Пошуковий запит: <.>K=туристичний продукт<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Євтушенко О. В. Аналіз психологічного впливу реклами на споживачів туристичного продукту/О. В. Євтушенко // Економіка та держава, 2015,N N 9.-С.55-59
|
>2.
| Момонт Т. В. Методика та організація бухгалтерського обліку в умовах диверсифікації діяльності суб'єктів туристичної індустрії/Т. В. Момонт ; наук. кер. І. В. Саух. - 2016
|
>3.
| Туроперейтинг/ за заг. ред. В. Я. Брича [та ін.]. - 2015
|
>4.
| Економіка туризму/М. П. Мальська [та ін.]. - 2016
|
>5.
| Коткова Т. М. Туризмознавство/Т. М. Коткова, О. Ю. Козловський. - 2013
|
>6.
| Березін О. В. Ціноутворення в туристичному бізнесі/О. В. Березін, Ю. В. Карпенко. - 2015
|
>7.
| Овандер Н. Л. Інновації туристичних технологій/Н. Л. Овандер ; за заг. ред.: І. Г. Грабара, Ю. С. Цал-Цалка. - 2006
|
>8.
| Височан О. С. Розвиток теорії та методології обліку у суб'єктів туристичної діяльності/Височан Олег Степанович ; [наук. конс. Петрук О. М.]. - 2015
|
>9.
| Лютак О. М. Тенденції сучасної транснаціоналізації туристичної індустрії в умовах глобалізації/О. М. Лютак // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 10.-С.8-16
|
>10.
| Михайліченко Г. Планування інвентивного портфеля туристичної дестинації у посткарантинний період/Г. Михайліченко, С. Кравцов, Ю. Забалдіна // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2020,N N 2.-С.36-47
|
|
|