Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристичний продукт<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.


    Яровий, В. Ф.
    Стан та перспективи розвитку підприємств і дестинацій галузі туризму Південного регіону [] / В. Ф. Яровий // Економіка та держава. - 2017. - N 11. - С. 25-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Туристична індустрія--Розвиток--Південна Україна
Кл.слова (ненормовані):
туристичні підприємства -- туристичний продукт -- маркетингові дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

2.


    Юрченко, Ю. Ю.
    Механізм адаптації закордонного досвіду туристичної діяльності в економіку України [] / Ю. Ю. Юрченко // Економіка та держава. - 2016. - N 12. - С. 13-18. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Туристична індустрія--Західний досвід--Україна
Кл.слова (ненормовані):
туризм -- туристичний продукт -- туристический продукт

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

3.
338.48(477+100)(075)*М
Ш33


    Шваб, Людмила Іллівна.
    Міжнародні стандарти туристичних послуг [] : навч. посібник / Л. І. Шваб, М. М. Костриця ; за ред.: І. Г. Грабара, Ю. С. Цал-Цалко ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2007. - 196 с. : рис., табл. - Слов. турист. термінів: с. 139-149. - Літ.: с. 150-153. - Дод.: с. 154-196. - 45.50 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туристичні послуги--Міжнародні стандарти--Україна--Навчальні видання
   Туризм--Державне регулювання--Україна--Навчальні видання

   Туризм--Послуги--Сертифікація--Навчальні видання

   Туристичні послуги--Сертифікація--Україна--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- сертифікація туристичного продукту -- сертификация туристического продукта -- ліцензування туристичної діяльності -- лицензирование туристической деятельности -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- туристичний продукт -- туристический продукт
Анотація: [Аналіз сучасного стану та тенденцій міжнародного ринку туристичних послуг, міжнародного співробітництва України та Європейського Союзу в туристичній сфері].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Костриця, Микола Миколайович; Грабар, І. Г. \ред.\; Цал-Цалко, Ю. С. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічий університет
Примірників всього: 2
ФОНД (1), КР (1)
Свободны: ФОНД (1), КР (1)
Знайти схожі

4.
338.48:339.138(075.8)
Х72


    Холловей, Дж. Кристофер.
    Туристический маркетинг [] = Marketing for Tourism / Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 4-е изд. - К. : Знання, 2008. - 575, [1] с. : рис., табл., фото. - Библиогр.: с. 559-562. - Алф. указ.: с. 563-575. - ISBN 978-966-346-507-4 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туристична діяльність--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
основы маркетинга -- основи маркетингу -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристический продукт -- туристичний продукт -- ценовая политика -- цінова політика -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама туристического продукта -- реклама туристичного продукту -- рекламный проспект -- рекламний проспект -- общественные коммуникации -- громадські комунікації -- управление маркетингом -- управління маркетингом -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- туроператоры -- туроператори -- индустрия туризма -- індустрія туризму
Анотація: Книга знакомит читателя с основами теории маркетинга и эффективными методиками его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путишествий.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кожевникова, А. А. \пер.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
338.48(477)
Т88


   
    Туроперейтинг [] : навч. посіб. / за заг. ред. В. Я. Брича [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Терноп. нац. екон. ун-т. - Київ : Кондор , 2015. - 275, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 226-230. - Дод.: с. 231-265. - Алф.-предм. покажч.: с. 266-275. - ISBN 978-617-7278-13-8 : 140.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433
Рубрики: Туристична індустрія--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
туризм -- туристична діяльність -- підприємства туристичної індустрії -- менеджмент туристичного бізнесу -- туристичний продукт -- туристичні послуги -- туроператор -- екскурсійне обслуговування туристів -- туроперейтинг -- комплексне туристичне обслуговування -- туристичний бізнес -- міжнародний туризм -- корпоративна культура
Анотація: Розглянуто особливості організації діяльності туроператора, охарактеризовано технологічні процеси проектування, розробки та збуту турпродукту, розкрито інші аспекти туроперейтингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Брич, Василь Ярославович; Гарбера, О. Є.; Гугул, О. Я.; Гунько, С. І.; Брич, Василь Ярославович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Тернопільський національний економічний університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
338.48(075)
Т 77


    Трухан, Олександр Леонідович.
    Стратегічний менеджмент в туризмі [] : навч. посібник / О. Л. Трухан ; за ред. І. Г. Грабара, Ю. С. Цал-Цалка. - Житомир : ЖДТУ, 2006. - 237 с. - Бібліогр.: с. 235-237. - 42.50 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туризм--Стратегічний менеджмент--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- стратегічне управління -- стратегическое планирование -- організаційна культура підприємства -- организационная культура предприятия -- туристична індустрія -- туристическая индустрия -- мікросередовище підприємства -- мікросреда предприятия -- макросередовище підприємства -- макросреда предприятия -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристичний продукт -- туристичский продукт
Анотація: Загальнотеоретичні основи стратегічного управління, місце стратегічного планування в системі управління туристичним підприємством, розробка та реалізація стратегії підприємства у сфері туристичного бізнесу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Біляк, Тетяна Олександрівна; Грабар, І.Г. \ред.\; Цал-Цалко, Ю.С. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (2)
Свободны: ФОНД (2)
Знайти схожі

7.


    Саковська, О. М.
    Використання маркетингового підходу у процесі формування ціни на інклюзив-тур [] / О. М. Саковська, В. А. Лементовська // Економіка та держава. - 2020. - N 10. - С. 80-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Туристичні послуги--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
туризм -- туристичний продукт -- ціноутворення -- туристична індустрія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Лементовська, В. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
338.48(075.8)
П68


    Правик, Юлія Миколаївна.
    Маркетинг туризму [] : підручник / Ю. М. Правик. - К. : Знання, 2008. - 303 с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Л-ра: с. 300-303. - ISBN 978-966-346-490-9 : 38.00 грн
УДК
ББК 65.433-2я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг туризму -- маркетинг туризма -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- туристи -- туристы -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристичний продукт -- туристический продукт -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- стратегічний маркетинг послуг -- стратигический маркетинг услуг -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- міжнародний туристичний ринок -- международный туристический рынок -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- туристична реклама -- туристическая реклама -- конкурентоспроможність туристичної фірми -- конкурентоспособность туристической фирмы -- міжнародний туризм -- международный туризм -- туристичні маршрути -- туристические маршруты -- туристичний пакет -- туристический пакет -- ціноутворення на туристичні послуги -- ценообразование на туристические услуги
Анотація: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингу туризму, особливості маркетингової політики туристичної компанії, сучасні тенденції розвитку міжнародного туризму.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
338.48(477)(075)
О-31


    Овандер, Наталія Львівна.
    Інновації туристичних технологій [] : навч. посібник / Н. Л. Овандер ; за заг. ред.: І. Г. Грабара, Ю. С. Цал-Цалка. - Житомир : ЖДТУ, 2006. - 84 с. - Л-ра: с. 83. - 18.80 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433я73
Рубрики: Туризм--Інновації--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- інноваційна діяльність -- иновационная деятельность -- туристичний продукт -- туристический продукт -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- національний туризм -- национальный туризм -- готельні компанії -- отельные компании -- туристичні послуги -- туристические услуги -- комп'ютерні технології в туризмі -- компьютерные технологии в туризме
Анотація: Розглядаються теоретичні та практичні питання впровадження інновацій в туристичній індустрії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Грабар, І. Г. \ред.\; Цал-Цалко, Ю. С. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (2)
Свободны: ФОНД (2)
Знайти схожі

10.
657
М76


    Момонт, Тетяна Василівна.
    Методика та організація бухгалтерського обліку в умовах диверсифікації діяльності суб'єктів туристичної індустрії [] : автореферат / Т. В. Момонт ; наук. кер. І. В. Саух ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2016. - 21 с. : рис. - Покажч.: с. 14-18. - 10.00 грн
УДК
ББК 65.052 + 65.9(4УКР)433
Рубрики: Туристична індустрія--Бухгалтерський облік--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- диверсифікація -- диверсификация -- туристичний продукт -- туристический продукт -- туристична індустрія -- туристическая индустрия -- бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- організація бухгалтерського обліку -- организация бухгалтерского учета
Анотація: Присвячена обгрунтуванню і розробці організаційно-методичних рекомендацій з удосконалення бухгалтерського обліку в умовах диверсифікації діяльності суб'єктів туристичної індустрії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Саух, Ірина Василівна \наук. кер.\; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирский державний технологічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)