Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=товарная политика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.
658(075.8)
Г85


    Гринев, Вадим Федорович.
    Товарно-инновационная политика предприятия [] : учеб. пособие / В. Ф. Гринев ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - Киев : МАУП, 2004. - 160 с. : рис., табл. - Лит.: с. 155-156. - ISBN 966-608-302-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29я73
Рубрики: Підприємства--Інноваційна політика--Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
предприятия -- инновационная политика -- товарная политика -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные системы маркетинга инноваций -- міжнародні системи маркетингу інновацій -- управляющий по инновационному маркетингу -- управляючий з інноваційного маркетингу -- диверсификация новых товаров -- диверсифікація нових товарів -- разработка новых товаров -- розробка нових товарів -- качество продукции -- якість продукції -- "петля качества" -- "петля якості" -- риск выведения нового товара -- ризик виведення нового товару -- фирменный стиль -- фірмовий стиль -- дизайн товара -- упаковка нового товара -- пакування нового товару -- сбыт новых товаров -- збут нових товарів
Анотація: Изложены методологические основы управления товарно-инновационной политикой предприятия.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Межрегиональная академия управления персоналом
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
П81


   
    Промисловий маркетинг. Формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів [] : підручник для студ. вищ. навч. закладів / М. В. Вачевський [та ін.] ; за ред. М. В. Вачевського. - К. : Кондор, 2009. - 486 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 459-463. - Дод.: с. 464-479. - Предм. покажч.: с. 480. - ISBN 978-966-351-264-8 : 90.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегії маркетингу -- стратегии маркетинга -- принципи промислового маркетингу -- принципы промышленного маркетинга -- товарна політика -- товарная политика -- маркетинг паливно-енергетичної промисловості -- маркетинг топливо-энергетической промышленности -- маркетинг хлібопекарського виробництва -- маркетинг хлебопекарского производства -- маркетинг швейної галузі -- маркетинг швейной отрасли -- виробнича структура швейного підприємства -- производственная структура швейного предприятия -- історія бетону -- история бетона -- маркетинг лісової галузі -- маткетинг лесной отрасли -- маркетинг якості -- маркетинг качества -- історія металургії -- история металлургии -- производственные фонды -- виробничі фонди -- стратегия управления предприятием -- стратегія управління підприємством -- виробнича структура -- производственная структура -- нормування праці -- нормирование труда -- рекреаційна індустрія -- рекреационная индустрия -- карпатський регіон -- карпатский регион -- податкова система України -- налоговая система Украины -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность
Анотація: Викладено теоретичні та практичні основи промислового маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вачевський, М. В.; Мадзігон, В. М.; Прокопенко, І. Ф.; Левченко, Г. Є.; Вачевський, М. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

3.
339.138(075.8)
В 22


    Вачевський, М. В.
    Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики [] : навч. посібник / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний, О. М. Вачевський. - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 256 с. : рис., табл. - Реком. покажч.: с. 196-201. - ISBN 966-8568-18-4 : 018.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
промисловий ринок -- промышленный рынок -- товарна політика -- товарная политика -- ціноутворення -- ценообразование -- фінансовий маркетинг послуг -- финансовый маркетинг услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- некомерційні організації -- некомерческие организации -- ємність та сегментація ринку -- емность и сигментация рынка -- рекреаційна індустрія -- рекреационная индустрия -- туризм Карпатського регіону -- туризм Карпатского региога -- маркетингова культура -- етика маркетингу -- этика маркетинга
Анотація: Викладено теоретичні і практичні основи промислового маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Скотний, В.Г.; Вачевський, О.М.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
658.8(075.8)
О-75


    Оснач, Ольга Федорівна.
    Промисловий маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 364 с. : табл. - Л-ра: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 86.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- концепції промислового маркетингу -- концепции промышленного маркетинга -- моделі стратегічних рішень -- модели стратегических рещений -- промислові ринки -- промышленные рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая инфомация -- маркетингова інформація -- галузева конкуренція -- отраслевая конкуренция -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- ринкова конюнктура -- рыночная кон'юнктура -- прогнозирование сбыта -- прогнозування збуту -- ризик -- риски -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- попит -- спрос -- місткість ринку -- емкость рынка -- закупівлі -- закупки -- товарна політика -- товарная политика -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- канали розподілу -- каналы распредиления -- збутові запаси -- сбытовые запасы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые комуникации
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пилипчук, В. П.; Коваленко, Л. П.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
339.138(075.8)
П80


    Прокопенко, Ольга Володимирівна.
    Поведінка споживачів [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 176 с. : табл. - Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175. - ISBN 978-966-364-653-4 : 47.00 грн, 28.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економічний обмін -- экономический обмен -- аналіз поведінки споживачів -- анализ поведения потребителей -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- товарні марки -- товарные марки -- збутова політика -- сбытовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- реакція споживачів -- реакция потребителей -- товарна політика -- товарная политика -- вивчення поведінки споживачів -- изучение поведения потребителей -- організаційні сполживачі -- организационные потребители -- індивідуальний споживач -- индивидуальный потребитель
Анотація: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Троян, М. Ю.
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

6.
338.48(477)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Планування туристичної діяльності [] : підручник / М. П. Мальська, О. Ю. Бордун ; М-во освіти і науки України, Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Знання, 2010. - 312 с. : табл., рис. + 1 ел. опт. диск (CD-ROM). - Дод.: с. 268-300. - Л-ра: с. 301-310. - ISBN 978-966-346-783-2 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433
Рубрики: Туристична індустрія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
туристичні підприємства -- туристические предприятия -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- туристичні установи -- туристические учреждения -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- товарна політика -- товарная политика -- фінансовий план -- финансовый план
Анотація: Теоретичні знання і методологічна основа здійснення технічного, економічного та бізнес-планування на туристичних підприємствах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бордун, Ореста Юріївна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівській національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
658.8(075.8)
З-53


    Земляков, Ігор Семенович.
    Основи маркетингу [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України , Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 22.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Рижий, Ігор Борисович; Савич, Василь Іванович; Міністерство освіти і науки України; Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

8.
658.8(075.8)
М26


   
    Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник / М. І. Белявцев [та ін.] ; за ред. М. І. Белявцева, В. Н. Воробйова. - К. : ЦУЛ, 2006. - 407 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 401-407. - ISBN 966-364-218-1 : 34.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове управління -- маркетинговое управление -- інформаційні системи -- информационные системы -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- упаравління фірмою -- управление фирмой -- ділова етика -- диловой этикет -- товарна політика -- товарная политика -- управління ринком -- управление рынком -- процес продажу -- процесс продажи -- маркетингова діяльнівсть -- маркетинговая деятельность -- маркетинговий аудит -- маркетинговий аудит
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингового управління, його сутність, етапи становлення і розвитку, а також місце його у системі економічних наук.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Белявцев, М. І.; Воробйов , В. М.; Ніколайчук, В. Є.; Леонова, Г. Д.; Белявцев, М. І. \ред.\; Воробйов, В. Н. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
658.8(477)(075)
Б 20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна ; М-во освіти і науки України, Донецьк. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Школа маркетингового менеджменту. - К. : Професіонал, 2006. - 336 с. : табл. - Бібліогр.: с. 288-298. - Покажч.: с. 299-307. - Дод.: с. 308-330. - ISBN 9660370-022-Х : 32.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2я73
Рубрики: Підприємства--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товарні ресурси -- товарные ресурсы -- споживач -- потребитель -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- товарний аудит -- товарный аудит -- товарна політика -- товарная политика
Анотація: Розглядається маркетингова товарна політика підприємств, методологія її дослідження та управління товарною політикою на основі маркетингу в сучасних умовах України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бриндіна, Олена Анатоліївна; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського; Школа маркетингового менеджменту
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

10.
339.138(075.8)
І-49


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингова товарна політика [] : підручник / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. книга, 2005. - 234 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232. - ISBN 966-680-228-7 : 27.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- ціна товару -- цена товара -- якість продукції -- качество продукции -- конкурентоспроможність товару -- конкурентоспособность товара -- імідж товару -- имидж товара -- товарний ринок -- товарный рынок -- класифікація ринків -- классификация рынков -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- ринкові механізми -- рыночные механизмы -- ринковий попит -- рыночный спрос -- сегмент ринку -- сегмент рынка -- цільовий ринок товарів -- целевой рынок товаров -- товарна політика -- товарная политика -- розробка нового товару -- разработка нового товара -- товарні марки -- товарные марки -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- бренд -- брендінг -- брендинг
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)