Пошуковий запит: <.>K=туристичний маркетинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Шканова О. М. Маркетинг послуг/О. М. Шканова. - 2003
|
>2.
| Маркетинг туризму. Ч. 1. - 2006
|
>3.
| Мальська М.П. Туристичний бізнес: теорія та практика/Марта Мальська, Володимир Худо. - 2007
|
>4.
| Маркетинг соціальних послуг/під ред. В. Г. Воронкової. - 2008
|
>5.
| Шканова О. М. Маркетинг послуг/О. М. Шканова. - 2008
|
>6.
| Мальська М. П. Планування туристичної діяльності/М. П. Мальська, О. Ю. Бордун. - 2010
|
>7.
| Смирнов І. Г. Маркетинг сталого туризму/І. Г. Смирнов, О. О. Любіцева. - 2019
|
>8.
| Горб К. М. Краєзнавчі ресурси туризму: сутність, складові, групи та блоки/К. М. Горб, М. В. Корнєєв, З. В. Бойко // Агросвіт. -К.:ДКС Центр, 2019,N N 6.-С.15-19
|
>9.
| "Шале Грааль": новий формат відпочинку в Трускавці // Украинский туризм. -Київ:Зеркало мира, 2018,N N 5.-С.32-33
|
|