Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торгова реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.127/Т46
Автор(и) : Тихоновский, Владимир Григорьевич
Назва : Торговая реклама и основы декорирования : учеб. для средних проф.-техн. училищ . -Изд. 3-е, перераб. и доп.
Вихідні дані : М.: Высш. шк., 1987
Кільк.характеристики :159 с.: ил.
Примітки : Библиогр.: с. 156-158
Ціна : 0.30 р.
УДК : 659.127 + 7.05
ББК : 65.9(2)421 + 85.127
Предметні рубрики: Торгова реклама --СРСР, 20 ст.
Географіч. рубрики:
Анотація: Раскрываются задачи, функции и роль торговой рекламы.
Примірники : всього : МИСТ(1), ВВ(1), АБ(1)
Вільні : МИСТ(1), ВВ(1), АБ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.1(075.8)/Б20
Автор(и) : Балджи, Марина Дмитрівна, Допіра, Ірина Анатоліївна, Однолько, Вікторія Олександрівна
Назва : Економіка та організація торгівлі : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2017
Кільк.характеристики :365, [3] с.: рис.
Примітки : Глосарій: с. 360-363. - Літ.: с. 364-365
ISBN, Ціна 978-617-7458-43-1: 270.00 грн
УДК : 339.1(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметні рубрики: Торгівля-- Економіка-- Організація
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функції торгівлі--внутрішня торгівля--організаційні форми торгівлі--державне регулювання торгівлі--роздрібна торгівля--структура торгівельних підприємств--оптові посередники--організаційна культура торгівлі--ринкова торгівля--оптові посередники--структура торгівлі--форми продажу товарів--товаропостачання роздрібної торгівлі--перевезення товарів--тарне господарство--транспортно-експедиційні операції--позамагазинні форми продажу товарів--торговельне обслуговування покупців--торгова реклама--організація праці в торгівлі
Анотація: Особливості організації і технології торгових процесів та їх вплив на ефективність комерційної діяльності суб'єктів ринкових відносин.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)