Пошуковий запит: <.>K=торговельна марка<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Дідківська Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі/Л. Дідківська // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 2.-С.30-35
|
>2.
| Бородкіна Н. О. Маркетинг/Н. О. Бородкіна ; [за ред. Г. В. Осовської]. - 2007
|
>3.
| Фордзюн Ю. І. Основи інтелектуальної власності/ Ю. І. Фордзюн, В. М. Кабацій. - 2012
|
>4.
| Фролова Л. В. Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії/Л. В. Фролова, А. О. Наторіна // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 2.-С.469-474
|
>5.
| Рассомахіна О. А. Положення міжнародних договорів щодо підстав для відмови у наданні правової охорони описовим позначенням/О. А. Рассомахіна // Часопис Київського університету права. -К.:Київський ун-т права НАН України, 2017,N N 1.-С.243-248
|
>6.
| Дахно І. Про нові об'єкти інтелектуальної власності/І. Дахно // Інтелектуальна власність в Україні. -Київ:Аспект-2003, 2020,N N 8.-С.60-62
|
|