Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристичний продукт<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.
67.9(4Укр)304
У45


   Україна. Закони.

   
    Закон України "Про туризм" [] : станом 10 трав. 2005 р. [№324/95-ВР від 15.09.1995 р.] / Верховна Рада України. - Офіц. вид. - К. : Парлам. вид-во, 2005. - 33 с. - (Серія "Закони України"). - ISBN 966-611-377-5 : 002.05 грн
УДК
ББК 67.9(4Укр)304
Рубрики: Туризм--Україна--Керівні й законодавчі матеріали
   
Кл.слова (ненормовані):
безпека туризму -- безопасность туризма -- туристична діяльность -- туристическая деятельность -- страхування туристів -- страхование туристов -- права туристів -- права туристов -- обов'язки туристів -- обязанности туристов -- безпека туристів -- безопасность туристов -- екскурсійна діяльність -- экскурсионная деятельность -- туристичні ресурси -- туристические ресурсы -- туристична індустрія -- туристическая индустрия -- туристичний продукт -- туристический продукт -- туристичний ваучер -- туристический ваучер -- ліцензування туристичної діяльності -- лицензирование туристической деяльности

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Верховна Рада України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
657(075.8)
Б20


    Балченко, Зінаїда Артемівна.
    Бухгалтерський облік в туризмі і готелях України [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / З. А. Балченко. - К. : Ліра-К, 2006. - 232 с. : табл. - Дод.: с. 203-225. - Л-ра: с. 226-230. - ISBN 966-351-119-2 : 039.00 грн, 032.00 грн
УДК
ББК 65.052.2я73
Рубрики: Туризм--Бухгалтерський облік--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
туристична діяльність -- туристическая деятельность -- готельна діяльність -- гостиничная деятельность -- туристичний продукт -- туристический продукт -- туристичні послуги -- туристические услуги -- калькуляція в туризмі -- калькуляция в туризме -- облік доходів в туризмі -- учет доходов в туризме -- діяльность турагентів -- деятельность турагентов -- в'їзний туризм -- въездной туризм -- виїзний туризм -- выездной туризм -- претензії туристів -- претензии туристов -- готельний продукт -- гостиничный продукт -- собівартість туристичних послуг -- себестоимость туристических услуг -- витрати в готелях -- затрати в гостиницах -- готельні послуги -- гостиничные услуги -- облік доходів в готелях -- учет доходов в отелях -- собівартість готельних послуг -- себестоимость гостиничных услуг
Анотація: Особливості туристичної діяльності, питання методики і техніки бухгалтерського і податкового обліку витрат, доходів та визначення фінансових результатів туристичних підприємств і готелів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
338.48(075)
Б 90


    Бужимська, К. О.
    Менеджмент якості в туризмі [] : навч. посібник / К. О. Бужимська, Г. В. Циганенко ; за ред. І. Г. Грабара ; М-во освіти і науки України, ЖДТУ. - Житомир : ЖДТУ, 2006. - 134 с. : рис. - Бібліогр.: с.117-121 . - 33.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433Я73
Рубрики: Туризм--Якість--Менеджмент--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- туристичні послуги -- туристические услуги -- управління якістю -- управление качеством -- туристичний продукт -- туристический продукт -- туристична фірма -- туристическая фирма -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристичний ринок -- туристический ринок -- викладачі вузів Житомира -- преподаватели вузов Житомира
Анотація: Загальні принципи організації і забезпечення високої якості туристичного продукту та послуг.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Циганенко, Г.В.; Бірюченко, С.Ю.; Грабар, І.Г. \ред.\; Цал-Цалко, Ю.С. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 2
ФОНД (2)
Свободны: ФОНД (2)
Знайти схожі

4.
338.48(075)
Т 77


    Трухан, Олександр Леонідович.
    Стратегічний менеджмент в туризмі [] : навч. посібник / О. Л. Трухан ; за ред. І. Г. Грабара, Ю. С. Цал-Цалка. - Житомир : ЖДТУ, 2006. - 237 с. - Бібліогр.: с. 235-237. - 42.50 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туризм--Стратегічний менеджмент--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- стратегічне управління -- стратегическое планирование -- організаційна культура підприємства -- организационная культура предприятия -- туристична індустрія -- туристическая индустрия -- мікросередовище підприємства -- мікросреда предприятия -- макросередовище підприємства -- макросреда предприятия -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристичний продукт -- туристичский продукт
Анотація: Загальнотеоретичні основи стратегічного управління, місце стратегічного планування в системі управління туристичним підприємством, розробка та реалізація стратегії підприємства у сфері туристичного бізнесу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Біляк, Тетяна Олександрівна; Грабар, І.Г. \ред.\; Цал-Цалко, Ю.С. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (2)
Свободны: ФОНД (2)
Знайти схожі

5.
338.48(477)(075)
О-31


    Овандер, Наталія Львівна.
    Інновації туристичних технологій [] : навч. посібник / Н. Л. Овандер ; за заг. ред.: І. Г. Грабара, Ю. С. Цал-Цалка. - Житомир : ЖДТУ, 2006. - 84 с. - Л-ра: с. 83. - 18.80 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433я73
Рубрики: Туризм--Інновації--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- інноваційна діяльність -- иновационная деятельность -- туристичний продукт -- туристический продукт -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- національний туризм -- национальный туризм -- готельні компанії -- отельные компании -- туристичні послуги -- туристические услуги -- комп'ютерні технології в туризмі -- компьютерные технологии в туризме
Анотація: Розглядаються теоретичні та практичні питання впровадження інновацій в туристичній індустрії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Грабар, І. Г. \ред.\; Цал-Цалко, Ю. С. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (2)
Свободны: ФОНД (2)
Знайти схожі

6.
338.486(075.8)
Д 99


    Дядечко, Л. П.
    Економіка туристичного бізнесу [] / Л. П. Дядечко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 224 с. - Бібліогр.: с. 220-223 . - ISBN 966-364-389-7 : 025.50 грн
УДК
ББК 75.814я73
Рубрики: Туристична діяльність--Навчальні видання
   Бізнес туристичний--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
туризм -- підприємницька діяльність -- предпринимательская деятельность -- управління туризмом -- управление туризмом -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристи -- туристы -- готельне господарство -- гостинничное хозяйство -- туристичний продукт -- туристический продукт -- туристичні підприємства -- туристические предприятия
Анотація: Сутність економіки туристичної сфери діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
338.48(477+100)(075)*М
Ш33


    Шваб, Людмила Іллівна.
    Міжнародні стандарти туристичних послуг [] : навч. посібник / Л. І. Шваб, М. М. Костриця ; за ред.: І. Г. Грабара, Ю. С. Цал-Цалко ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2007. - 196 с. : рис., табл. - Слов. турист. термінів: с. 139-149. - Літ.: с. 150-153. - Дод.: с. 154-196. - 45.50 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туристичні послуги--Міжнародні стандарти--Україна--Навчальні видання
   Туризм--Державне регулювання--Україна--Навчальні видання

   Туризм--Послуги--Сертифікація--Навчальні видання

   Туристичні послуги--Сертифікація--Україна--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- сертифікація туристичного продукту -- сертификация туристического продукта -- ліцензування туристичної діяльності -- лицензирование туристической деятельности -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- туристичний продукт -- туристический продукт
Анотація: [Аналіз сучасного стану та тенденцій міжнародного ринку туристичних послуг, міжнародного співробітництва України та Європейського Союзу в туристичній сфері].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Костриця, Микола Миколайович; Грабар, І. Г. \ред.\; Цал-Цалко, Ю. С. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічий університет
Примірників всього: 2
ФОНД (1), КР (1)
Свободны: ФОНД (1), КР (1)
Знайти схожі

8.
347(477)(094.5)
У 45


   Україна. Закони.

   
    Закони України "Про туризм" [] ; "Про відпустки" : за станом на 16 листоп. 2007 р. / Верховна Рада України. - Офіц. вид. - Київ : Парлам. вид-во, 2007. - 56 с. - (Закони України). - ISBN 978-966-611-583-9 : 04.12 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)304-3
Рубрики: Туризм--Правове регулювання--Україна--Керівні й законодавчі матеріали
   Відпустки--Правове регулювання--Україна--Керівні й законодавчі матеріали

Кл.слова (ненормовані):
туристичний продукт -- туристичні послуги -- види туризму -- туристичні ресурси -- види відпусток -- щорічні відпустки -- соціальні відпустки -- оплата відпусток
Анотація: Ці Закони визначають загальні правові, організаційні та соціально-економічні засади реалізації державної політики України в галузі туризму та встановлюють державні гарантії права на відпустки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Верховна Рада України
Примірників всього: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Знайти схожі

9.
338.48:339.138(075.8)
Х72


    Холловей, Дж. Кристофер.
    Туристический маркетинг [] = Marketing for Tourism / Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 4-е изд. - К. : Знання, 2008. - 575, [1] с. : рис., табл., фото. - Библиогр.: с. 559-562. - Алф. указ.: с. 563-575. - ISBN 978-966-346-507-4 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туристична діяльність--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
основы маркетинга -- основи маркетингу -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристический продукт -- туристичний продукт -- ценовая политика -- цінова політика -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама туристического продукта -- реклама туристичного продукту -- рекламный проспект -- рекламний проспект -- общественные коммуникации -- громадські комунікації -- управление маркетингом -- управління маркетингом -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- туроператоры -- туроператори -- индустрия туризма -- індустрія туризму
Анотація: Книга знакомит читателя с основами теории маркетинга и эффективными методиками его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путишествий.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кожевникова, А. А. \пер.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

10.
338.48(075.8)
П68


    Правик, Юлія Миколаївна.
    Маркетинг туризму [] : підручник / Ю. М. Правик. - К. : Знання, 2008. - 303 с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Л-ра: с. 300-303. - ISBN 978-966-346-490-9 : 38.00 грн
УДК
ББК 65.433-2я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг туризму -- маркетинг туризма -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- туристи -- туристы -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристичний продукт -- туристический продукт -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- стратегічний маркетинг послуг -- стратигический маркетинг услуг -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- міжнародний туристичний ринок -- международный туристический рынок -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- туристична реклама -- туристическая реклама -- конкурентоспроможність туристичної фірми -- конкурентоспособность туристической фирмы -- міжнародний туризм -- международный туризм -- туристичні маршрути -- туристические маршруты -- туристичний пакет -- туристический пакет -- ціноутворення на туристичні послуги -- ценообразование на туристические услуги
Анотація: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингу туризму, особливості маркетингової політики туристичної компанії, сучасні тенденції розвитку міжнародного туризму.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)