Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торговая марка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М27
Автор(и) : Котлер, Філіп, Келлер, Кевін Лейн
Назва : Маркетинговий менеджмент : [підручник] . -Перше укр. адапт. вид.
Паралельн. назви :Marketing management
Вихідні дані : К.: Хімджест, 2008
Кільк.характеристики :720 с.: рис., табл., фото. кольор.
Примітки : Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717
ISBN, Ціна 978-966-8537-56-1: 187.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 347.211(075.8)/Ф79
Автор(и) : Фордзюн, Юрій Іванович, Кабацій, Василь Миколайович
Назва : Основи інтелектуальної власності : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Кондор, 2012
Кільк.характеристики :206, [2] с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Мукачівський державний університет
Примітки : Л-ра: с. 187-189. - Глосарій: с. 190-195. - Тести: с. 196-203
ISBN, Ціна 978-966-2781-02-1: 75.00 грн
УДК : 347.211(075.8)
ББК : 67.9(4УКР)304.15я73
Предметні рубрики: Інтелектуальна власність
Географіч. рубрики:
Анотація: Система правової охорони інтелектуальної власності та захист комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 347(477(094.5))/Н34
Автор(и) : Забарський В. В., Богатир В. В., Очкольда М. Г., Василик В. В.
Назва : Науково-практичний коментар Цивільного кодексу України
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Кільк.характеристики :1024, [3] с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в підрядковій прим. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 978-611-01-0373-2: 261.00 грн
УДК : 347(477(094.5))
ББК : 67.9(4УКР)304-3
Предметні рубрики: Цивільний кодекс-- Тлумачення --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учасники цивільних відносин--участники гражданских отношений--акти цивільного законодавства--акты гражданского законодательства--звичай--обычай--аналогія--аналогия--міжнародні договори--международные договоры--захист цивільних прав та інтересів--защита гражданских прав и интересов--самозахист цивільних прав--самозащита гражданских прав--відшкодування майнової шкоди--возмещения имущественного ущерба--відшкодування моральної шкоди--возмещение морального вреда--поняття фізичної особи--понятие физического лица--цивільна дієздатність--гражданская дееспособность--завдання опіки та піклування--задачи опеки и попечительства--юридична особа--юридическое лицо--об'єкти цивільних прав--объекты гражданских прав--нерухомі та рухомі речі--недвижимые и движимые вещи--інформація--информация--форма довіреності--форма доверенности--позовна давність--исковая давность--право власності--право собственности--спільна власність--совместная собственность--житло--жилье--речове право--имущественное право--землекористувачі--землепользователи--суміжні права--смежные права--торгівельна марка--торговая марка--зобов'язання--обязательства--треті особи--третьи лица--форми договору--формы договора--страхування--страхование--спадкування--наследование
Анотація: У коментарі подано постатейний аналіз положень Цивільного кодексу України з урахуванням останніх змін і доповнень.
Примірники : всього : БГ(1), ЧЗ(1)
Вільні : БГ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.1(477)/П30
Автор(и) : Петрович, Йосиф Михайлович, Кривешко, Ольга Володимирівна, Ступак, Ірина Олексіївна
Назва : Стратегічне управління конкурентоспроможністю промислового підприємства : монографія
Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2012
Кільк.характеристики :226, [2] с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Л-ра: с. 220-225. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Ціна 978-617-607-360-4: 56.00 грн
УДК : 338.1(477)
ББК : 65.9(4УКР)290-2
Предметні рубрики: Промислові підприємства-- Стратегічне управління --Україна
Промислові підприємства-- Конкуренція (екон.)
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): категорії конкурентоспроможності--категории конкурентоспособности--маркетингові переваги підприємства--маркетинговые преимущества предприятия--забезпечення конкурентоспроможності підприємства--обеспечение конкурентоспособности--управління конкурентоспроможністю--управление конкурентоспособностью--оцінка конкурентоспроможності--оценка конкурентоспособности--конкурентні стратегії--конкурентные стратегии--формування конкурентних стратегій--формирование конкурентных стратегий--планування конкурентної поведінки--планирование конкурентного поведения--інноваційна діяльність--инновационная деятельность--торгова марка--торговая марка
Анотація: Теоретичні та методичні питання конкурентоспроможності як важливого інструментарію управління підприємством у динамічних умовах ринкового господарювання.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фролова Л. В., Наторіна А. О.
Назва : Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 2. - С. 469-474. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/2). - ISSN 19936788
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг
Торгові марки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова товарна стратегія--маркетинговая товарная стратегия--споживчі властивості товару--потребительские свойства товара--торговельна марка--торговая марка
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Бренд - это более, чем реклама или маркетинг
Місце публікування : Швейное Дело и Мода: всеукр. рекл.-информ. журнал. - Х.: Меркулова Н. В., 2017. - N 9. - С. 7: рис. (Шифр shdi/2017/9)
Предметні рубрики: Швейне виробництво-- Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торговая марка--торгова марка--бренды одежды--бренди одягу
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.334.3/Б28
Автор(и) : Батра, Раджив, Майерс, Джон Дж., Аакер, Дэвид А.
Назва : Рекламный менеджмент : пер. с англ. . -5-е изд.
Паралельн. назви :Advertising Management
Вихідні дані : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2000
Кільк.характеристики :784 с.: рис., табл.
Примітки : Предм. указ.: с. 766-773
ISBN, Ціна 5-8459-0018-2: 40.85 грн
УДК : 005.334.3
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Комунікаційний менеджмент-- Реклама-- Управлінські рішення
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): коммуникационный менеджмент--управленческие решения--планирование рекламы--планування реклами--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--постановка целей рекламы--постановка цілей реклами--сегментация--сегментація--позиционирование--позиціонування--стратегия сообщения--стратегія повідомлення--отношение потребителя--відношення споживача--трансформирующая реклама--трансформуюча реклама--торговая марка--торгова марка--тактики сообщений--тактики повідомлень--рациональный творческий подход--раціональний творчий підхід--тестирование--тестування--оценка рекламных объявлений--оцінка рекламних об'яв--реализация рекламы--реалізація реклами--стратегия рекламы--стратегія реклами--тактика рекламы--тактика реклами--регулирование рекламной деятельности--регулювання рекламної діяльності--глобальный маркетинг--глобальний маркетинг
Анотація: Аспекты управления современной рекламы: результаты исследований и теоретические выводы, некоторые фундаментальные принципы маркетинга и его взаимосвязь с рекламой.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)