Пошуковий запит: <.>K=товарна політика<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Кучеренко В.Р. Бізнес-планування фірми/В. Р. Кучеренко, В. А. Карпов, О. С. Маркітан. - 2006
|
>2.
| Яркіна Н. М. Економіка підприємства/Н. М. Яркіна. - 2015
|
>3.
| Дідківський М. І. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства/М. І. Дідківський. - 2006
|
>4.
| Шендерівська Л. П. Комплекс маркетингу сучасного видавництва/Л. П. Шендерівська, М. В. Ужвій // Економіка та держава, 2018,N N 1.-С.61-61
|
>5.
| Міжнародний маркетинг/В. Л. Корінєв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Кулішова. - 2011
|
>6.
| Черномаз П. О. Міжнародний маркетинг/П. О. Черномаз. - 2010
|
>7.
| Гаркавенко С. С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2002
|
>8.
| Корж М.В. Маркетинг/М. В. Корж. - 2008
|
>9.
| Гаркавенко С.С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2007
|
>10.
| Жуков С. А. Маркетинг в банку/Жуков Святослав Августович. - 2008
|
>11.
| Маркетинг для магістрів. Т. 1
|
>12.
| Маркетинг міжнародного туризму/[Я. С. Ларіна [та ін.] ; за ред. Я. С. Ларіної]. - 2018
|
>13.
| Маркетинг промислового підприємства/[А. І. Яковлєв та ін.] ; за ред.: А. І. Яковлєва, М. І. Ларки. - 2019
|
>14.
| Нікітін А. В. Маркетинг у банку/А. В. Нікітін, Г. П. Бортніков, А. В. Федорченко; за ред. А.В. Нікітіна. - 2006
|
>15.
| Парсяк В.Н. Маркетинг: від теорії до практики/В. Н. Парсяк. - 2007
|
>16.
| Ілляшенко С. М. Маркетингова товарна політика/С. М. Ілляшенко. - 2005
|
>17.
| Балабанова Л. В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств/Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна. - 2006
|
>18.
| Маркетинговий менеджмент/М. І. Белявцев [та ін.] ; за ред. М. І. Белявцева, В. Н. Воробйова. - 2006
|
>19.
| Земляков І. С. Основи маркетингу/І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич. - 2004
|
>20.
| Рожко Н. Я. Особливості концепції маркетингу і логістики у функціонуванні суб'єктів ринку овочів та фруктів/Н. Я. Рожко // Економіка та держава, 2020,N N 4.-С.141-145
|
|
|