Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=товарная политика предприятия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.658(075.8)/М 27
Автор(и) : Крикавський, Євген, Дейнега, Інна, Дейнега, Олександр, Патора, Роман
Назва : Маркетингова товарна політика : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] . -2-ге вид.
Вихідні дані : Л.: Львівська політехніка, 2008
Кільк.характеристики :273, [3] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний Університет "Львівська політехніка"
Примітки : Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 196-271. - Л-ра: с. 272-273
ISBN, Ціна 978-966-553-722-9: 82.00 грн
УДК : 338.658(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Товарна політика
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні засади функціонування товарних ринків, розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до товарів підприємства.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Б83
Автор(и) : Бородкіна, Наталія Олександрівна, Бачинська О. М.
Назва : Маркетинг : навчально-метод. посіб.
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2005
Кільк.характеристики :191 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
Ціна : 10.50 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.
Примірники : всього : ФОНД(2), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(2), ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658/П 19
Автор(и) : Пасічник В. Г., Акіліна О. В.
Назва : Виробничий маркетинг : навч.-метод. комплекс для студ. екон. спец. усіх форм навчання
Вихідні дані : К.: ЦУЛ, 2005
Кільк.характеристики :112 с
Колективи : Інститут муніципального менеджменту та бізнесу
Примітки : Бібліогр.: с. 106-107
ISBN, Ціна 966-364-080-4: 13.20 грн
УДК : 658 + 339.138(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)290-2я73
Предметні рубрики: Виробничий маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Навчально-методичний комплекс містить навчальну і робочу програми, методичні матеріали для самостійної роботи і самоконтролю знань студентів денної і заочної форм навчання.
Примірники : всього : ЧЗ(2), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(2), ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.012.4(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна, Балабанова, Ірина Василівна
Назва : Маркетинг підприємства : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Кільк.характеристики :611, [1] с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611
ISBN, Ціна 978-611-01-0337-4: 108.00 грн
УДК : 658.012.4(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг підприємства--маркетинг предприятия--товарна політика підприємства--товарная политика предприятия--цінова політика--ценовая политика--маркетингова логістика--маркетинговая логистика--розподіл та збут у маркетингу--распределение и сбыт в маркетинге--комунікаційна політика--коммуникационная политика--персонал маркетинга--персонал маркетингу--міжнародний маркетинг--международный маркетинг--контроль у маркетингу--контроль у маркетингу
Анотація: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/К21
Автор(и) : Кардаш, Віктор Якович
Назва : Маркетингова товарна політика : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 1997
Кільк.характеристики :156 с.: рис., табл.
Колективи : Київський національний економічний університет
Примітки : Л-ра: с. 152
ISBN, Ціна 966-574-105-5: 11.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікація товарів--классификация товаров--класифікація послуг--классификация услуг--номенклатура продукції--номенклатура продукции--ціна товару--цена товара--методи ціноутворення--методы ценообразования--якість продукції--качество продукции--рейтинг товару--міжнародні критерії конкурентоспроможності товару--международные критерии конкурентоспособсти товара--імідж товару--имидж товара--ринок товарів--рынок товаров--ринок послуг--рынок услуг--сегментування ринку--сегментирование рынка--товарна політика підприємства--товарная политика предприятия--диверсифікація товарної політики--диверсификация товарной политики--управління продуктом--управление продуктом--життєвий цикл товару--жизненный цикл товара--зрілість товару--зрелость товара--планування нової продукції--планирование новой продукции--товарні марки--товарные марки--штрихове кодування--штриховое кодирование
Анотація: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.658(075.8)/М27
Автор(и) : Крикавський, Євген Васильович, Дейнега, Інна Олександрівна, Дейнега, Олександр Вікторович, Патора, Роман
Назва : Маркетингова товарна політика : підручник . -3-тє вид., допов. і переробл.
Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2012
Кільк.характеристики :357, [3] с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Слов.: с. 214-236. - Дод.: с. 237-351. - Л-ра: с. 352-354. - Предм. покажч.: с. 355-357. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-607-261-4: 50.00 грн
УДК : 338.658(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів тощо.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.09/О-75
Автор(и) : Власова, Виктория Михайловна, Волков, Дмитрий Леонидович, Кулаков, Сергей Александрович, Романов А. В.
Назва : Основы предпринимательской деятельности : эконом. теория, маркетинг, финанс. менеджмент
Вихідні дані : Москва: Финансы и статистика, 1995
Кільк.характеристики :496 с.: рис.
Примітки : Лит.: с. 482-489. - Авт. зазначено на звороті тит арк.
ISBN, Ціна 5-279-01229-7: 1020.00 крб
ББК : 65.09
Предметні рубрики: Підприємництво-- Теорія-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): предпринимательство--экономический выбор--економічний вибір--собстенность и предпринимательство--власність і підприємництво--товар--спрос и предложение--попит і пропозиція--рыночное равновесие--ринкова рівновага--монополия--монополія--чистая конкуренция--чиста конкуренція--издержки производства--витрати виробництва--поведение фирмы--поведінка фірми--маркетинг и предприятие--маркетинг і підприємство--матрица потребностей--матриця потреб--товарная политика предприятия--товарна політика підприємства--виды конкуренции--види конкуренції--ценовая политика предприятия--цінова політика підприємства--реклама товара--личная продажа--особистісний продаж--стимулирование сбыты--стимулювання збуту--стратегическое планирование--стратегічне планування--лизинг и факторинг--лізинг і факторинг--ценные бумаги--цінні папери
Анотація: Авторы книги в популярной форме раскрывают начинающим бизнесменам пути использования основ экономической теории на практике.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)