Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=товарная политика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/Г85
Автор(и) : Гринев, Вадим Федорович
Назва : Товарно-инновационная политика предприятия : учеб. пособие
Вихідні дані : Киев: МАУП, 2004
Кільк.характеристики :160 с.: рис., табл.
Колективи : Межрегиональная академия управления персоналом
Примітки : Лит.: с. 155-156
ISBN, Ціна 966-608-302-7: 18.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)29я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Інноваційна політика-- Товарна політика
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): предприятия--инновационная политика--товарная политика--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--международные системы маркетинга инноваций--міжнародні системи маркетингу інновацій--управляющий по инновационному маркетингу--управляючий з інноваційного маркетингу--диверсификация новых товаров--диверсифікація нових товарів--разработка новых товаров--розробка нових товарів--качество продукции--якість продукції--"петля качества"--"петля якості"--риск выведения нового товара--ризик виведення нового товару--фирменный стиль--фірмовий стиль--дизайн товара--упаковка нового товара--пакування нового товару--сбыт новых товаров--збут нових товарів
Анотація: Изложены методологические основы управления товарно-инновационной политикой предприятия.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П81
Автор(и) : Вачевський М. В., Мадзігон В. М., Прокопенко І. Ф., Левченко Г. Є.
Назва : Промисловий маркетинг. Формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів : підручник для студ. вищ. навч. закладів
Вихідні дані : К.: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :486 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 459-463. - Дод.: с. 464-479. - Предм. покажч.: с. 480
ISBN, Ціна 978-966-351-264-8: 90.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Промисловий маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретичні та практичні основи промислового маркетингу.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/В 22
Автор(и) : Вачевський М.В., Скотний В.Г., Вачевський О.М.
Назва : Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2004
Кільк.характеристики :256 с.: рис., табл.
Примітки : Реком. покажч.: с. 196-201
ISBN, Ціна 966-8568-18-4: 018.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Промисловий маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретичні і практичні основи промислового маркетингу.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/О-75
Автор(и) : Оснач, Ольга Федорівна, Пилипчук В. П., Коваленко Л. П.
Назва : Промисловий маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2009
Кільк.характеристики :364 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 359-361
ISBN, Ціна 978-966-364-842-2: 86.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/П80
Автор(и) : Прокопенко, Ольга Володимирівна, Троян М. Ю.
Назва : Поведінка споживачів : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2008
Кільк.характеристики :176 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175
ISBN, Ціна 978-966-364-653-4: 47.00, 28.00, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.42-2я73
Предметні рубрики: Споживачі-- Поведінка
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(477)/М21
Автор(и) : Мальська, Марта Пилипівна, Бордун, Ореста Юріївна
Назва : Планування туристичної діяльності : підручник
Вихідні дані : К.: Знання, 2010
Кільк.характеристики :312 с.: табл., рис. + 1 ел. опт. диск (CD-ROM)
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Львівській національний університет імені Івана Франка
Примітки : Дод.: с. 268-300. - Л-ра: с. 301-310
ISBN, Ціна 978-966-346-783-2: 60.00 грн
УДК : 338.48(477)
ББК : 65.9(4УКР)433
Предметні рубрики: Туристична індустрія
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні знання і методологічна основа здійснення технічного, економічного та бізнес-планування на туристичних підприємствах.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З-53
Автор(и) : Земляков, Ігор Семенович, Рижий, Ігор Борисович, Савич, Василь Іванович
Назва : Основи маркетингу : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2004
Кільк.характеристики :352 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"
Примітки : Л-ра: с. 351-352
ISBN, Ціна 966-8365-50-X: 22.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товарна політика--товарная политика--реклама--конкуренція--конкуренция--цінова політика--ценовая политика--маркетингова політика--маркетинговая политика--види маркетингу--виды маркетинга--система маркетингу--система маркетинга--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.
Примірники : всього : ФОНД(2), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(2), ВВ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М26
Автор(и) : Белявцев М. І., Воробйов В. М., Ніколайчук В. Є., Леонова Г. Д.
Назва : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник
Вихідні дані : К.: ЦУЛ, 2006
Кільк.характеристики :407 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 401-407
ISBN, Ціна 966-364-218-1: 34.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингового управління, його сутність, етапи становлення і розвитку, а також місце його у системі економічних наук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(477)(075)/Б 20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Бриндіна, Олена Анатоліївна
Назва : Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Професіонал, 2006
Кільк.характеристики :336 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Бібліогр.: с. 288-298. - Покажч.: с. 299-307. - Дод.: с. 308-330
ISBN, Ціна 9660370-022-Х: 32.00 грн
УДК : 658.8(477)(075)
ББК : 65.9(4УКР)290-2я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядається маркетингова товарна політика підприємств, методологія її дослідження та управління товарною політикою на основі маркетингу в сучасних умовах України.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/І-49
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович
Назва : Маркетингова товарна політика : підручник
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2005
Кільк.характеристики :234 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232
ISBN, Ціна 966-680-228-7: 27.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікація товарів--классификация товаров--товарний асортимент--товарный ассортимент--ціна товару--цена товара--якість продукції--качество продукции--конкурентоспроможність товару--конкурентоспособность товара--імідж товару--имидж товара--товарний ринок--товарный рынок--класифікація ринків--классификация рынков--інфраструктура товарного ринку--инфраструктура товарного рынка--ринкові механізми--рыночные механизмы--ринковий попит--рыночный спрос--сегмент ринку--сегмент рынка--цільовий ринок товарів--целевой рынок товаров--товарна політика--товарная политика--розробка нового товару--разработка нового товара--товарні марки--товарные марки--фірмовий стиль--фирменный стиль--бренд--брендінг--брендинг
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)