Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=товарная политика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-21 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Г 20
Автор(и) : Гаркавенко С.С.
Назва : Маркетинг : підручник . -5-е вид., допов.
Вихідні дані : К.: Лібра, 2007
Кільк.характеристики :718 с.: рис.
Примітки : Бібліогр.: с. 710-717
ISBN, Ціна 978-966-7035-89-1: 078.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М 27
Автор(и) :
Назва : Маркетинг для магістрів = Marketing : в 2 т./ за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. Т. 1
Вихідні дані : К.: Нац. акад. управління, 2007 - 2007
Кільк.характеристики :604 с
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-8406-18-8: 036.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.5(477)(075.8)/Д44
Автор(и) : Дідківський, Микола Іванович
Назва : Зовнішньоекономічна діяльність підприємства : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2006
Кільк.характеристики :462 с
Серія: Вища освіта XXI століття
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Глосарій: с. 440-462
ISBN, Ціна 966-346-076-8: 051.00, 069.00, 40.00, грн
УДК : 339.5(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)298я73
Предметні рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність
Міжнародний маркетинг-- Зовнішні ринки
Географіч. рубрики:
Анотація: Механізм організації та здійснення зовнішньоекономічної діяльності підприємств України.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1), ВВ(2)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1), ВВ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.012.2(075.8)/К 95
Автор(и) : Кучеренко В.Р., Карпов В.А., Маркітан О.С.
Назва : Бізнес-планування фірми
Вихідні дані : К.: Знання, 2006
Кільк.характеристики :432 с
Примітки : Бібліогр.: с.422-423
ISBN, Ціна 966-346-086-5: 042.00, 046.00, грн
УДК : 658.012.2(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Бізнес-плани
Проектний аналіз
Географіч. рубрики:
Анотація: Найважливіші питання теорії й практики бізнес-планування підприємств.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075)/П-18
Автор(и) : Парсяк, Володимир Никифорович
Назва : Маркетинг: від теорії до практики : навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад.
Вихідні дані : К.: Наукова думка, 2007
Кільк.характеристики :256 с
Примітки : Дод.: с. 207-250. -Л-ра.: с.251-252
ISBN, Ціна 978-966-00-0611-9: 21.60 грн
УДК : 339.138(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Головні теоретичні положення та основні прикладні методики маркетингу.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/В 22
Автор(и) : Вачевський М.В., Скотний В.Г., Вачевський О.М.
Назва : Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2004
Кільк.характеристики :256 с.: рис., табл.
Примітки : Реком. покажч.: с. 196-201
ISBN, Ціна 966-8568-18-4: 018.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Промисловий маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретичні і практичні основи промислового маркетингу.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/К66
Автор(и) : Корж, Марина Володимирівна
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2008
Кільк.характеристики :344 с.: табл., граф.
Примітки : Основні терміни і поняття: с. 313-332. - Л-ра: с. 333-343
ISBN, Ціна 978-966-364-760-9: 070.20, 80.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні питання маркетингу та проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/О-75
Автор(и) : Оснач, Ольга Федорівна, Пилипчук В. П., Коваленко Л. П.
Назва : Промисловий маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2009
Кільк.характеристики :364 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 359-361
ISBN, Ціна 978-966-364-842-2: 86.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71(477)(075.8/Ж 86-803266
Автор(и) : Жуков, Святослав Августович
Назва : Маркетинг в банку : опорний конспект: навч. посібник
Вихідні дані : К.: Кондор, 2008
Кільк.характеристики :180, [1] с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: 179-180 с.
ISBN, Ціна 978-966-351-153-5: 27.00 грн
УДК : 336.71(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)262.10я73
Предметні рубрики: Банки-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні засади маркетингової діяльності в банках.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П81
Автор(и) : Вачевський М. В., Мадзігон В. М., Прокопенко І. Ф., Левченко Г. Є.
Назва : Промисловий маркетинг. Формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів : підручник для студ. вищ. навч. закладів
Вихідні дані : К.: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :486 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 459-463. - Дод.: с. 464-479. - Предм. покажч.: с. 480
ISBN, Ціна 978-966-351-264-8: 90.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Промисловий маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретичні та практичні основи промислового маркетингу.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.9(075.8)/Ч49
Автор(и) : Черномаз, Петро Олексійович
Назва : Міжнародний маркетинг : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.]
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2010
Кільк.характеристики :272 с.: граф., табл.
Серія: Альма-матер
Примітки : Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270
ISBN, Ціна 978-966-8226-91-5: 41.80, 43.70, 69.00, грн
УДК : 339.9(075.8) + 658.8(075.8)
ББК : 65.5я73 + 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.
Примірники : всього : ФОНД(2), ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(2), ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/П80
Автор(и) : Прокопенко, Ольга Володимирівна, Троян М. Ю.
Назва : Поведінка споживачів : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2008
Кільк.характеристики :176 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175
ISBN, Ціна 978-966-364-653-4: 47.00, 28.00, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.42-2я73
Предметні рубрики: Споживачі-- Поведінка
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М26
Автор(и) : Белявцев М. І., Воробйов В. М., Ніколайчук В. Є., Леонова Г. Д.
Назва : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник
Вихідні дані : К.: ЦУЛ, 2006
Кільк.характеристики :407 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 401-407
ISBN, Ціна 966-364-218-1: 34.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингового управління, його сутність, етапи становлення і розвитку, а також місце його у системі економічних наук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(477)/М21
Автор(и) : Мальська, Марта Пилипівна, Бордун, Ореста Юріївна
Назва : Планування туристичної діяльності : підручник
Вихідні дані : К.: Знання, 2010
Кільк.характеристики :312 с.: табл., рис. + 1 ел. опт. диск (CD-ROM)
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Львівській національний університет імені Івана Франка
Примітки : Дод.: с. 268-300. - Л-ра: с. 301-310
ISBN, Ціна 978-966-346-783-2: 60.00 грн
УДК : 338.48(477)
ББК : 65.9(4УКР)433
Предметні рубрики: Туристична індустрія
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні знання і методологічна основа здійснення технічного, економічного та бізнес-планування на туристичних підприємствах.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(477)(075)/Б 20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Бриндіна, Олена Анатоліївна
Назва : Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Професіонал, 2006
Кільк.характеристики :336 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Бібліогр.: с. 288-298. - Покажч.: с. 299-307. - Дод.: с. 308-330
ISBN, Ціна 9660370-022-Х: 32.00 грн
УДК : 658.8(477)(075)
ББК : 65.9(4УКР)290-2я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядається маркетингова товарна політика підприємств, методологія її дослідження та управління товарною політикою на основі маркетингу в сучасних умовах України.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/І-49
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович
Назва : Маркетингова товарна політика : підручник
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2005
Кільк.характеристики :234 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232
ISBN, Ціна 966-680-228-7: 27.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікація товарів--классификация товаров--товарний асортимент--товарный ассортимент--ціна товару--цена товара--якість продукції--качество продукции--конкурентоспроможність товару--конкурентоспособность товара--імідж товару--имидж товара--товарний ринок--товарный рынок--класифікація ринків--классификация рынков--інфраструктура товарного ринку--инфраструктура товарного рынка--ринкові механізми--рыночные механизмы--ринковий попит--рыночный спрос--сегмент ринку--сегмент рынка--цільовий ринок товарів--целевой рынок товаров--товарна політика--товарная политика--розробка нового товару--разработка нового товара--товарні марки--товарные марки--фірмовий стиль--фирменный стиль--бренд--брендінг--брендинг
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З-53
Автор(и) : Земляков, Ігор Семенович, Рижий, Ігор Борисович, Савич, Василь Іванович
Назва : Основи маркетингу : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2004
Кільк.характеристики :352 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"
Примітки : Л-ра: с. 351-352
ISBN, Ціна 966-8365-50-X: 22.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товарна політика--товарная политика--реклама--конкуренція--конкуренция--цінова політика--ценовая политика--маркетингова політика--маркетинговая политика--види маркетингу--виды маркетинга--система маркетингу--система маркетинга--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.
Примірники : всього : ФОНД(2), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(2), ВВ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.3/Я74
Автор(и) : Яркіна, Наталя Миколаівна
Назва : Економіка підприємства : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Ліра, 2015
Кільк.характеристики :496[2] с.: табл.
Колективи : Керченський державний морський технологічний університет
Примітки : Предм. покажч.: с. 481-489. - Л-ра: с. 490-496. - Авт. зазн. на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 978-966-2609-44-8: 170.00 грн
УДК : 338.3
ББК : 65.291
Предметні рубрики: Підприємства-- Економіка-- Управління-- Організація
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорії підприємств--теории предприятий--організаційно-правові форми--организационно-правовые формы--середовище господарювання підприємств--среда хозяйствования предприятий--структура підприємств--структура предприятия--управління підприємством--управление предприятием--ринок--рынок--товарна політика--товарная политика--планування діяльності підприємств--планирование деятельности предприятия--персонал підприємства--персонал предприятия--трудова діяльність працівників--трудовая деятельность рабочих--капітал підприємства--капитал предприятия--інвестиції--инвестиции--інноваційна діяльність--инновационная деятельность--техніко-технологічна база--технико-технологическая база--організація виробництва--организация производства--якість продукції--качество продукции--витрати підприємств--затраты предприятий--фінансово-економічні результати--финансово-экономические результаты--розвиток підприємства--развитие предприятия--економічна безпека--экономическая безопасность
Анотація: Теорії підприємств і їх різновиди як об'єктів господарювання, підприємство розглянуте як складна виробнича і соціально-економічна система у взаємозв'язку всіх його елементів і процесів.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/Г85
Автор(и) : Гринев, Вадим Федорович
Назва : Товарно-инновационная политика предприятия : учеб. пособие
Вихідні дані : Киев: МАУП, 2004
Кільк.характеристики :160 с.: рис., табл.
Колективи : Межрегиональная академия управления персоналом
Примітки : Лит.: с. 155-156
ISBN, Ціна 966-608-302-7: 18.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)29я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Інноваційна політика-- Товарна політика
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): предприятия--инновационная политика--товарная политика--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--международные системы маркетинга инноваций--міжнародні системи маркетингу інновацій--управляющий по инновационному маркетингу--управляючий з інноваційного маркетингу--диверсификация новых товаров--диверсифікація нових товарів--разработка новых товаров--розробка нових товарів--качество продукции--якість продукції--"петля качества"--"петля якості"--риск выведения нового товара--ризик виведення нового товару--фирменный стиль--фірмовий стиль--дизайн товара--упаковка нового товара--пакування нового товару--сбыт новых товаров--збут нових товарів
Анотація: Изложены методологические основы управления товарно-инновационной политикой предприятия.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Как грамотно продвигать компанию в соцсетях: шпаргалка для маркетолога. Компания STYLUS. UA
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2020. - N 6. - С. 32--33: рис. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2020/6). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Соціальні мережі-- Електронні технології
Знайти схожі

 1-20    21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)