рынок -- товарна політика -- товарная политика -- планування діяльності підприємств -- планирование деятельности предприятия -- персонал підприємства -- персонал предприятия -- трудова діяльність працівників -- трудовая деятельность рабочих -- капітал підприємства -- капитал предприятия -- інвестиції -- инвестиции -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- техніко-технологічна база -- технико-технологическая база -- організація виробництва -- организация производства -- якість продукції -- качество продукции -- витрати підприємств -- затраты предприятий -- фінансово-економічні результати -- финансово-экономические результаты -- розвиток підприємства -- развитие предприятия -- економічна безпека -- экономическая безопасность
Анотація: Теорії підприємств і їх різновиди як об'єктів господарювання, підприємство розглянуте як складна виробнича і соціально-економічна система у взаємозв'язку всіх його елементів і процесів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Керченський державний морський технологічний університет
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
339.9(075.8)
Ч49


    Черномаз, Петро Олексійович.
    Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
УДК
ББК 65.5я73 + 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

5.
338.48(477)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Планування туристичної діяльності [] : підручник / М. П. Мальська, О. Ю. Бордун ; М-во освіти і науки України, Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Знання, 2010. - 312 с. : табл., рис. + 1 ел. опт. диск (CD-ROM). - Дод.: с. 268-300. - Л-ра: с. 301-310. - ISBN 978-966-346-783-2 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433
Рубрики: Туристична індустрія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
туристичні підприємства -- туристические предприятия -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- туристичні установи -- туристические учреждения -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- товарна політика -- товарная политика -- фінансовий план -- финансовый план
Анотація: Теоретичні знання і методологічна основа здійснення технічного, економічного та бізнес-планування на туристичних підприємствах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бордун, Ореста Юріївна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівській національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
О-75


    Оснач, Ольга Федорівна.
    Промисловий маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 364 с. : табл. - Л-ра: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 86.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- концепції промислового маркетингу -- концепции промышленного маркетинга -- моделі стратегічних рішень -- модели стратегических рещений -- промислові ринки -- промышленные рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая инфомация -- маркетингова інформація -- галузева конкуренція -- отраслевая конкуренция -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- ринкова конюнктура -- рыночная кон'юнктура -- прогнозирование сбыта -- прогнозування збуту -- ризик -- риски -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- попит -- спрос -- місткість ринку -- емкость рынка -- закупівлі -- закупки -- товарна політика -- товарная политика -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- канали розподілу -- каналы распредиления -- збутові запаси -- сбытовые запасы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые комуникации
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пилипчук, В. П.; Коваленко, Л. П.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
658.8(075.8)
П81


   
    Промисловий маркетинг. Формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів [] : підручник для студ. вищ. навч. закладів / М. В. Вачевський [та ін.] ; за ред. М. В. Вачевського. - К. : Кондор, 2009. - 486 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 459-463. - Дод.: с. 464-479. - Предм. покажч.: с. 480. - ISBN 978-966-351-264-8 : 90.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегії маркетингу -- стратегии маркетинга -- принципи промислового маркетингу -- принципы промышленного маркетинга -- товарна політика -- товарная политика -- маркетинг паливно-енергетичної промисловості -- маркетинг топливо-энергетической промышленности -- маркетинг хлібопекарського виробництва -- маркетинг хлебопекарского производства -- маркетинг швейної галузі -- маркетинг швейной отрасли -- виробнича структура швейного підприємства -- производственная структура швейного предприятия -- історія бетону -- история бетона -- маркетинг лісової галузі -- маткетинг лесной отрасли -- маркетинг якості -- маркетинг качества -- історія металургії -- история металлургии -- производственные фонды -- виробничі фонди -- стратегия управления предприятием -- стратегія управління підприємством -- виробнича структура -- производственная структура -- нормування праці -- нормирование труда -- рекреаційна індустрія -- рекреационная индустрия -- карпатський регіон -- карпатский регион -- податкова система України -- налоговая система Украины -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность
Анотація: Викладено теоретичні та практичні основи промислового маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вачевський, М. В.; Мадзігон, В. М.; Прокопенко, І. Ф.; Левченко, Г. Є.; Вачевський, М. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

8.
339.138(075.8)
П80


    Прокопенко, Ольга Володимирівна.
    Поведінка споживачів [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 176 с. : табл. - Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175. - ISBN 978-966-364-653-4 : 47.00 грн, 28.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економічний обмін -- экономический обмен -- аналіз поведінки споживачів -- анализ поведения потребителей -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- товарні марки -- товарные марки -- збутова політика -- сбытовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- реакція споживачів -- реакция потребителей -- товарна політика -- товарная политика -- вивчення поведінки споживачів -- изучение поведения потребителей -- організаційні сполживачі -- организационные потребители -- індивідуальний споживач -- индивидуальный потребитель
Анотація: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Троян, М. Ю.
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

9.
336.71(477)(075.8)
Ж 86


    Жуков, Святослав Августович.
    Маркетинг в банку [] : опорний конспект: навч. посібник / Жуков Святослав Августович. - К. : Кондор, 2008. - 180, [1] с. : табл. - Бібліогр.: 179-180 с. - ISBN 978-966-351-153-5 : 27.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)262.10я73
Рубрики: Банки--Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
банківська система України -- банковская система Украины -- Национальний банк Украины -- Національний банк України -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- товарна політика -- товарная политика -- банківські операції -- банковские операции -- цінова політика банку -- ценовая политика банка -- збутова політика -- политика сбыта -- комуникационная политика банка -- комунікаційна політика банку -- реклама у банку -- контроль маркетингу в банку -- контроль маркетинга в банке -- депозитний ринок -- депозитный рынок -- платіжний баланс -- платежный баланс -- банковский менеджмент -- банківський менеджмент
Анотація: Основні засади маркетингової діяльності в банках.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
658.8(075.8)
К66


    Корж, Марина Володимирівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / М. В. Корж. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 344 с. : табл., граф. - Основні терміни і поняття: с. 313-332. - Л-ра: с. 333-343. - ISBN 978-966-364-760-9 : 070.20 грн, 80.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
задачі підприємства -- задания предприятия -- сучасна концепція маркетингу -- современная концепция маркетинга -- суб'єкти маркетингу -- субекты маркетинга -- маркетингові цілі -- маркетинговые цели -- принципи класифікації маркетингу -- принципы классификации маркетинга -- системи маркетингу -- системы маркетинга -- маркетингова служба підприємства -- маркетинговая служба предприятия -- сегментування ринку збуту -- сегментация рынка сбыта -- економічний простір підприємства -- экономическое пространство предприятия -- економічна ситуація -- экономическая ситуация -- класифікація товару -- классификация товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- товарна політика -- товарная политика -- марочна політика -- марочная политика -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- бренд -- ціноутворення -- ценообразование -- конкуренти -- рекламна кампанія -- рекламная кампания
Анотація: Основні питання маркетингу та проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)