Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торговый маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Ш 66
Автор(и) : Шканова О. М.
Назва : Маркетинг послуг
Вихідні дані : К.: Кондор, 2003
Кільк.характеристики :304 с
Примітки : Бібліогр.: с.298-299 . Дод.: с.266-290. Термін. слов.: 291-297
ISBN, Ціна 966-7982-23-8: 039.60 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні поняття маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, вибір підприємством маркетингових стратегій.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М27
Автор(и) : Буднікевич І., Баранник О., Кифак О., Нємцева І.
Назва : Маркетинг у галузях і сферах діяльності : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2013
Кільк.характеристики :535, [1] с.: табл., рис.
Примітки : Л-ра в кінці розд. - Предм. покажч.: с. 529-535
ISBN, Ціна 978-617-673-192-4: 103.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Маркетинг --
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торговельний маркетинг--торговый маркетинг--маркетинг народних ремесел--маркетинг народных ремесел--банківський маркетинг--банковский маркетинг--маркетинг у туризмі--маркетинг в туризме--маркетинг індустрії гостинності--маркетинг индустрии гостеприимства--муніципальний маркетинг--муниципальный маркетинг--сегментування ринку--сегментирование рынка--маркетинг
Анотація: У навчальному посібнику представлено теоретичний та практичний матеріал стосовно особливостей використання методів та інструментів маркетингу в окремих галузях, сферах діяльності: торгівлі ,туризмі, індустрії гостинності, банківській сфері, народних художніх промислах, муніципальному управлінні.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)