Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристичні кластери<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48-44(1-22):3/З-12-933435
Автор(и) : Забуранна, Леся Валентинівна, Кулік А. В.
Назва : Конкурентостійкість підприємств сільського зеленого туризму: теорія, механізм формування та управління : монографія
Вихідні дані : Київ: Центр учбов. літ., 2018
Кільк.характеристики :291, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Літ.: с. 222-234. - Дод.: с. 235-291
ISBN, Ціна 978-611-01-0937-6: 193.00, 200.00, грн
УДК : 338.48-44(1-22):339.137](477.75-076)
ББК : 65.9(4УКР-6КРМ)433
Предметні рубрики: Туризм --Автономна Республика Крим
Конкуренція-- Туризм --Автономна Республіка Крим
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агротуристські підприємства--конкурентні переваги--конкурентна стійкість--економічна стійкість--аналіз клієнтів--послуги туризму--діяльність туристичних підприємств--знак "зелена садиба"--туристичні кластери--менеджмент туризму--маркетинг туризму
Анотація: Дослідження теоретико-методичних та практичних питань формування та управління конкурентостійкістю підприємств сільського зеленого туризму в АР Крим.
Примірники : всього : ВВ(2)
Вільні : ВВ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48:658.8](477)/С50-655035
Автор(и) : Смирнов І. Г.
Назва : Маркетинг у туризмі : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: КНУ ім. Тараса Шевченка, 2016
Кільк.характеристики :251, [1] с.: рис., табл.
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Примітки : Літ.: с. 209-210. - Дод.: с. 211-251
ISBN, Ціна 978-966-97475-9-4: 20.00 грн
УДК : 338.48:658.8](477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)433я73
Предметні рубрики: Туризм
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): туристичні фірми--туристичний ринок--попит в туризмі--комунікації в туризмі--міжнародний туризм--інновації в туризмі--туристичні кластери--сакральний туризм
Анотація: Розкрито специфіку маркетингу сталого туризму; особливості ринку споживачів, рекламної діяльності та цінової політики; конкурентоспроможність та новітні інноваційні напрями маркетингу в туризмі.
Примірники :АБ(1)
Вільні : АБ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маслиган О. О., Машіка Г. В.
Назва : Регіоналістична модель управління розвитком кластерів туризму і рекреації
Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - Київ: ДКС Центр, 2020. - N 10. - С. 43-51: рис. (Шифр agsv/2020/10)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Туризмознавство-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): туристичні кластери--рекреаційні кластери
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)